X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הנשיאה לשעבר אומרת כאמור שהמשפט של נתניהו הוא כדבריה "גם משפטו של מנדלבליט" - כלומר מנדלבליט אישית הוא זה שניצב כאן לכאורה מצידו השני של המתרס. ובכן, האין בכך להשפיע על השופטים - ולו בתת הכרתם - להביא עובדה זו בחשבון שעה שהם בוחנים ושוקלים את הראיות בתיק?
▪  ▪  ▪
נאור עם נתניהו [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

היום קיבלנו אישור מנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, מרים נאור, שאחד ועוד אחד הם בדיוק שניים. וכך, באופן מפתיע - שמא אף אומלל - התבטאה הנשיאה לשעבר בוועידת המשפט השנתית של לשכת עורכי הדין - להלן הדברים:
"במובן מסוים המשפט (של נתניהו) יהיה גם משפטו של מנדלבליט והוא יודע את זה. הוא מכיר את זה היטב, שאם התוצאה... הכי פשוט זה לסגור תיק. לא להתמודד. ואני מאמינה... אני אינני מכירה את חומר הראיות כמובן, אבל אני מאמינה שמנדלבליט מאמין שהוא... יש בו (בחומר הראיות) כדי לבסס את כתב האישום".
עד כאן הציטוט.
משכך, לא נותר לפרקליטות אלא ליטול את כל הקלסרים המשפטיים שעליהם טבועות המילים "מדינת ישראל נ' בנימין נתניהו" ולתקן הרשום שם באופן שיוטבע על הקלסרים "אביחי מנדלבליט נ' בנימין נתניהו"...
תוך כדי דבריה לעיל - עד המילים "שאם התוצאה..." - ניכר בעליל, שנאור הבחינה בכך שעוד רגע היא עומדת להתנגש בקיר, ולכן ברגע האחרון היא הסיטה את ההגה למקום אחר. אבל היא כבר התנגשה בקיר. כי ברעיון שהיא הביעה במילים: "הוא יודע את זה. הוא מכיר את זה היטב. שאם התוצאה..." היא למעשה הסגירה את מחשבותיה באשר לצפוי למנדלבליט אם תוצאת המשפט תהיה זיכוי נתניהו. ובמילים אחרות, לגישתה הברורה של הנשיאה לשעבר - אם תוצאת המשפט תהיה זיכוי נתניהו - צפוי למדלבליט עתיד לא ממש מזהיר.
ואם אנחנו כבר כאן: השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, התבטא לאחרונה - בצורה מגושמת כלשהו - כי מרגע שהיועמ"ש מנדלבליט הגיש את כתב האישום הוא מושקע בחיסולו הפוליטי של נתניהו, שכן לדבריו: "כל יוקרתו ועתידו הפוליטי (למה פוליטי?) תלוי בהרשעת נתניהו". על דבריו אלה של אוחנה השיב מנדלבליט בנחרצות כי: "מדובר כמובן בתיאוריה קונספירטיבית הזויה ומופרכת שאין לה שום אחיזה במציאות ולו הקלושה ביותר. משכך איננה ראויה לתגובה עניינית"
על דבריו אלה של מנדלבליט יש להגיב - תוך הפנייה לדבריה של הנשיאה נאור - במילה אחת: האמנם?
מכל מקום, ברור שהנשיאה לא הייתה מודעת לחילופי המהלומות הללו בין אוחנה למנדלבליט - אחרת היא הייתה שומרת שבעתיים על מוצא פיה.
אבל דבריה של הנשיאה לשעבר ראויים לבחינה מטעם נוסף, והוא - אם אין בדברים הללו משום רמז מסוים לשופטי נתניהו - גם אם נאור לא התכוונה לכך. במילים אחרות, הנשיאה לשעבר אומרת כאמור שהמשפט של נתניהו הוא כדבריה "גם משפטו של מנדלבליט" - כלומר מנדלבליט אישית הוא זה שניצב כאן לכאורה מצידו השני של המתרס. ובכן, האין בכך להשפיע על השופטים - ולו בתת הכרתם - להביא עובדה זו בחשבון שעה שהם בוחנים ושוקלים את הראיות בתיק? מקל וחומר הדברים כאשר הנשיאה מסגירה למעשה את מחשבותיה, כמובהר לעיל, בדבר הצפוי למנדלבליט אם נתניהו יזוכה.
כך או כך, בוודאי שאין לחשוד בשום אופן במחשבות זדון מצד הנשיאה לשעבר כלפי נתניהו.
כי אלה הן בסך-הכל פרעות חומו של קיץ.

תאריך:  05/09/2020   |   עודכן:  05/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשפט של מנדלבליט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אל תדאג
gngs  |  6/09/20 13:59
2
חובה לדחות את המשפט!!!
אקטואלי  |  9/09/20 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה במתקפה חריפה על היועמ"ש מנדלבליט, "כל יוקרתו וכל עתידו של מנדלבליט תלוי בהרשעתו של נתניהו"    מנדלבליט: "תאוריה קונספירטיבית הזויה ומופרכת, שאינה ראויה לתגובה עניינית"
עידן יוסף
שלושה שוטרים נפצעו    המשטרה: המפגינים הסלימו את האלימות, והמארגנים הלהיטו את הרוחות    חלק מן המפגינים ניסו לקיים תהלוכה בניגוד לחוק
עידן יוסף
המוחים מן השמאל פונו מהמתחם ליד מעון רה"מ, על-מנת לאפשר קיום הפגנה בעד נתניהו: "קבוצת המפגינים בעד ראש הממשלה קיבלה אישור"    בין המפגינים שפונו על-ידי השוטרים - ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון    לפיד: "הכל כדי למחוא כפיים לביבי"
עידן יוסף
כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי מסרון, שכמעט מת חולה קשה - כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות"    מתריעה מפני ההסתה נגדה ונגד משפחתה: "אסור לתת לזה להתרחש, ניסו לזרוק לפידים על הבית, אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"
יורם שפטל
השיטות של מוזס, הגרסאות של לפיד והדורסנות חסרת המעצורים של המשטרה והפרקליטות: מה למדנו מהגילויים האחרונים בתיקי נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il