X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
רק היום בחלוף שנים מאותו ערב מר ונמהר, אני מבין שאני לא לבד אנשים רבים, ממש כמוני, הופנטו מדבריו, נישבו בקיסמו ואיבדו כל שליטה כולנו היינו תחת כישוף בלי אחריות למעשינו כולנו הולכנו שולל על-ידי הקוסם הגדול
▪  ▪  ▪
ביטי. חמסה [צילום: יח"צ]

רק היום בדיעבד, אני מבין שהייתי קורבן של מזימה שפלה. שכוחות שכנוע עצומים שלטו בי. לאט-לאט חוזר אלי זכרוני וחוזרים אלי כוחותיי. טיפין טיפין אני מתאושש. משתחרר בהדרגה מכבליי ומהמציאות המדומה בה חייתי. עכשיו אני יכול להרכיב את התמונה המלאה מתוך שברי הזיכרונות. סוף כל סוף אני מצליח להרים את ראשי מעל המים הדלוחים, להביט בעיניים כלות על הכישוף שהשתבש, על החלום שהתבלבל ביקיצה ואני נתקעתי באמצעו.
ביבי הפנט אותי, עכשיו זה ברור לי כשמש. הוא הופיע על המרקע, עם מבטו החודר. הוא נעץ בי את עיניו. אישוניו נעו כמטוטלת ואני עקבתי אחריהן. הוא הזיז את ידו ימינה ושמאלה ופתאום שקעתי בשינה היפנוטית. כלפי חוץ אולי לא נראה שינוי. רק מבט זגוגי משהו, אבל כבר התנתקתי והפכתי לאדם אחר. לביביסט. רק היום בחלוף שנים מאותו ערב מר ונמהר, אני מבין שאני לא לבד. שאנשים רבים, ממש כמוני, הופנטו מדבריו, נישבו בקיסמו ואיבדו כל שליטה. כולנו חיינו תחת כישוף בלי אחריות למעשינו. כולנו הולכנו שולל על-ידי הקוסם הגדול.
ביבי, כמו אומן חושים גדול, ערבב את הקלפים בראשי, סידר אותם מחדש ושלף ברגע הנכון את הקלף המנצח. פתאום נראה לי טבעי והגיוני שהוא אדם ישר, פועל לטובת המדינה ולטובתי. קורבן חף מפשע של מערכת מושחתת.
היום אני מבין שהכול היה אשליה. שהייתי שבוי בקסמיו. שכול מה שחשבתי על ביבי אינו נכון וכול מה שסיפרו על אביחי מנדלבליט מעולם לא קרה. אין ולא היו קלטות בהן אביחי מנדלבליט רוקם מזימות עם גבי אשכנזי. בפרקליטות אין כספת ואין סודות. יחסי העבודה בפרקליטות הם מעולים. השכנים לכאורה של מנדלבליט הם בעצם שליחים של נתניהו ובכלל לא גרים בשכונה וממילא מעולם לא נעצרו. לחברה המצליחה "המימד החמישי" יש מוצר מדף כבר שנים. המנכ"ל רוני אלשיך מעולם לא הדליף. לליאת בן ארי אין בית בראש העין ואין לה ילדים ואפילו לא כלב. אפילו השיפוץ של השופטת חיות לא היה ולא נברא. הוא רק עוד המצאה שנהגתה במרתפי בלפור.
רעה חולה
אפי נוה לא התגרש אלא חי באושר עם אשתו וילדיו, הטלפונים שלו לא נפרצו ורות דוד היא בכלל סוכנת סמויה במשטרה שפעלה לחשוף שחיתויות. רק שי ניצן, שתלה את הנעליים, הוא אמיתי ומחייך אל עצמו בסיפוק. שהרי הכישוף הוסר והשמש שוב זורחת בממלכת נארניה. עוד אחת שנפגעה לכאורה מכישוף ומוצאת עצמה מתגוננת מפני כוחות האופל והמאגיה השחורה היא הזמרת המחוננת והמצליחה עדי ביטי. בשירה החדש "חמסה-חמסה", ביטי נחרדת לגלות ש"שמו עליה עין". כידוע, עין הרע יכולה לפגוע בכול אדם אך פגיעתה רעה במיוחד בזמרים מצליחים, יפים ומאושרים כמו עדי ביטי שלנו.
ממקורותינו למדנו שמבטי קינאה הם המקור העיקרי לרעה חולה זו שעלולה לגרום לחוסר
מזל, תאונות, אסונות ומחלות עד כדי פגיעה בזיווגים. לא פלא שעדי ביטי חוששת מפני הקללה
שהוטלה עליה ועלולה למנוע ממנה להגשים את חלומה למצוא בן זוג מיליונר. חכמי המדע גילו תרופות שונות לבעיית העין הרעה ורבים מהם מוזכרים בשירה של ביטי. אלו כוללים את החמסה המפורסמת שהפכה לסמל ברכה אוניברסלי. זהו קמע רב עוצמה שמדמה את היד האנושית ומספק הגנה מאגית מפגיעתה של העין הרעה לאלו שעונדים אותו.
אמצעי עזר מקובלים נוספים שמוזכרים בשיר כוללים יריקה לאדמה, פרסת סוס, חזרה על הביטוי מלח מים, וקריאה בקפה. אמצעים יעילים אחרים שאינם מופיעים בטקסט המכונן של ביטי כוללים שימוש במראה ("הכול חוזר אליך"), חרוזי טורקיז, חוטים אדומים, הנחת מלח ופרורי לחם בכיסים והברכה המוכרת "בן פורת יוסף". בשירה "חמסה-חמסה" ביטי מוכיחה תעצומות נפש כשהיא נאבקת בקללה שמאיימת עליה ומנסה ולבסוף מצליחה להתמודד עם רוע הגזרה בעזרת אמצעי מנע בדוקים ששאבה מהמדע היהודי והוכיחו את עצמם מעל לכול ספק סביר לאורך הדורות.
השיר "חמסה חמסה" עורר מחלוקת בעיקר בגלל הרמיזות המיניות שבו שהכעיסו כמה נשמות עדינות שחששו שהוא עלול להרעיל את נפש הנוער שלנו. הקליפ, גם אם אינו לטעמי אינו בוטה או חשפני במיוחד בהשוואה לנעשה בשוק. דווקא העיסוק ב"עין הרע" ומתן לגיטימציה לאמונות תפלות כאילו הן חלק בלתי נפרד מחיי כולנו מקומם בעיני הרבה יותר. אני מאחל לזמרת עדי ביטי הרבה בריאות, מזל טוב והצלחה בחיים טפו טפו טפו ו"בלי עין הרע". אם רק תמשיכי כך לא תצטרכי להתחתן עם מיליונר. כל מי שיתחתן איתך יהפוך למיליונר.

תאריך:  03/11/2020   |   עודכן:  03/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצחון הרוח
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נחמד
עמעד  |  4/11/20 14:10
2
דברי הבל ורעות רוח
מ. עמיר  |  5/11/20 19:58
 
- בימים עברו זמרת שאביה הורשע
תוספת:  |  10/11/20 05:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
כל עוד לא תבורר האמת לגבי ההתרחשויות בליל הרצח, וכל עוד תימשך ההסתה מטעם "הנאורים" בעיני עצמם נגד למעלה ממחצית הציבור, מי שמדבר על "אחדות", על "שלום בית" ועל "פיוס" אינו מתכוון לכך. רק חשיפת האמת במלואה, ללא הטיות וללא הטעיות, יכולה להוות בסיס לפיוס. ולהפך, כל עוד האמת במערומיה לא תובא לפני הציבור, הקרע בעם יימשך
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - מינוי והשבעה, מעוררי פלצות, משפט ראווה והפרה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
אלי אלון
מבנה מלון אליזבת (מלון גינוסר) ההיסטורי בטבריה הממוקם בפינת הרחובות אחד העם וביאליק בעיר, שהיה מהמלונות המפוארים בארץ, עומד מזה שנים רבות נטוש שומם ומוזנח, סובל מוונדליזם ומשריפות מסתוריות חוזרות ונשנות במתחמו    עד מתי? האם ישומר?
טל בן-יעקב
חלק, בדגש על חלק מן הציבור הישראלי היה שותף להשתלחות חסרת הרסן נגד רבין ערב הרצח. התכחשותו הנפשעת ואי הודאתו באשמה הינה בזויה ומונעת כל סיכוי לשיח כנה ואמיתי בין כל חלקי הציבור הישראלי, מרחיקה כל אפשרות לאיחוי השברים של העם ולא מאפשרת חיבור מחדש בתוך מרקם החברה הישראלית
ד"ר רינה אזולאי
סיפורו של מאבק על הביתאסור לנו לשתוק    אסור לנו לעמוד רופסים מול חילול הקודש    אסור לעמוד מנגד כאשר גורמים עוינים מאיימים להרוס את קדושת המקום הקדוש שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il