X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
יום יום, בנוסעי לעבודה בת"א אני רואה אותו עומד ליד הרמזור, איש קטן, רזה וחיוור מאוד. הוא עובר בין המכוניות מקבץ נדבות. ודאי רבים מכם נתקלתם בו ובדומים לו, המפוזרים בצמתים גדולים רבים, ואתם כבר מכירים את הסיפור
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

יום יום, בנוסעי לעבודה בת"א אני רואה אותו עומד ליד הרמזור, איש קטן, רזה וחיוור מאוד. הוא עובר בין המכוניות מקבץ נדבות. ודאי רבים מכם נתקלתם בו ובדומים לו, המפוזרים בצמתים גדולים רבים, ואתם כבר מכירים את הסיפור.
זהו המסומם התורן, הניצב במצב מוזר: מצד אחד הוא מכור לא כשיר לעבודה, מצד שני, עדיין מסוגל איכשהו לתפקד והרי גם קיבוץ נדבות היא מן פעילות וישנם מסוממים אחרים, הזרוקים במקומות כמו תחנה מרכזית ישנה בת"א, שהם במצב גרוע יותר.
אותי משך מבטו של המסומם התורן שלי, מלא סבל, מתייסר, מן ישו של הכרך. חולף על פני תור המכוניות ברמזור במהירות, לרוב מתנודנד ולפעמים במבט מזוגג, הוא אפילו לא עוצר ליד הנהג. רץ קדימה בכוח האינרציה, של הסמים שכבר פגה השפעתם ועתה מתגלה פעולתם ההרסנית והאכזרית. הוא לא יחיד, יש לו אחים, כמוהו ברמזורים בכל העיר ברפש טובלים.
יושב לו מעט ואחר שוב עומד, הולך לפנים על פני תור המכוניות חולף. מבטו כבוי, הליכתו כמו בובה שחיים נטולה, אם תפתחו את החלון, מטבע תתנו, רק אז אולי קצת חיים בעיניו תראו.
בינכם לבינו, זגוגיות המכונית הדקות, כפסע חוצץ בין העולמות. ובכל זאת לעולם הם לא ייפגשו, העולם שלכם ושלו, כמו גלקסיות זו מזו רק ירחקו. ובין רמזור לרמזור, בנסיעה חלקה, אתם חוצים עולמות, במהירות של 40 ק"מ לשעה.
הרמזור שיתחלף, האור הירוק, ייקח אתכם משם, אך זיכרון המראה מראשכם לא מהר יחלוף. אולי שלפתם פרוטה, אולי לא הספקתם לתת מאומה, בצומת הבא, תוך נסיעה, תחשבו עליו שוב, עם מעט אשמה. הרי ישנם אגודות לכלבים וחתולים שעל דבר שכזה מהומה היו מקימים. מוזר עד מאוד כיצד ניתן להתעלם מסבל בעל חי, אם הוא בן אדם, שנדמה שרק פרוטה הוא רוצה ודי.
אז מה הפתרון הנכון. אולי לבעוט בכלב או בחתול שתפגשו להבא, בכך לפרוק הכעס ולאזן התמונה? לרובכם ודאי טרדות יום העבודה, מספקות את המפלט מהמחשבה המטרידה, על הדבר הזה הנורא. לפי דעתי יש פה מחדל מלמעלה, מהרשויות שלא מטפלות. להן הכוח, להן האפשרות לטפל באומללים אלו. יש למשל טיפול של רופא ישראלי למסוממים, שהרשויות לא מוכנות לממן, למרות שטיפול זה הוכיח את עצמו. אם למשל יאמצו את הטיפול שלו וגם ירחיבו אותו, לא רק במסגרת מוסדות יקרים, אלא יתנו את התרופה שלו גם למטופלים בחוץ, הרי אפשר לעשות פה מהפכה של ממש.
נדמה לי שכמו ברפואה הטבעית, האלטרנטיבית, הפתרון נמצא פה לידנו, אבל אין לנו את הפתיחות הנפשית לאמץ אותו!.

תאריך:  02/01/2021   |   עודכן:  02/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרים לפיד
ד"ר כגן אלכסנדר וארנה    אמי כבר הייתה בבית אבות, אבל עדיין המשיכו לגבות מאה שקלים    הבטיחו שזה בוטל ואף שלחו אישור
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטה ליאת בן-ארי מוליכים בכחש את השופטים הדנים בתיק 4000, שבו שני הנאשמים המרכזיים הם ראש הממשלה נתניהו ושאול אלוביץ'    מחובתם של השופטים בתיק זה, רבקה פרידמן-פלדמן (אב"ד), משה בר-עם ועודד שחם לפעול לחקר האמת    הדרך הנכונה לעשות זאת: להוציא צו שיחייב את חברת etype ואת המשקלטת אופירה ל' (שתימללה את קלטת חקירתו של אור אלוביץ') להעביר לבית המשפט עותק מהקובץ הדיגיטלי ו/או התמליל המקורי שהגישו לפרקליטות ו/או למשטרה
יואב יצחק
על-פי החשד, קצין בכיר מאוד מאוד פעל לעכב את החקירה בגלל שיקולים זרים    עו"ד ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום קיבל את המידע וערך תרשומות
יואב יצחק
בספרו החדש "מפכ"ל בחזית - ערכים במבחן", מציג עצמו רוני אלשיך כצדיק גמור. אלא שהעובדות שונות    אלשיך קיבל הבטחה פסולה ואסורה להתמנות לראש השב"כ, ונאלץ לוותר עליה לאחר החשיפה ב-News1    המשטרה בראשותו נמנעה מהמלצה להעמדת ארנון מוזס לדין בגין עבירה של סחיטה באיומים כלפי נתניהו    במאמציו לגונן על מני יצחקי ממיצוי הדין עמו בגין עבירות בניה, המציא אלשיך ממוחו הקודח האשמות על הטרדת יצחקי כביכול בגלל תיקי נתניהו
עזרא מורד
המפסיד ממונו, מפסיד הגיונו    הקוף בעיני אמו, איל    הנולד זה עתה יכול לזחול, לא לעוף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il