X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית על מה שקורה אצלנו. הכוכבים ממשיכים להיות לצד נתניהו, אבל מה צופן העתיד לגנץ, לבנט, לסער ולחולדאי? אי-השקט יימשך והגיעה העת שנלמד לכבד איש את רעהו
▪  ▪  ▪
ניסנקורן וגנץ, לפני הפרידה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הרשימה האחרונה שלי, שכותרתה "אובדן שליטה", הופיעה כאן ב-02.10.20. מאז בחרתי להיות צופה - לראות ולשמוע איך המציאות מתכתבת עם הכוכבים, המוכיחים שוב ושוב שרק הם מציגים את האמת (הכל על בסיס רשימות ותחזיות שנכתבו כאן לאורך השנתיים האחרונות), ולא יעזור לאיש - בעיקר לא לפרשנים או לעיתונאים - לשכנע את כולנו שהמציאות היא שונה. היום כבר גלוי שרובם בחרו בתפקיד "מהנדסי תודעה" במקום להיות עיתונאים "לפי הספר". מה שמחזיר אותי לצטט את וינסטון צ'רצ'יל: "אין דבר כזה שנקרא "דעת קהל", יש רק את אותן הדעות שהתקשורת בחרה לפרסם". אצלנו בארץ החולשה היא בקהל שמאמין להם.
נזכור מה אמרו הכוכבים ומה קורה בפועל אצלנו:
על הקורונה נכתב לא פעם, ולאחרונה ב-03.07.20:
"נכון להיום, לפי מצבי הכוכבים הנגיף ימשיך להשפיע על חיינו בריאותית וכלכלית לפחות עוד שנה... (לא נופתע אם גם למעלה מכך). אחרי הגל הנוכחי עם יופיטר פלוטו בצמידות (מי שקורא את הרשימות שלי זוכר שציינתי את החודשים יוני ויולי) אפשר לצפות לגל נוסף שיגיע (ניצנים אולי כבר בספטמבר) מאוקטובר 2020 עד פברואר 2021.(...אל תופתעו גם אם תשמעו על מוטציה של הקורונה. תתעוררו, תלמדו ותפנימו, הקורונה לא תעלם כך פתאום. ...המדע שמתחדש כל פעם יתגייס מהר יותר ויביא את התרופה, אבל רק אתם יכולים לשמור על עצמכם אם לא תזלזלו בהוראות הבטיחות".
החיסונים הגיעו, וגם המוטציה...עכשיו תוכיחו את עצמכם, בלי לקטר.
על הממשלה ה-35 נכתב כאן ב-02.10.20:
"מפה שבה כוכב התקשורת נמצא מבודד גורמת לכך שכל צד מושך לכיוון שלו בלי להקשיב ולבנות תוכנית בהדדיות, כדי לעמוד במשימות שלקחו על עצמם ערב החתימה על הקמת הממשלה כממשלת חרום. כוכב סאטורן נמצא במקום רגיש מאוד, ויוצר תחושת מחנק שאינה מאפשר לעבוד. התמונה ברורה, ולצערנו הרב, אנחנו עדים לממשלה בתוך ממשלה, אופוזיציה שמשתקת. ומי משלם? הציבור.
"זו ממשלה שתתקשה להאריך ימים. יהיו בחירות או שינוי במבנה הקיים. למרות הביקורת (לפעמים מוצדקת), בנימין נתניהו ימשיך לשאת באחריות, יתמודד עם המשברים, וימצא את הדרכים לפתור אותם בינתיים, עד שיחזור לתפקד ולהיות שוב בשליטה. הוא זה שימשיך להנהיג את המדינה".
הכוכבים ימשיכו לתמוך בראש הממשלה (כמו תמיד, התחזית מבוססת על מפת המנהיגות שלו). ולאלה ששואלים, רק נתניהו יחליט מתי לסיים את תפקידו.

ומה עכשיו

המשבר שעוברת מדינת ישראל (ולמעשה גם אירופה, ארה"ב ויתר העולם) בגלל מגיפת הקורונה (שלא תעלם מחיינו ומהעולם כל כך מהר), בכל החודשים שעברו מאז התחיל, צצו כמה אנשים, וכל אחד מהם היה בטוח שיש לו את הפתרון למגיפה. אחד מהם גם כתב על כך ספר. במציאות, נגד כל הסיכויים (והפטפטת של כמה חכמולוגים), ראש הממשלה החליט, ניהל מו"מ עם כמה חברות, הבטיח וקיים. החיסונים הגיעו ומאות אלפים כבר קיבלו את החיסון הראשון. ול'קוטרים' שביניכם, ממליצה שתבדקו מה קורה (עם החיסונים) במדינות שהן הדוגמה שלכם ל"חיים טובים" יותר. ואצלנו? איך לא, הפרשנים והעיתונאים יחפשו איפה יש פאשלות. קשה לפרגן. תיבת התהודה שלהם כל כך גדולה שלא נותר בה מקום למחשבה אובייקטיבית.
נכון, המצב הכלכלי מעיק על רבים. כשהחלה המגיפה והחלו הסגרים וההגבלות, הרבה מהעצמאים בתחום ההסעדה ואמנים שונים מצאו את עצמם בפני שוקת שבורה.
כל העולם, חווה את המפגש סאטורן/פלוטו במזל גדי. צמד הכוכבים שראינו אותו מופיע במלחמות רבות. למעשה אנחנו בתוך מלחמה שהחלה עוד בתחילת 2020, אלא שהטילים הם הנגיפים, הפוגעים בכולם בדרך ישירה או עקיפה. ההיסטוריה, לימדה אותנו שמלחמות גוררות שינויים גאוגרפיים ותרבותיים בכל מקום. כך גם עכשיו, המלחמה מול הקורונה, גורמת לשינויים בכמה מישורים. המלצתי בכמה מהרשימות האחרונות, לעצמאים וגם לשכירים להמציא את עצמם מחדש.
הבעיה אצלנו: יש כאלה שלא יחמיצו את ההזדמנות להתלונן, ולמצוא גם את האשמים. בספר "במדבר" מסופר, כי במהלך הדרך קצרה נפשו של העם, ואנשים מתוכו באו בטענות כלפי משה וה': "לָמָה הֶעֱלִיתֻנוּ מִמִּצְרַיִם לָמוּת בַּמִּדְבָּר?" (כ"א, ה') כנראה ש"לקטר" נשאר בגנים אצל רבים מבני העם היהודי (כמעט בכל נושא, מה שמשפיע גם על חייהם הפרטיים).
כלכלית, מדינת ישראל חזקה. מבנה הכוכבים מציג מסגרת. על כל אחת ואחד יהיה ללמוד איך לשמור על מה שיש לו. מדינת ישראל לא תתמוטט כלכלית! כבר מאמצע 2022, ייפתחו בהדרגה הזדמנויות שיתחילו משינויים ומהתחדשות. בהמשך, מ-2023 ובמהלך 2024 הכלכלה תחזור ותצמיח הרבה חדשנות גם מעבר למה שהיה לפני שהגיעה המגיפה (בתחילת 2020), וכל מי שרוצה ליזום, לעשות ולא מצפה שתמיד ידאגו לו - הוא זה שיצליח.

סקירת הרואים עצמם מועמדים לראשות הממשלה

בני גנץ
ברשימה שהופיעה ב-08.02.2019 שאלתי: "גנץ, בשורה או אשליה?", סיפרתי לכם מיהו גנץ, אבל התקשורת עטפה אותו בנייר צלופן עם הרבה קישוטים, שנקרעו לאט-לאט עד שראו והבינו ש"המלך הוא עירום" (זוכרים הנדסת התודעה? תמיד רמזתי לכם, הקוראים, להעזר במסננת כשאתם שומעים ורואים חדשות):
"מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה או למקום הנכון בשבילו. ...הוא פועל עם ניגודים בתוכו, ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך".
מי שעקב אחר המתרחש לאורך השנתיים שאחרי האיחוד והיצירה החדשה "כחול לבן", שנוצרה בזמן ירח בטל, נוכח כי גם כיו"ר המפלגה הגדולה, גנץ לא פספס בחיפוש אשמים מלבדו - ועל-פי הדיווחים קיטר בחדרי חדרים ש"בגלל הנדל והאוזר אני לא ראש ממשלה, ובגלל לפיד ירד הסיכוי לאחדות". גם בנאום השבוע מצא גנץ את האשם במה שקורה - ראש הממשלה נתניהו. בני גנץ אף פעם לא אשם.
לכל אלה ששאלו אותי פעם אחר פעם על הסיכוי של בני גנץ להיות ראש ממשלה ולהקים ממשלת מיעוט או כל ממשלה אחרת, תשובתי (מאותו רגע שבו נכנס לפוליטיקה) הייתה חד-משמעית "לא". הוא לא יקים ממשלה".
נזכור איך העיתונאים והפרשנים רוממו אותו, את כישוריו ויכולתו, כשזה התאים לאנג'דה, ומה הם אומרים היום? רוב האזרחים התפכחו והבינו שיש לחלק גדול מאנשי התקשורת בעיית זיכרון קשה.
על כחול לבן נכתב ב-15.03.2019: מציאות מול אשליה. בהווה, התשובה כבר ברורה.
נפתלי בנט
על נפתלי בנט נכתב כאן ב-2.10.20: "בן מזל טלה (הפרטים המלאים אצלי). המארס שלו במפה האישית נמצא ב-29 מעלות שור (מבודד!) בריבוע למארס של המדינה 28 מעלות אריה, למעשה, האינטרסים, והרצון לקדם תוכניות תמיד בהתנגשות. כוכב יופיטר בריבוע מדויק לשמש שלו, ומשמעותו: הצהרות והבטחות שיתקשה לממש למרות שיש לו רעיונות טובים.
"במפה המשותפת שלו עם המדינה, השמש במעלה 29 טלה, גם מבודדת. הירח במנעד למרקורי, והאמוציות משפיעות על החלטותיו. ירח ונפטון גם מצביעים שהוא לא פעם "יוצא מהמציאות". גם בהתבוננות קדימה, יש מצבים שלא יאפשרו לו להתקדם.
"הנסיקה שלו בסקרים התפתחה בזמן המארס בנסיגה. השאלה מה יקרה אחרי נובמבר, כשהמארס יחזור למסלולו? חשוב לזכור שבנט בן מזל טלה, ולכן המארס משפיע עליו במיוחד.
"גם במפלגת ימינה, שהוא היו"ר שלה, כוכב אורנוס נמצא על ציר 1-7 וגורם לאי-יציבות. אי-השקט עלול אולי לגרום לפירוקה.
"במפה המשותפת שלו עם המדינה יש כוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9 שממליצים על דרך שמרנית יותר - לבחור בבניית הבסיס, קרי מפלגתו, לטווח ארוך, ולשמור על הקיים. הקושי שלו זה השיעמום. הוא מרגיש מבוזבז, שאינו זוכה לגמול על תרומתו. כבן מזל טלה, הוא רוצה להיות 'פורץ דרך', להיות מספר אחת, אבל הכוכבים לא תומכים בו בשנה הקרובה.
"בנוסף, קיים מעגל על ציר 1-7, 5-11, 6-12. ...המניעים שלו ליזום ולפעול בלי חשבון, ובכך ליצור לעצמו שם ייחודי שלמעשה יעמוד במבחן כל רגע - בלי להתחשב בנורמות ודווקא לפעול נגד הזרם. ... אדם שלא משלים עם המציאות ולכן מעז".
במבחן המציאות עכשיו, דצמבר 2020-ינואר 2021, נפתלי בנט וימינה למדו ש"סקרים הם כמו בושם, אפשר להריח אותם, לא כדאי לשתות".
גדעון סער
בהתבוננות על המפה האישית של גדעון סער (על בסיס נתונים מלאים), קל לראות שהוא היה ויהיה חצוי בין הרצוי למצוי. סער בחיפוש אחר משהו ערטילאי שמקשה עליו להתמיד. קשה לראות אותו שבע רצון. הוא נמצא ויימצא תמיד בחיפושים אחרי משהו שלא קיים, או שלא יקבל.
במפה המשותפת שלו עם המדינה, הירח מבודד (ירח מסמל את העם). בשנה הקרובה, על המוקד 1-7 מופיעים אורנוס/נפטון (ממה הוא מתעלם?) וסאטורן שמשי 2-8. על מעגל אחר במפה המשותפת, אין כוכבים על ציר 1-7 (שהוא ציר חשוב מאוד להניע תהליכים). יש 2-8, ו-6-12. הכוכבים מספרים שסער יצטרך להוכיח את עצמו ואת כישוריו בתוך מציאות תובענית. אבל אין מה שיסייע לו בכך.
את המפלגה שלו "תקוה חדשה" רשם ב-17.12.20 בבוקר. במפת המפלגה קשה להתעלם ממיקומו של המארס (הירחי) על ציר 3-9, המסמל בין השאר מלחמות אבודות. במפת המפלגה עם מדינת ישראל יש רק מעגל אחד שם מופעלים נכון לשנה הקרובה הצירים 4-10, 2-8, 6-12 המסמלים התמקדות במטרות. רצוי שיבחר בדרך שמרנית, אבל יהיה עליו להוכיח את עצמו בתוך מציאות תובענית, וגם לחפש דרך להיות ייחודי, לבטא את עצמו עם ערכים שלא כל כך מקובלים, מהלכים שעלולים להקשות על התפתחות. על-פי רוב, זה מצב שבו עוצמים עיניים, ולכן מתקשים לראות את העתיד.
רון חולדאי
חולדאי, הצהיר על כוונותיו ב-29.12.20. נראה שהוא עוד אחד מאלה שעומד לאכזב ולהתאכזב. המפה האישית שלו, ומפת מדינת ישראל בנתיבים שונים! כוכב אורנוס בהורוסקופ של חולדאי נצמד לכוכב התקשורת, מרקורי במפת המדינה. שילוב שמציג בין השאר רצון להתעורר אבל גם אי-שקט ועצבים. כוכב סאטורן (חינוך, נוקשות והגבלה) שלו על כוכב ונוס (הדדיות ושיתופי פעולה) של המדינה. כוכב פלוטו במפה שלו על הירח (העם) במפת המדינה. "אכפה עליכם את דרכי".
במפה המשותפת של רשימתו "הישראלים" ומדינת ישראל, כוכב מארס צמוד לרום שמים במולות לכוכב נפטון. מרקורי בריבוע לנפטון, וירח מול היופיטר. הלוחמנות תתמוסס מהר, בעיקר בגלל הבטחות שאי אפשר לקיים.
אם מפלגת חולדאי תישאר כך נטו (בלי ליצור שיתופי פעולה עם מפלגות אחרות), הצירים הפעילים במפה המשותפת הם 4-10 ו-5-11, מעידים שהוא מציע משהו חדש ומרענן, וצפויה גם תמיכה. אף על-פי כן, כוכב סאטורן מגיע לציר 1-7 לקראת חודש מרס 2021 וילווה אותו לאורך זמן, מה שקצת יקלקל לו. הסגנון יהיה "זאת עמדתי, אני מתחשב רק בה" החלטות לבד, חוסר סבלנות להקשיב לסובבים אותו. כולל מחלוקות בתוך המפלגה שיתקשו לפתור אותן.
נצטרך להמתין ולראות, מה התוכניות שלו, להשאר נטו "הישראלים" או לצרף אליו אחרים.
יאיר לפיד ומשה יעלון
למעשה, יאיר לפיד חזר להיות מספר אחת במפלגתו. לאחר הפיצול מ"חוסן לישראל" (המפלגה של בני גנץ שנשאר עם השם "כחול לבן". שיתוף הפעולה בין יאיר לפיד ומשה יעלון מציג מצב כוכבים שמספר שהם שומרים על הקיים. 4-10, 2-8, 3-9, וכדאי שיטפחו את מה שיש. הבעיה שלהם, אותה הם חווים כבר עתה וימשיכו להרגיש, היא נקודת הביניים ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7. זה מצב שבו יתקשו למצוא פתרונות מיידיים לבעיות או למהמורות שלא ציפו להן (זוכרים שעפר שלח, חברו הטוב והיועץ של לפיד במפלגה עזב?). זה כולל אכזבות, התמודדות שתדרוש מהם לעשות הערכות חדשות, אולי בגלל עמדתם החד-משמעית. יהיה עליהם להבין את מגבלות היכולת שלהם להשיג את המטרה. ללמוד להתקדם ולהאמין רק בעצמם ובדרכם.
מפלגת העבודה
לא נאריך. ב-02.06.2017 ואחר כך ב-14.07.2017 חזרתי והמלצתי ברשימות כאן: המוצא היחיד של מפלגת העבודה הוא רק "פינוי בינוי". ההורוסקופ מעיד שאין למפלגה תוחלת. בשנה האחרונה הם כמעט מימשו את החלק הראשון...
"הדבר הקשה ביותר הוא להכיר את עצמך" (הפילוסוף תאלס ממילטוס)

תאריך:  01/01/2021   |   עודכן:  01/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד החוץ
הנחיות וכללים בעת הביקור בבחריין. מה הן הנחיות הקורונה במדינה? איזה קוד לבוש מותר? האם אפשר לשתות אלכוהול ומה לגבי צילום תמונות במדינה?
איתמר לוין
בתוך 48 שעות הותקפו שוטרים שש פעמים בידי מתפרעים, שהמשטרה אינה מרתיעה אותם כהוא זה    במקביל הצליחו עבריינים לחסל נער בשיירה משטרתית, תוך חשש שמידע רגיש דלף לארגון פשע    לשנים של הזנחה וריקבון בצמרת המשטרה מצטרפת כעת הסתה מצד ראש הממשלה והשר לביטחון פנים    את המחיר נשלם כולנו ברווחתנו, בריאותנו וחיינו
דוד חרמץ
ח"כ רם בן-ברק ('יש עתיד') גדל בנהלל ושירת בסיירת מטכ"ל. כשיצא לאזרחות גויס למוסד, ושם הגיע לתפקיד המשנה לראש אותו ארגון. לפני חמש שנים כמעט ונבחר להיות ראש המוסד. את תודעת השירות המשמעותי קיבל מאביו. בן-ברק משוכנע שזה נבע מתסכול של אביו, על כך שסבו מנע ממנו להיות קצין
איתמר לוין
היו חודשים ארוכים לקביעת סדר עדיפות ברור למתן החיסונים, פרסומו מראש לציבור ועמידה קפדנית על יישומו; זה מה שצריך היה לעשות, וכמובן לא נעשה
שירה עפרון
התחממות ניכרת משפיעה במישרין על היכולת המבצעית של צבאות, במיוחד באזור צחיח כמו המזרח התיכון    ההשלכות האסטרטגיות של עליית הטמפרטורות מגבירות בצורה ניכרת את הסיכון לעימותים מזוינים ולהתחזקותם של ארגוני טרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il