X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ד"ר מנדלבליט, אז ניצן כבר לא מניאק? והוא כבר לא לוחץ אותך בגרון? והתיק שלך כבר נסגר מחוסר אשמה? והמתפרה נסגרה, או נמכרה לכיתן דימונה? או הושג מחיר יותר טוב מבית האופנה קרולינה למקה? כי זאת מתפרה מיוחדת במינה, התופרת תיקים רק מצד ימין
▪  ▪  ▪
ניצן ומנדלבליט [צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90]

"מנדלבליט לפרקליטי המדינה: שוחחתי עם ניצן וההדורים יושרו" (כתובית בערוץ 13, בוקר, 16.19.2020)
הבנו, ד"ר מנדלבליט, אז ניצן כבר לא מניאק? והוא כבר לא לוחץ אותך בגרון? והתיק שלך כבר נסגר מחוסר אשמה? והמתפרה נסגרה, או נמכרה לכיתן דימונה? או הושג מחיר יותר טוב מבית האופנה קרולינה למקה? כי זאת מתפרה מיוחדת במינה, התופרת תיקים רק מצד ימין. בנוסף יש לה גם במלאי תיקים מיוחדים, שמחכים להזדמנות ולשעת כושר ומסוגלים אז לקפוץ ולתפוש בגרון. אולי תצליחו עכשיו למכור במחיר טוב את תיקי נתניהו לחברת לואי וויטון?, ואולי תצליח למכור גם את תיק המימד החמישי, למכון אלברט איינשטיין באוניברסיטת פרינסטון?
נפרט בנושא זה שטרם הובאה חשיבותו המדעית לידיעת הציבור: בפיסיקה, לפי תורת איינשטיין ניתן לתאר את היקום כמרחב-זמן בעל 4 ממדים. בישראל, אומת הסטארט-אפ, שני פרופסורים מכובדים בשם בני גנץ ורם בן ברק, גילו תגלית מדהימה, שיש גם מימד חמישי, שהיא, לדעתם גם בעלת פוטנציאל כלכלי אדיר, אם בדרכים ישרות ואם בבלתי ישרות. זו תגלית שראויה בהחלט לפרס נובל בפיסיקה, ואולי גם בכלכלה. אומנם בשלב זה אי-אפשר לתרגם אותה למוצר ממשי, וגם אין ולא היו לקוחות מעוניינים לרכוש ולהשתמש בה, אבל היא כבר הניבה הכנסות של 4 מיליון שקלים, כמענק מחקר מוועדה של משטרת ישראל בראשות הפרופ' אלשיך, עם הבטחה לתוספת עד 40 מיליון שקלים, שלצערם לא מומשה. מעבר לכך, בינתיים לא הניב המחקר פרי והתגלית טוטאה אל מתחת לשטיח בכספת של הפרופ' ד"ר, אלוף(מיל) מנדלבליט, ומצפה שם להעלות אבק ולהתמסמס..
נודע לכתבנו כי המדענים הללו לא נואשו, ועומדים לבקש מענק מחקר מיוחד מקרן וקסנר, בהמלצת החוקר המומחה לענייני השמצות ודגלים שחורים הפרופ' ד"ר רבאלוף (מיל) אהוד ברק, שהצטיין לאחרונה במחקר מעמיק ומפורט בנושא בלתי ידוע, וזכה עבורו למענק של 10 מיליון ₪ מהקרן שבראשה עמד בזמנו הפמיניסט וההומניסט המפורסם, אפשטיין, שתרומתו ידועה בעיקר בנושאי זכויות נערות צעירות . למרבה הצער הלך הנ"ל לעולמו בטרם עת, בנסיבות מצערות, וכך גם נותקו קשריו עם המדען החוקר אהוד ברק, ולכן לא ברור אם המדענים הישראלים המצטיינים הנ"ל, הפרופ' גנץ ובן ברק, יזכו לתשובה לבקשתם למענק.
בינתיים פנתה המנקה אל הד"ר אלוף(מיל) מנדלבליט בבקשה לנקות את שכבת האבק מעל תיק המימד החמישי, ע"מ שהציבור ייחשף לתגלית מדעית חשובה זו, והנ"ל הבטיח שישקול את הנושא. תשובה תינתן בעוד כמה חודשים, אם עד אז לא יביע היוע"מש דעתו המלומדה כי יש לכך מניעה משפטית. ייתכן שהתיק ימצא את מקומו הראוי יחד עם קלטות אשכנזי-מנדלבליט בכספת, במחשכים, רחוק מאור השמש, בבדידות, סגור על מנעול ובריח עם קוד סודי..
באשר לעסקת התיקים עם חברת לואי וויטון ולתיקים במלאי. יש תיק אחד מיוחד וחשוב שהאבזם שלו לא מאפשר לו להיסגר, אך נודף ממנו ריח מאוד לא נעים, ויש עוד כמה תיקים, שכאמור, מחכים לשעת כושר לקפוץ וללחוץ בצוואר, כמו כאלה הרשומים ע"ש ליבר-משהו שגורמים כבר תנועה סיבובית תזזיתית בכוון שמאלה. עליהם בהזדמנות אחרת.

תאריך:  18/10/2020   |   עודכן:  18/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
התייחסותו של מנדלבליט להקלטות שלו היא לא לעניין, עיקר התובנה שאני מסיק מההקלטות היא שמנדלבליט היה מאוים כאשר קיבל החלטות, היה מודע לכך שהיה מאוים, אך לא נמנע מלקבל את ההחלטות, ביניהן ההחלטה המופרכת להעמיד לדין פלילי את ראש הממשלה על קבלת עיתונות טובה
יוסי דר
בעקבות דבריו של ח"כ זוהר קמו רבים וטובים בתקשורת וכן משפטנים למיניהם וקבעו נחרצות שח"כ מיקי זוהר, בדבריו אלה, ביצע עבירת איומים או סחיטה באיומים כלפי היועץ המשפטי לממשלה. האמנם?
אברהם פכטר
"קלטות מנדלבליט", שוברות את כל המוסכמות    ואכן משהו "רקוב בממלכת דנמרק" שלנו    נוצר מצב עצוב שאלה ראשי אכיפת החוק
איתן קלינסקי
אני פונה לראשי הליכוד בחולון. מה שקרה בערנו מספר פעמים עלול להסתיים בקיפוח חיי אדם. הקריאות "לא ניתן לכם להפגין" חייבות להיפסק. הקריאות "בוגדים!!! אנחנו נגרש אתכם מכאן " אין להן מקום בחיים דמוקרטיים במדינה דמוקרטית
יוני בן-מנחם
הרש"פ איננה מסתירה עוד את שנאתה לנשיא טראמפ ומייחלת בגלוי לניצחונו של ביידן בבחירות לנשיאות בארה"ב. גורמים בכירים ברש"פ אומרים כי ליו"ר הרש"פ יש הבטחה מביידן לביטול שורה של צעדים שנקט ממשל טראמפ נגד הפלשתינים ובראשם תוכנית "עסקת המאה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il