X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
כמו נחיל ארבה שנוחת על שדה ומחסל את כל התבואה, כך עדת "רק לא ביבי" נוחתת על ההוויה הישראלית, מתנפלת על כל מה שיקר וחשוב לנו, לועסת ויורקת, משמידה וזורקת. ומתוך דממת יום כיפור נשמע רק צחוקה של המפלצת, מהדהד, מפחיד ומייאש
▪  ▪  ▪
ההפגנות בבלפור [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כמו חסידי ברסלב שמוכנים לחרף את נפשם כדי להגיע לקבר הרב נחמן ויהי מה. כמו נרקומן שעושה כמעט הכל כדי להשיג את מנת הסם הבאה, כמו המתים שיוצאים מהקברים בסרטי אימה. כמו ההונים שעולים על רומא. כך מגיעים המפגינים לירושלים, נמשכים אליה בכוחות איתנים נקשרים אליה בעבותות בלתי נראים. שום כוח בעולם לא עומד בפניהם, איש לא יכול לעצור בעדם. מי ברגל מי ברכב, כאיש אחד הם עולים לרגל לירושלים, מכים בעוז בתופי המלחמה, נוהרים לרחוב בלפור כדי להגיד את אשר על ליבם, את המסר האחד שמהדהד בתוכם, שמתפרץ מתוך נפשם המיוסרת, ששורף אותם מבפנים: "רק לא ביבי".
בראשית היה תוהו ובואו והינה החזרנו עטרה ליושנה, עוד קצת מאמץ ואנחנו חוזרים לשם. יש בנו שנאה והיא בטוח תנצח. "לא נזוז עד שהוא לא יזוז". כמו נחיל ארבה שנוחת על שדה ומחסל את כל התבואה, כך עדת "רק לא ביבי" נוחתת על ההוויה הישראלית, מתנפלת על כל מה שיקר וחשוב לנו, לועסת ויורקת, משמידה וזורקת. ומתוך דממת יום כיפור נשמע רק צחוקה של המפלצת, מהדהד, מפחיד ומייאש.
אבל גם טובי בנינו: קופירייטרים, סלבריטאים, אומנים, אקדמאים, יוצאי צבא, מדענים לא מוצאים תשובה לשאלה אחת שמרחפת מעל המחנה: לא ביבי אבל מי כן הד לכך ניתן למצוא בשלטים "דרוש מנהיג" ובאמת בעת ההיא אין בשמאל הישראלי מנהיג. חסר מי שיעמוד בראש המחנה.
לגנץ יש כריזמה של צנון, לאשכנזי קופת שרצים על הגב, יאיר? ייהרג ולא יעבור אצל החרדים, ליברמן? מפחיד אפילו לחשוב על זה. עפר שלח? לא עובר את אחוז החסימה. איזנקוט? שבענו מאנשי צבא. אז מי כן? דרוש דם חדש, מישהו מבחוץ. מישהו שיהיה מקובל על רוב שדרות העם שהעם רוחש לו כבוד. אדם אמין, שמכיר את ההוויה הישראלית, מישהו לרוץ אתו. כמעט מאליו צפה ועולה דמותו של האחד והיחיד האיש עם המצנפת והגלימה, חסן נסראללה.
אלף, הוא פנוי, החיזבאללה נמצא במצב כלכלי ומדיני קשה, לבנון הפסיקה להתקיים. הפכה למדינה ללא מנהיג והוא מנהיג משכמו ומעלה, ללא מדינה. מתאים בול. בית, הציבור הישראלי מכבד את חסן. הנאומים שלו משודרים ומצוטטים לא פחות משל פוליטיקאים ישראלים, נאום קורי העכביש שלו מבינת ג'ביל, נכנס לפנתיאון הישראלי. הוא מבין אותנו, הוא אומר דברי טעם, מלים שמצליחות לגעת. מתאים. גימל, חסן שלנו הוא אדם מחושב וזהיר, מדבר בנחת ומתנהג בשיקול דעת. ברור שמתאים.
דלת, הוא מקובל על רוב העם: הערבים מן הסתם יתמכו ויהיו מרוצים, החרדים הוא בשר מבשרם, השמאל גם הוא מרגיש כמו חסן שלנו שגנבו לו ולפלשתינים את המדינה. נשארה רק בעיה קטנה עם הדעות שלו, הוא בעד אירן שרוצה להשמיד אותנו? אז מה? גם אובמה היה בעד אירן ובתקופה של לפני המהפך הפוליטי היינו חברים קרובים של האירנים.
אז הינה יש אור בקצה המנהרה, או כמו שיאיר אומר "יש עתיד".

תאריך:  27/09/2020   |   עודכן:  27/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בבלפור הרסנו את מדינת היהודים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האנרכיזם הפאשיסטי בהתגלמותו
עובד 1  |  27/09/20 13:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
יו"ר קבוצת אמנת מספר על מה שעבר עליו בתחום העסקי כששהה בשנות ה-70, במשך כעשור, באירן - שכנתה של הידידה החדשה שלנו, איחוד האמירויות    החלק השני של הפאנל שערכה אנשים ומחשבים בעקבות הסכם השלום
אפרים הלפרין
זה היה ברור שעם הזמן יהפכו כל הכינוסים מכל מין וסוג להפגנות, ופתאום מפגיני בלפור מבינים שנגמר להם הסוס
עומר כרמון
האם גלי החום בישראל גורמים לגידול בשכיחות הסערות בחודשי החורף? לפי נתוני השירות המטאורולוגי, התשובה לכך שלילית    חוקר האקלים, ד"ר עמיר גבעתי זועם, וטוען: "אנשי השמ"ט הם כמו פקידים בדואר ולכן אנחנו מופתעים מכך שתל אביב מוצפת"    ד"ר אבנר פורשפן, מנהל אגף האקלים בשמ"ט: "מאוד חשוב להיות כן ואמיתי במה שאתה אומר. אולי אתה מפסיד את הפאניקה ואת ההירתמות לעניין של חלק מהאוכלוסייה. אבל אם אתה מגזים יותר מדי, אתה יכול ליפול"
יוסי דר
עשרות אלפי המפגינים נגד נתניהו, פועלים, לדבריהם, כדי להביא לסילוקו מבלפור    בפועל, התוצאה הבלתי נמנעת של ההפגנות היא: לחץ אדיר על שופטי נתניהו כדי שיקבלו החלטות לחובתו    השופט ברק פסק בזמנו: "בבחירה זו עשוי השופט להיות מושפע מפרסומים ומידיעות, שהגיעו אליו מחוץ לכותלי בית המשפט. אמת, השופט המקצועי יודע ליצור חיץ בינו לבין פרסומים אלה, אך חיץ זה לא תמיד הוא בלתי חדיר"
יורם דורי
משה חברי היקר, המדינה שהכרת השתנתה לחלוטין, את הסולידריות החברתית החליפה פלגנות את הערבות ההדדית החליפה קנאה הדדית ואת הציווי של אהבת חינם החליפה שנאת חינם. אנחנו חיים היום במדינה שהזכות לחיות הפכה לזכות אדם שלישית במעלה אחרי הזכות להתפלל והזכות להפגין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il