X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משהו במדינה הזאת השתנה, היא לא אותו דבר, מדחי אל דחי? לא השתנה כלום, הכל עונתי תחזור/תחזרי למה שכתבתי בעוד עשר שנים? לא תדע/י אפילו על מה אני מדבר על מה נדבר פה? מפגינים, ביבי, ציצי
▪  ▪  ▪
קיצורי דרך [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מדינת כל מפגיניה. יותר ויותר שימוש בציצים מצד המין הנשי כדי להעביר מסר (מאידך יש גם כאלה שמתנגדות: "לא מוכרת את הציצי שלי למטרות נלוזות"!). הוחלט (זה הסקופ שלי!) שאין יותר צורך בעבודה. בשביל מה לעבוד אם אפשר להפגין. ומונחת על שולחן הכנסת הצעת חוק ( הסקופ השני שלי!): "חוק יסוד: ייתור בחירות". להבא לא תתקיימנה בחירות היה והחוק יעבור בקריאה שלישית, בשביל מה לבחור אם אפשר לבטל את זה אחר-כך (לעשות "UNDO") בהפגנות. ויש כאלה שאומרים שחוק יסוד זה מוגזם.
- חוק הפנס הנוצץ: מאירים בפנס לייזר, האלומה נופלת על מישהו: הוא ראש הממשלה. מוגש מטעם "רק לא ביבי". קיצורי-דרך זה שם המשחק. למה צריך בכלל פרוצדורות? זה בזבוז זמן. צא לצומת, או לגשר הקרוב, תלה עליו, או עליך, את מה שאתה רוצה להנהיג עלינו, באותו יום (לא למחרת!) מבוצע.
ולא תאמינו מי גרם לכל זה (תמיד טוב שיש את מי להאשים): הקורונה. היא באופן הפגנתי נמנעת מלבוא להפגנות ('אפס הדבקות בקרב באי ההפגנות', טוענים), ואחר כך במקום להאשים אותה, אומרים עליה שהיא "יושבת על הגדר". עידוד ההפגנות שהביאו עלינו ביבי והקורונה שחברו יחד, הוא שערורייה. ומי לא אוהב שערוריות? בלעדיהן כל הערוצים היו מתמוטטים והטלוויזיה הייתה חוזרת לשחור-לבן.
בית המשפט העליון בקרוב יֵצא במחאה. למה להגיש עתירה ולשלם אגרה, אם אפשר חינם אין-כסף בכיכר העיר? אתה צועק במגפון מה אתה רוצה, לא צריך אפילו לטרוח ולהקליד ולהגיש בשישה עותקים. מה שאתה צועק, לא יידחה על-הסף. לא יגידו לך (בסגנונו של אהרן ברק שהשאיר חותם) "נחה דעתנו שדין עתירתך להידחות".
עוד נגע הפיטורים יפשה גם בחבר מביא חבר, סליחה, בעדת השופטים. פיטורים המוניים של שופטי העליון? זה מה שאנחנו צריכים? שגם הם יתוספו למעגל מבקשי העבודה?
וישאלו אותי איך לא כתבת מילה על שושקה. לא יודע. אולי צריך לשאול את הקופירייטרים וסוכנויות הפרסום איך זה שאין להם משהו שיכה את שושקה, שינצח אותה (אותו או אותה?) במלחמת הפרסום בה אתה יכול לא רק לספוג ביקורת שלילית, זה מילא, גרוע מזה: שלא ידברו עליך. היום מספיק לשבת על המנורה (היום כבר לא יושבים על כסאות זה לא במודה, יושבים על סמלי-שלטון), להסיר את החולצה, כל המבטים, והצלמים, אלַייךְ. הכל השתנה. כלום לא דורך במקום. זה טוב? לא. זה מצוין.

הכותב הוא ביולוג, רופא, וכותב סדרות לטלוויזיה.
תאריך:  10/09/2020   |   עודכן:  10/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן ברק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - מתחמקת, אִיומים, חתרן, איפָה ואיפָה וניקוי אוּרווֹת    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבת שלום, שנה טובה והרבה בריאות, שמחה ואושר לכולנו
מנחם רהט
הסקר השבוע של פרופ' קמיל פורס מבשר התגבשות חדשה של המפה הפוליטית, לאו-דווקא בקווי המיתאר הגושיים המוּכּרים
עמנואל בן-סבו
מאות שופרות גדולים וקטנים פועלים למעלה משנות דור בתקשורת הישראלית באין מפריע, קובעים, מעצבים, מגביהים או מנמיכים
ציפורה בראבי
על גרמי השמים, על כוכבים וכוכבי לכת, דרך גלקסיות כבירות וכלה ביקום אינסופי    כיצד נוצרה מערכת השמש? איך התרחש המפץ הגדול, וכיצד אפשר לרדת לחקר צפונותיו של החלל? הספר זכה בפרס החברה המלכותית של לונדון למדע, 2019
יורי מור
מדוע היועץ המשפטי לממשלה לא יורה מיד על נבצרות ראש הממשלה אותו העמיד לדין? משפטית אין למנדלבליט קושי להוציא את נתניהו מבלפור; הוא לא יכול לעשות כן ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il