X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת Z'MAM
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת האופנה לצעירים ולצעירות Z'MAM, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט, בעלות של חצי מיליון שקל. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, ליצירת גיוס וקידום מסיבי למועדון הלקוחות של הרשת.
החברה תעלה את הקמפיין הטיזרי, הפצת הסרטון ברשת והבלוג, ותתמקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים שצעירים ובני נוער נוהגים לגלוש בהם. המטרה בקמפיין היא לעבות את מועדון הלקוחות הקיים של הרשת, תוך שימוש בטיזרים סקסיים ומסיבתיים, המתאימים לשימוש בערכים של בני נוער ברשת.
הטיזרים מגיעים בצורת באנרים בצבעים זוהרים, בולטים, בצורות ובגדלים שונים, כגון: שפתיים זזות, כיתובים זזים, סמל המותג ועוד, תחת סלוגן המשתנה מטיזר לטיזר: "נשק אותי להדפסת קופון" על השפתיים הזזות, "השלישי בחינם" על סמל המותג, "אתה יודע על איזה כפתורים ללחוץ", "אני יורדת מהר" ועוד. הטיזרים והבלוג יאפשרו לגולשים ליצור קשר עם ישיר עם המותג דרך אתר החברה ולפתח קשרים בינם לבין עצמם.
כל הטיזרים מובילים לעמוד נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים את המבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי בחינם.
לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר חלק בלתי ניפרד מהפרסום נעשה דרך האינטרנט: אתר החברה ואתרים נוספים שצעירים נוהגים לגלוש בהם".
לדבריו: "הטיזרים יאפשרו להגדיל את קהל הלקוחות של החברה, ובנוסף ייתנו פתח לגולשים קבועים ולגולשים חדשים כאחד, המשוטטים באתרים של צעירים ובני נוער, גם להיחשף אך המותג וגם ליהנות מהמבצעים שמציעה הרשת דרך הטיזרים".

תאריך:  31/10/2007   |   עודכן:  31/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרה טיקטינסקי
את המנוע החדש - מורפיקס 2.0 (ביתא), השיקה היום חברת מלינגו, שבבעלותה מילון מורפיקס
יח"צ
- הודעה מטעם רשת נימרוד
ענבר דרום-גוטר
- הודעה מטעם מרכז רפואי סורוקה
אורנית דהרי
- הודעה מטעם שוקי זיקרי
רויטל שרון
- הודעה מטעם שיבא, תל השומר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il