X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות

טעם החיים

במבחן ההישגים: ביבי ראש הממשלה האחד והיחיד הדובדבן והקצפת - במבחן ההיסטורי הלאומי: התורה הוכיחה את קיום עמנו במשך אלפי שנים ללא כל טריטוריה ותנאים פיזיים עם ישראל חי!
▪  ▪  ▪
התורה היא חיינו [צילום: דוד כהן, פלאש 90]

מבחן - המנהיגות
עם כל הכבוד לנסיכת הכתר, הקורונה, שהשתלטה על חיינו, לא בסוגיה קרדינלית זו תיבחן מנהיגותו של ביבי. יש לזכור שהקורונה שנחתה עלינו בלי הודעה מוקדמת, היא תופעה חדשה שכל העולם מתקשה להתמודד עימה (וגם הגיבנת הכבדה של הממשלה הפריטטית לא תרמה להצלחת מיגורה), אך מדובר בתופעה זמנית. או-טו-טו ישראל צועדת לקראת מציאת חיסון נגדה שחיסל את הנגיף הקטלני.
לעומת זאת ביבי ייבחן בראי ההיסטוריה בהישגיו הביטחוניים והכלכליים, ובמיוחד בהישגים המדיניים והדיפלומטיים הבינלאומיים חסרי התקדים, כשבראשם הסכמי השלום עם איחוד האמירויות. בראייה גלובלית זו ייזכר ראש הממשלה נתניהו, וכך תיחקק דמותו לדורות בעיני ישראל והעולם.
עם יכולות כישורים וביצועים פנומליים מדהימים אלה, אין לביבי מתחרים - אפילו לא חולדאי ובוודאי לא בנט, שיכול להיות לכל היותר ראש הממשלה לקורונה.
התורה היא חיינו
תבינו: אצל חרדים לימוד תורה הוא אורח חיים. לכן תלמודי התורה והישיבות אינם רק מסגרות למידה להקניית ידע, כמו בתי הספר או המכללות להכשרה מקצועית אקדמית, אלא דרך קיום. התורה היא החמצן של החרדים.
ומה הפלא. בזכות התורה עם ישראל שרד, בניגוד לעמים אחרים, את כל הגלויות בתפוצות למעלה מ-3,500 שנה, ללא טריטוריה משותפת ולשון אחת, שהן תנאי היסוד לקיום עם. התורה היא חיינו שבזכותה עם ישראל חי וקיים תמיד. זו עובדה היסטורית שאי אפשר להתווכח איתה. התורה היא היא הטריטוריה שלנו לנצח. משום כך היא גם ניתנה במדבר, ללא מדינה. אז תכניסו את זה טוב טוב לראש.

תאריך:  21/10/2020   |   עודכן:  21/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
עמנואל בן-סבו
השלום הוא של כולנו, ערבים כיהודים    אל תיכנעו לקיצונים ברשימה, תנו סיכוי לאזרחים הערבים ישראלים אשר מאסו במלחמות ומייחלים לשלום
אליהו קאופמן
"הסכם השלום" בין ישראל לשתי מדינות המפרץ הערבי אמור לאחד כל יהודי ליהודי בסוגיה הזו אבל כל זאת בתנאי שמההסכם הזה לא תצא קלקלה של יצירת מלחמה עם גורמים אחרים, שהרי אז "השלום" הזה מביא לסכנת פיקוח נפש
איציק וולף
הנשיא האמריקני הודיע כי סודן הסכימה לשלם פיצוי בסך 335 מיליון דולר למשפחות נפגעי טרור אמריקנים וכי החליט להסיר אותה מרשימת המדינות תומכות הטרור
יוני בן-מנחם
הרש"פ וחמאס פגעו בכבוד הלאומי של מצרים כאשר הפקיעו ממנה את החסות לשיחות הפיוס ביניהן והעבירו אותה לטורקיה. מצרים לא תעבור לסדר היום, היא ממתינה להזדמנות המתאימה כדי להשיב את כבודה, חמאס והרש"פ ישלמו את המחיר בעיתוי המתאים למצרים
יהודה קונפורטס
ההסכם, מביא אתו פוטנציאל אדיר לעשיית עסקים עבור ההיי-טק הישראלי - עם האמירתים, ולא רק איתם    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מדבר על היתרונות הכלכליים של ההסכם - אבל איך מביאים אותם לידי מימוש?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il