X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני עומד תוהה ולא מאמין איך בחרה ההנהגה הערבית שוב לטמון ראשה באדמה, איך בחרה ההנהגה הערבית שוב להצטרף לציר האנטי ישראלי, ציר השנאה, האיבה
▪  ▪  ▪
חוששים מהשלום [צילום: פלאש 90]

האמירתיים הבינו, הבחריינים הבינו, הסודנים הבינו ונדמה כי גם הקטרים, העומנים, הסעודיים ועוד מדינות ערביות הבינו את מה שהנהגת ערביי ישראל הבינו - זה הזמן לשלום, לפיוס, להידברות, לחיים מתוך כבוד וההערכה, חיים בהם החרב והרובה, הפצצה והשנאה מפנים מקומם לטובת עלה הזית ותקווה.
כאזרח ערבי ישראלי, גאה במדינתו ובסמליה, אני עומד תוהה ולא מאמין איך בחרה ההנהגה הערבית שוב לטמון ראשה באדמה, איך בחרה ההנהגה הערבית שוב להצטרף לציר האנטי ישראלי, ציר השנאה, האיבה. האם טחו עיניהם מראות את מה שכל אזרח רואה? מדינת ישראל מחובקת על-ידי מדינות ערביות, חותמת על הסכמי שלום ונורמליזציה, מחליפה משלחות, מתקדמת לעתיד של שלום, עתיד של תקווה, עתיד חדש, בעוד ההנהגה הערבית ישראלית נשארת באתמול, בשדות הקרב, בשדות השנאה, מחמיצה עוד הזדמנות.
ההנהגה הערבית הישראלית ראויה להישלח למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה. הנהגה שלא מחמיצה הזדמנות להיות תקועה בעבר, הנהגה הזורעת איבה ושנאה, פילוג ומדון, הנהגה המשסה, מפרידה, מפלגת ובעיקר מעמיקה את התהום הפעורה בין אזרחי המדינה היהודים והערבים חפצי השילוב והחיבור.
ההנהגה הנוכחית של ערביי ישראל חוששת מהשלום ופועלת להרחקתו, סרבנית שלום המצביעה נגד הסכמי שלום ונורמליזציה עם מדינות ערב. זהו, לכאורה, הקו המחבר את ההנהגה הערבית הפוליטית בישראל להנהגה באירן, בטורקיה, בחמאס, בעזה, בחיזבאללה, וברשות הפלשתינית. אלו הם סרבני השלום, קברני התקווה, מחוללי הטרור והאיבה.
בכל פעם שאני מבקש להציג דמות ערבי ישראלי אחר, אוהב מדינתו, גאה בסמליה, שואף ופועל לחיבורים, לשילוב, להשתייכות, מבלי לוותר על הזהות הערבית שלי, אני נתקל באמירה 'אתה המיעוט שאינו מייצג את הכלל, הכלל הם אלו הבוחרים פעם אחר פעם בהנהגה הפוליטית, ' הרשימה המשותפת', הפועלת להעמקת הבדלנות, הפלגנות, השסע והקרע עם מדינת ישראל ואזרחיה.
אני מאמין בהגיונו הבריא של האזרח הערבי חפץ השלום, הכמה להשתלבות, הרוצה להרגיש שייך למדינת ישראל, אלא שהמציאות הפוליטית הכתיבה מציאות מעוותת שבה הפלגים הקיצוניים והפלגים הליברלים הפכו למקשה אחת כדי לצלוח את אחוז החסימה, ההבדלים האידאולוגים היטשטשו באופן גס, דין בל"ד כדין חד"ש.
הדור הצעיר של ערביי ישראל חייב לנער מעליו את האבק בו כוסה על-ידי ההנהגה הערבית בישראל, להתעורר, להשמיע את קול התקווה, וההשתלבות. זה הזמן להתחיל בחריש עמוק באוכלוסייה הערבית בישראל, חריש אשר נזרע בתלמיו את זרעי התקווה והפיוס, נשקה אותו במים טובים, נגדל פרי אשר יאפיל על עצי הסרק, עצי הפירות הבאושים שמצמיחה ההנהגה הערבית הנוכחית. חייבים להצמיח תקווה ולעקור את יער השנאה. אסור לנו כאזרחי המדינה לעמוד שכם אל שכם לצד שונאיה החולמים על השמדתה, וחורבנה. אירן וחיזבאללה, חמאס והג'יהאד הם מבקשי רעתנו, אל יהי חלקנו עימם. עכשיו הזמן להתנער מההנהגה סרבנית השלום.

הכותב נאיל זועבי הינו איש חינוך ותושב הכפר נין בעמק.
תאריך:  28/10/2020   |   עודכן:  28/10/2020
+"מורשת" רבין (ופרס)
09:43 28/10/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

השבוע לפני 26 שנים, ביום רביעי 19 באוקטובר 1994, בוצע פיגוע התאבדות באוטובוס קו 5 של חברת דן ברחוב דיזנגוף, תל אביב, סמוך לפינת הרחובות דיזנגוף ואסתר המלכה, כ-100 מטרים צפונית לכיכר דיזנגוף  ▪  בפיגוע נרצחו 22 בני אדם ונפצעו עשרות

ערפאת. מגמת דמים [צילום: ויסאם נאסר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקו המחבר בין אירן, טורקיה והרשימה המשותפת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
מירב ארד
ישראייר מבצעת כיום 80 אימונים טיסה באמסטרדם ומבקשת להעתיק את האימונים למתקני חברת איתיאחד בשל הרמה המקצועית וקרבתו לישראל    מעל 2000 איש נרשמו לנופש באבו דאבי באתר החברה
איציק וולף
ח"כ איילת שקד קוראת לבחון את החזרת המסתננים מסודן אל מדינתם, לנוכח ההבנות שהושגו בין ישראל לבין סודן לנורמליזציה בין המדינות
איציק וולף
שר הביטחון טוען כי אם היה למערכת הביטחון את המידע על המו"מ שניהל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיאפשר מכירת מטוסים חמקנים לאיחוד האמירויות, היה ניתן לנהל את התהליך באופן נכון ואחראי יותר    אלוף במילואים עמוס גלעד: מי יכול לחזות מהפכים במזרח התיכון?
איציק וולף
שגריר ארצות הברית בישראל טוען שההסכמים שעליהם חתמה ישראל עם איחוד האמירויות ועם בחריין לא יביאו לזניחת רעיון החלת הריבונות ביהודה ובשומרון    "בטווח הרחוק - יתאים הדבר לאינטרסים האמריקניים והישראלים"
עידן יוסף
על-פי סוכנות הידיעות סאנא, ישראל תקפה בטילים בית ספר בכפר אלחריה שבמחוז קוניטרה    מקורות סרים: בית הספר שימש לתצפית איסוף מידע מודיעיני על תנועות צה"ל בגולן    דיווח: טיל נורה לבסיס של מיליציה פרו-אירנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il