מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, משיקה בימים אלה קולקציית חורף חדשה של ברים חמים/קרים. קולקציית החורף של מי עדן, מצטיינת במראה אלגנטי, עדכני וחדשני המוסיף צבע וסגנון לבית ולמשרד.
חברת מי עדן תשקיע כ-1.5 מיליון שקלים במהלך השיווקי. במסגרת זו תעלה החברה קמפיין עיתונות, אינטרנט וקירות "נור" בצירי נסיעה אסטרטגיים ברחבי הארץ. הקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יציג את הברים החדשים כחלק מקולקציית ביגוד אופנתית ואלגנטית המדגישה את צבעי הברים.
קולקציית הברים החדשה של מי עדן מורכבת מ-4 צבעי חורף בולטים: שחור מטאלי, אדום מטאלי, כסוף ושמפנייה.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הקולקציה החדשה מציעה ללקוחותינו הקיימים והחדשים את האפשרות ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר מעוצב המתאים בעיקר לטרנדים החדשים במטבחים המעוצבים. הצגתם כחלק מפריט אופנה רק מדגישה עובדה זו, בקמפיין שונה ממה שראינו עד עתה בתחום!".
הקולקציה החדשה מצטרפת כמובן למגוון הברים הקיימים של מי עדן. לראשונה, לקוחותיה הוותיקים של החברה יהיו הראשונים ליהנות מהברים החדשים של מי עדן אשר בתמורה לדמי הובלה והתקנה בלבד (99 שקלים בלבד) יוכלו לשדרג בר חם/קר ישן, בחדש ואופנתי, על-פי הצבע אותו יבחרו.
את הברים החדשים בקולקציית החורף ניתן להזמין בטלפון: 2929- .