X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ביבי הוא הנהג הראשון בדמוקרטיות שחומק מהגשת תקציב הוא עבריין ציבורי הוא עבריין פוליטי לדעתי זה הופך אותו גם לעבריין לאומי
▪  ▪  ▪
נתניהו. עבריין [צילום: מן הטלוויזיה]

הערה מאוחרת לאחר הצהרת ביבי: בנוכלותו לא הזכיר את המילה "תקציב". שטיק וטריק שכמותו. ועכשיו קרן מרציאנו חושפת שאין יסוד לטענתו שמצב התחלואה בישראל טוב מאשר במדינות אחרות. למשל, יוון.
ככל שביכולתי לדלות ממאגר ידיעותיי הדל על ההיסטוריה של דמוקרטיות איני זוכר אפילו מקרה אחד בו ראש ממשלה חמק במתכוון וביודעין מהגשת תקציב לשנת הכספים הבאה. אין דבר כזה. מי שנוהג כך הוא כנהג המסרב לתדלק את מכוניתו ובא בתלונות שאינה נעה. הוא שרלטן. ביבי הוא הנהג הראשון בדמוקרטיות שחומק מהגשת תקציב. הוא עבריין ציבורי. הוא עבריין פוליטי. לדעתי זה הופך אותו גם לעבריין לאומי.
ראש ממשלה שמסרב להציג תקציב דן את המשק הממלכתי לניוון, את האזרחים לעוני או לפחות לשיתוק ולקפאון בסולם התקדמותם. הוא פוגע בביטחון הלאומי, ברמת הלימוד, התברואה ובשלטון החוק על כל המשתמע מכך. זה ביבי.
אפשר להגיש תקציב ולהתווכח עליו וזה לגיטימי לגמרי, ולא להגיע להסכמה וללכת לבחירות מוקדמות. אך לא להגיש תקציב? מי שנוהג כך הוא עבריין ציבורי עם קלון, או במילה נרדפת - ביבי.
לגילה גמליאל תארים אקדמיים בהיסטוריה ובפיסולוספיה מאוניברסיטאות ישראליות יוקרתיות. היא לא למדה משהו כזה. גם לא עוזי דיין עם תואר בפיסיקה. לא מיקי זוהר המשפטן ולא גדעון סער עורך הדין. אפילו לא הדוקטור יובל שטייניץ. איש מהם לא שמע על ראש ממשלה, שחומק מהצגת תקציב.
אין מקום לתמוה. זמן קצרצר לאחר חתימת ההסכם עם בני גנץ הסביר עמית סגל לצופי ערוץ-12 כי יש עקב אכילס והוא כסא ההימלטות של ביבי, שבכוחו למנוע תקציב, וכך להבטיח לעצמו בחירות. חשבו שסגל איבד את הצפון. לא, גנץ וגבי אשכנזי שהאמינו לביבי איבדו את כל הכיוונים, צפון ודרום, מזרח ומערב.
עתה אומר גנץ כי "עוד לא אבדה תקוותנו", ואם יהיה תקציב לא יהיה המשך למהלך. הוא שוב תמים, "השה לעולה". מנהיג כחול-לבן משלה את עצמו שביבי נבהל מהצבעתו היום בקריאה הטרומית בעד פיזור הכנסת. גנץ לא מכיר את האיש שבעצמו הגדיר אתמול בנאומו כשקרן מדופלם.
לפני שמונה שנים התכוונה הכנסת להתפזר. היא הגיעה כבר לקריאה השלישית. לפתע הורה בנימין נתניהו לזאב אלקין לעשות "פיליבסטר" - מונח אמריקני, שפירושו להאריך בדברים כדי לדחות את ההצבעה. למה? הרי פיזור הכנסת כבר היה מוסכם.
אך לא. ביבי פיתה עוד שה תמים בשם שאול מופז להצטרף לממשלה תמורת תיקון בחוק הגיוס. ביבי קיים את התחייבותו כפי שהוא רגיל. כל אחד יודע בדיוק. אם שיקר לרמטכ"ל לשעבר-לשעבר-לשעבר-לשעבר-לשעבר-לשעבר - מדוע שינהג אחרת ברמטכ"ל לשעבר-לשעבר-לשעבר? הדפוס חוזר על עצמו. יחזור על עצמו. ביבי הוא ביבי, ובגילו, 71, עם פמליה כזאת, לא ישתנה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  03/12/2020   |   עודכן:  03/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבירות ציבוריות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תנין בולשביקי מתבכיין - איזה
סניל  |  3/12/20 14:07
2
הטרדה מינית שהתיישנה ציבורh, ?
יצחק הורניק  |  3/12/20 15:04
3
עברינות
איך אתה  |  4/12/20 10:49
4
תראו מי מדבר על עבריינות !!! ל"ת
פרשנדתא  |  6/12/20 08:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר מואב
האירוניה היא שמקדמי הקפיטליזם מציגים את הפוסט כהוכחה לצדקתם, אבל הנימוק הוא נימוק בסגנון ארגון התעשיינים וההסתדרות על העדפת תוצרת מקומית
איתן קלינסקי
אורלי חסרת-לב אני רוצה להפגיש אותך עם עוד שיר שכתב משורר בן 83 שהיה מיודד מאוד כשכן עם השכנים בני ה-23, תם ורעות שגרו באותו בניין בתל אביב    קשרי רעות חזקים והדוקים נקשרו בין השכנים הצעירים והישיש בן 83
יהודה קונפורטס
הגנת הסייבר ואבטחת המידע לא נמצאות מספיק בראש סדר העדיפות של הנהלות ארגונים    הפתרונות: יותר מודעות, ושהמנכ"ל יימדד על רמת האבטחה כפי שהוא נמדד על שורת הרווח
עמנואל בן-סבו
אבא שלי בנה במו ידיו, סלל במו ידיו, פרץ דרכים וחצב נתיבים בגרזני האהבה למדינה    אבא שלי הוא מלח הארץ, העולה ממרוקו, שלא הסכים לפטור עצמו בתיוג המקופח, הלוחם במלחמות ישראל, מחובשי ספסלי בית המדרש
אלכס נחומסון
איום קיומי עבור מדינת ישראל הוא מושג רווי בתוכן    מדינת ישראל קמה בעקבות איום קיומי לעם היהודי וניהלה את מלחמת הקוממיות כשהאיום הזה ברקע    לכן כל מה שמזוהה כאיום קיומי מטופל על-ידי הנהגת המדינה מיום הקמתה באופן שמבטל את קיומו או שממזער אותו ככל הניתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il