X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"האחים המוסלמים" הם ארגון הטרור האיסלאמי הגדול בעולם, הנתמך בעיקר על-ידי ארדואן הטורקי, האייטולות מאירן וקטר, עם תאים וארגונים פוליטים ברחבי העולם, כולל בארה"ב
▪  ▪  ▪
מחמוד עיזת, , ראש תנועת "האחים המוסלמים" [צילום: עמאר נביל/AP]

האם הנשיא הבא של ארה"ב יתמיד במדיניות המכירה בעוצמת איום טרור "האחים המוסלמים" על כל משטר ערבי פרו-אמריקני ומתון-יחסית, אירופה, ארה"ב והעולם כולו? האם גם הנשיא הבא של ארה"ב יכיר בהשפעה המכרעת של איומי האייתולות ו"האחים המוסלמים" על מגמת ההתקרבות הערבית לישראל, כולל העמקת שתופי הפעולה עם ערב הסעודית והסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין?
ההיסטוריון והמזרחן הנודע, פרופסור אלברט חוראני מאוניברסיטת אוקספורד (A History of the Arab Peoples, עמ' 445-446) ציין את עקרונות "האחים המוסלמים": "שלילה מוחלטת של כל חברה שאינה איסלאמית לחלוטין.... חברה איסלאמית מקבלת על עצמה את ריבונות וסמכות האל [אללה] ומתנהלת אך ורק לפי עקרונות הקוראן.... כל חברה אחרת היא חברת ג'אהליה (חסרת תרבות ובורה), בין אם היא קומוניסטית, קפיטליסטית, לאומנית, או מתיימרת להיות איסלאמית, אך אינה מתנהלת לפי השעריה [ההלכה האיסלאמית].... עליונות המערב בחברה האנושית מתקרבת לקיצה... מכיוון שהמערב מיצה עצמו והתרוקן מערכים שהזניקו אותו לפסגה... הגיע שעתו של עידן האיסלאם...."
"האחים המוסלמים" הם ארגון הטרור האיסלאמי הגדול בעולם, הנתמך בעיקר על-ידי ארדואן הטורקי, האייטולות מאירן וקטר, עם תאים וארגונים פוליטים ברחבי העולם, כולל בארה"ב. ה"האחים" שואפים לשחרר את הערבים מהשפעת "הכופר" המערבי, שעיצב את מפת המזרח התיכון, להפיל את המשטרים הערביים באופן חתרני ומהפכני, להחזיר את החברה הערבית לאיסלאם, להקים משטר פאן-איסלאמי בחסות אלוהית, להפיץ את האיסלאם בעולם באמצעות טרור ופעילות פוליטית במסגרת "מפלגת החופש והצדק" בלוב, "מפלגת נדא" בטוניסיה, "מפלגת הצדק והפיתוח" במרוקו, "חזית הפעולה האיסלאמית" בירדן, "תנועת החוקה האיסלאמית" בכווית, "מפלגת הרווחה" בהודו, "ג'מאעת א-איסלאמי" בהודו, פקיסטן ובנגלדש, ועוד.
"האחים המוסלמים" טוענים שכל משטר ערבי, וכל משטר הטוען שהוא איסלאמי, שאינו מבוסס על השעריה הוא משטר משומד (גרוע מכופר) ומהווה יעד לג'יהאד (מלחמת מצווה למען אללה).
ארגון "האחים המוסלמים" נוסד במצרים ב-1928 על-ידי חסן אל-בנא, והשתתף במאמץ לשחרור מצרים מהשלטון הבריטי. מ-1952, עם הפלת המלך פארוק על-ידי "הקצינים החופשיים" (נגיב, נאצר, עאמר, סאדאת ואחרים), התמקדו "האחים" בחתרנות וטרור נגד השלטונות במצרים, ירדן, ערב הסעודית, איחוד האמירויות ובחרין. פעילותם מתנהלת לפי תורתו הבלתי מתפשרת של סייד קוטב (שניתלה במצרים ב-1966), שהביאה להקמת ארגוני טרור איסלאמי ברחבי העולם כמו אל-קאעידה וחמאס, במקביל למאבק בשחיתות ובחוסר השוויון בחברות הערביות.
ב-1949 רצחו "האחים" את ראש ממשלת מצרים, מחמוד נוקראשי; ב-1954 נכשלו בהתנקשות בנשיא מצרים, נאצר; ב-1981 נרצח סאדאת על-ידי פלג של "האחים", הג'יהאד האיסלאמי, שהתמזג באל-קאעידה, ומפעיל טרור נגד ישראל וארה"ב.
ב-2013-2011 עלו "האחים" לשלטון במצרים וזכו לתמיכה פומבית (גם לפני עלייתם לשלטון) של הנשיא אובמה וסגנו ביידן. ב-2020 פרושה רשת "האחים" - טרור וארגונים פוליטים - ברחבי העולם ממרכז ודרום אסיה, המזרח התיכון, אירופה, אפריקה, דרום ומרכז אמריקה וארה"ב.
המזרחן הידוע, פרופסור פואד עג'אמי שעמד בראש לימודי המזרח התיכון באוניברסיטה היוקרתית ג'ונס הופקינס כתב (The Arab Predicament, עמ' 134) ש"האחים המוסלמים" פועלים לקידום חזון מוחמד, שלמות האיסלאם, קידוש ההקרבה על מזבח האיסלאם, ונצחון האיסלאם על היהודים הרואים עצמם כעם הנבחר.
פרופסור חוראני (שם, עמ' 446-445) מוסיף: "המקבלים על עצמם את יעדי ה'אחים' הופכים ללוחמים ואוחזים בכל האמצעים, כולל ג'יהאד... להשמיד כל צורה של עבודת אלילים מזויפים, וכל משוכה בדרך להשלטת האיסלאם.... פועלים להקמת חברה איסלאמית עולמית.... עידן המערב הסתיים.... רק האיסלאם מעניק תקווה לאנושות.... 'האחים' נכונים להקרבת חיים למען אללה...."
האם הנשיא הבא של ארה"ב שוב לא יקל ראש באיום הטרור האיסלאמי בכלל ואיום "האחים המוסלמים" בפרט, ויתמיד בתמיכה הנוכחית של וושינגטון במלחמת בעלות בריתה הערביות נגד חתרנות וטרור "האחים"? האם הנשיא הבא של ארה"ב יתמיד בלחץ הפיננסי והצבאי על האייתולות המעניקים סיוע רב ל"אחים"?
האם הנשיא הבא של ארה"ב יפתח שוב את דלתות הבית הלבן ומחלקת המדינה בפני פעילים וארגונים הקשורים ל"אחים המוסלמים" בארה"ב (כמו CAIR, ISNA, MAS) ויחדש את הקשר האינטימי עמם - שנקטע ב-4 השנים האחרונות - כולל מנויים בכירים ברשות המבצעת?

תאריך:  16/11/2020   |   עודכן:  16/11/2020
+"האמת יוצאת לאור"
08:46 16/11/20  |  שאול מנשה   |   לרשימה המלאה

בימים אלה של ניצני השלום ברוב מדינות ערב, עושה התקשורת בעולם הערבי רבות כדי לתקן את המעוות שנעשה ליהודים

הפרוטוקולים של זקני ציון

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האחים המוסלמים" - טרור אזורי ועולמי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
שאול מנשה
בימים אלה של ניצני השלום ברוב מדינות ערב, עושה התקשורת בעולם הערבי רבות כדי לתקן את המעוות שנעשה ליהודים
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מתכנן להטיל על אירן סנקציות חדשות שיגבילו את מרחב הפעולה של ג'ו ביידן לחתום על הסכם גרעין חדש עם אירן. חשש בדרג המדיני בישראל מהגישה הפייסנית של גו' ביידן כלפי אירן ומכוונתו להסיר חלק מהסנקציות שהוטלו עליה
עידן יוסף
הניו-יורק טיימס פרסם כי לבקשת ארה"ב חוסל אבו מוחמד אל-מסרי לפני שלושה חודשים באירן: "הסוכנים היו רכובים על אופנוע, אחד שלף אקדח וירה חמישה כדורים"    משרד החוץ של אירן הכחיש את הדיווח
יוני בן-מנחם
להודעה התקשורתית על בחירתו של ג'ו ביידן לנשיא ארה"ב יש השלכות מיידיות על הזירה הפוליטית הפלשתינית ועל יחסי הרש"פ עם ישראל. גורמים בכירים בפתח מעריכים כי הפיוס בין פתח לחמאס ידחה למועד בלתי ידוע וכי הרש"פ תחדש את התיאום הביטחוני עם ישראל ותסכים לקבל את כספי המיסים
איציק וולף
שני גברים ואישה אחת נרצחו ו-15 נוספים נפצעו קשה במסע הירי שביצע אמש מחבל תומך דאעש בבירה האוסטרית    הלימודים בוטלו ותושבי העיר נקראו להישאר בבתיהם גם היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il