X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ביום שהמגזר הערבי (ולצידו החרדי והדתי) יפרוץ לנושאים כלליים של החברה הישראלית כמו השחיתות השלטונית - הדחת ביבי תהיה עניין של ימים או שבועות
▪  ▪  ▪
אלפים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ההתחלה הייתה מאיימת. במכונית עם בתי וחתני קרן ויורם ראינו אוטובוס עולה באש לא הרחק מחמד, ליד אבו גוש, וחששנו כי ההפגנה תתאפיין בדלות משתתפיה. מה גם שבתי וחתני שירה ואילן דיווחו לנו מאחור כי הלהבה פרצה והתנועה בכביש נחסמה, פקק ענק.
אכן היה איחור. אך אז הגיע הנחיל הגדול, ולפתע ראינו יותר מפגינות ומפגינים מאשר בעבר; וצעירות וצעירים שדחקו אותנו, המבוגרים, לשוליים וזה חימם את הלב; וקבוצה מטייבה שתפסה מקום ליד הכיכר ובידה שלטים בעברית ובערבית בגנות השחיתות. עצרתי לברר. יש מועדון נגד שחיתות בטייבה.
ביום שהמגזר הערבי (ולצידו החרדי והדתי) יפרוץ לנושאים כלליים של החברה הישראלית כמו השחיתות השלטונית - הדחת ביבי תהיה עניין של ימים או שבועות.
זו הייתה מעין חגיגת קיץ. היא התנהלה באופטימיות מסוימת לאחר שיומיים קודם עלה בידי הביקורת הציבורית להסיג את ביבי מתוכניתו הזוללנית לטוס כמו שליט רודן בלעדי באווירון נפרד עם רעייתו וילדיו. אך ההפגנה לוותה גם בזעם בגלל הסגר, שהוא עדות לכישלון ולמבוכה ולשקרי הממשלה.
המסיתים והתמימים ניסו להדביק את ההדבקה של הקורונה להפגנות בבלפור. זה שקר גס. אילו טרח הפרופסור רוני גמזו להתהלך בינינו אלמוני, אינקוגניטו, היה מגלה כי המפגינים הם ציבור ממושמע מאין-כמותו.
אין מי שמתהלך ללא מסיכה על פניו והיא מותקנת כראוי, כיאות. זו הסיבה שבגללה אין קורונה במחננו, וגם ביבי ומרעיו יודעים זאת אבל הם רוצים לרכוב על הנגיף כדי להשתיק את האופוזיציה.
אך על הממשלה לדעת: ברור שההפגנה לא תתקיים בעיצומו של חג ראש השנה, אבל חייבים להבהיר לה מראש כי הסגר אינו חל על חופש הביטוי בכיכר. זכותנו החוקית להפגין אינה עומדת למיקוח עם נאשם בפלילים, ואנא לטובת כולם כדאי שלא ינסה להעמידה למבחן. כדברי התנאים, גזירה שרוב הציבור אינו יכול לעמוד בה מתבטלת מאליה.
נכון לעכשיו החליט ביבי להינפש מהמציאות הקשה אליה נקלעה ישראל בגללו בטיול לוושינגטון. זה מפגש עם שני שרי חוץ ממדינות המפרץ והנשיא דונלד טראמפ. כך נהג גם ריצ'ארד ניקסון. כאשר טבעת החנק של ווטרגייט התהדקה סביב צווארו הוא נמלט לטקסים בישראל ובמצרים, ולא הקדים את שובו לארצות הברית למרות שסבל מכאבי תופת ברגלו (טרומבופלביטיס). עכשיו גם ביבי בורח אל טקס בוושינגטון, שיעניק לו כמה רגשי אושר, אבל לא יחלץ אותו מאופל המעשים המיוחסים לו.
ביבי מוביל את ישראל למשבר חסר תקדים בתחומי הכלכלה והחברה והמוסר ושלטון החוק והדמוקרטיה. שורה ארוכה של בני חושך בסיעת הליכוד מסייעת לו לחסל את בית המשפט (האחרון הוא ד"ר שלמה קרעי, שדבריו על העליון הם חרפה לאקדמיה הישראלית). למרות שהוא מצוי בתבהלה בגלל המשפט הפלילי נגדו צריך לקוות כי יתאפס עם עצמו ויחדל ממתן גיבוי לחורשי המזימות שבסיעתו, ובכלל בגוש הימין. כי "ציון במשפט תיפדה", על אפו וחמתו.

תאריך:  13/09/2020   |   עודכן:  13/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפגנת ההפגנות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דן - הצחקת אותי
יצחק הורניק  |  13/09/20 18:02
2
מי הם המושחתים?
עובד 1  |  13/09/20 20:06
3
פופוליזם ודמגוגיה ,בנוסח דן
שלמה המגיב  |  14/09/20 12:05
4
דן מרגלית עוצם את עיניו
שמואל א'  |  15/09/20 08:38
5
חיפושית הזבל
לא לפייסבוק  |  15/09/20 08:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
הנר הדולק בידנו, אנו המחליטים אם לשרוף או לתקן, אם להחשיך או לתת סיכוי לאור    גם אם הוא קלוש, הדבר נתון בידנו, רק בידנו
דוד חרמץ
יוסי אומיד הוא עו"ד בולט בתחום התחדשות עירונית    הדרך שהוא עשה מילדות בשדרות הייתה ארוכה ומלאת מהמורות    מה הוא קיבל מהוריו כצידה לאותה דרך ארוכה ומה הקשר שהוא מוצא בין פינוי-בינוי לשינוי סטיגמות חברתיות
אביתר בן-צדף
ליד חורבות תאופיק העליונה בדרום-מזרח הגולן, הקים צה"ל בשנים 1970-1968 עמדה לתותחים נייחים ("נברונים"), שיירו לעבר הרי גלעד בתגובה לירי ירדני ועירקי על טבריה ועל יישובי עמק הירדן במלחמת ההתשה    המיזם לא מומש כיוון שאירועי ספטמבר "השחור" הביאו להפסקת אש עם ירדן, ונותר ממנו מבנה מרשים מאוד בגודלו, שהוזנח משך השנים, ובאחרונה נאטם
מתי דוד
רבים בציבור התעלמו וצפצפו וגרמו להתפשטות הדבקה המונית    גם חילוקי הדעות בקרב אנשי הרפואה והממשלה הגבירו את סכנת איבוד השליטה
יאיר דקל
מישהו בצמרת הולך על קו ההסברה של איומים והפחדות    יש לנו ממשלה מנופחת של 34 "גאונים" ואיש לא דואג שהעם יבין שקורונה היא מחלה קשה שאין לה חיסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il