X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנימין נתניהו הוא לא קדוש מעונה, הוא בכלל לא קדוש, הוא ראש ממשלה עתיר זכויות, אשר בדרכו הארוכה גם טעה מעת לעת
▪  ▪  ▪
נתניהו. עתיר זכויות [צילום: מן הטלוויזיה]

פריחת השנאה לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נדמה שלא היה לה אח ורע בתולדות השנאה למנהיג פוליטי במדינת ישראל. כמו פריחת השנאה כך פריחת המפלגות אשר מצעם מורכב מצמד מילים 'לא נתניהו'. האידאולוגיה שלהם מורכבת רק משלוש מילים: 'רק לא נתניהו'. הזעם הקדוש המניע אותם במילה אחת: 'לך'.
בנימין נתניהו הוא לא קדוש מעונה, הוא בכלל לא קדוש, הוא ראש ממשלה עתיר זכויות, אשר בדרכו הארוכה גם טעה מעת לעת. טעויות חמורות, טעיות מינוריות. אפשר לסלוד ממעשיו של נתניהו, מדרכו, אפשר לאהוב את מעשיו ולהריע להם, אך השיח הדמוקרטי הראוי החליף את מקומו בשיח ארסי, בשיסוי ובהסתה מתמדת, במיצגי זוועה, בקריאות לתלות, להרוג, לאנוס, את מי ממשפחת נתניהו.
שנאה בעוצמה כזו לא הייתה אפילו בימים בהם אלפי ישראלים התפוצצו ברחובות ערי ישראל. לא יצחק רבין המנוח, לא שמעון פרס, לא אהוד ברק, לא אהוד אולמרט 'זכו' למנות שנאה גדושות, מתוזמנות, מרוכזות, לא 'זכו' שמפלגות עתירות פוליטיקאים יקימו כשהסלוגן המרכזי שלהם הוא: 'רק לא נתניהו'. מה עוד צריך לקרות כדי להבין שהשנאה מעבירה בני אדם על דעתם, שהשנאה חוצה גבולות, שההסתה הפרועה והקשה מצמיחה מתנקשים פוטנציאלים עד כדי פגיעה פיזית בראש הממשלה ובני משפחתו.
הפרסום של העיתונאי עמית סגל על מאות מפגינים שטופי זעם ושנאה העוקפים מחסומים בדרך לבית ראש הממשלה ומסתערים בחמת זעם, מואבסים בשנאה על שער הכניסה לבית ראש הממשלה, עד כי מאבטחי השב"כ בבית ראש הממשלה החליטו להעביר את ראש הממשלה, רעייתו ואחרים שהיו בקרבתו למתחם מאובטח במעון ראש הממשלה בבלפור.
והארץ לא רעדה, ומהדורות החדשות לא נפתחו בהתדרדרות החמורה בגין האירוע האלים והקשה של חלק מהמפגינים. הפרשנים לא התריעו והזהירו מהכתובת הכתובה על הקיר באותיות קידוש לבנה, מגישי חדשות לא נאנחו, לא הרימו גבה, לא כיווצו את המצח. כשזה קשור בבנימין נתניהו נדמה שהכל מותר וקווים אדומים הם גומי גמיש ביותר.
פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מומחים לבריאות הנפש יכתבו רבי מכר על התופעה הנוראה של שנאת בנימין נתניהו. על האיש שאיחד שמאל וימין כנגדו, האיש שבזכותו נולדה אידיאולוגיה חדשה - נסראללה - כן, חמינאי - כן, אבו מאזן - כן, נתניהו לא ולא.
ולא אמרנו מילה על הסגר אשר כל מטרתו הינה דחיית משפט נתניהו, הבאת מיליוני מנות חיסון לאזרחי ישראל רק בגלל הבחירות, חתימת הסכמי שלום עם ארבע מדינות ערב רק כדי לשנות את השיח בעקבות הקמת מפלגת סער. הבדיחה על חשבונו של העם הטוב הזה, הצורך לגמד כל הישג, לשנמך את ההצלחות, להתעסק בטפל ולא בעיקר.
השנאה מסוכנת לכל הכיוונים, השנאה היא לא תוכנית עבודה, השנאה גם אם היא לובשת בגדים ממלכתיים, מתעטפת בסיסמאות של ממלכתיות, של אהבת חינם, של ריפוי, של איחוד, של אהבה המון אהבה, ורק חרם אחד על איש אחד, שנאה אחת לאדם אחד וכל השאר יסופר בתולדות ישראל.

הכותב הוא מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  11/01/2021   |   עודכן:  11/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפלגות החרם והשנאה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח, מר בן סבו
עמעד  |  12/01/21 12:16
 
- מאמר נוקב ומצויין
שושי  |  14/01/21 10:20
2
תועמלנים עם שיטות מהעבר ההוא
יוסי מ.  |  14/01/21 13:13
 
- ליוסי מ: במילה אחת אתה דמגוג.  ל"ת
בבר  |  14/01/21 21:09
 
- מר יוסי מ. שלום וברכה
עמנואל בן סבו   |  15/01/21 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן-יעקב
הניסיון של טראמפ לזייף את הבחירות בג'ורג'יה ובחירתו לפנות לאלימות ולניסיון הפיכה מעידים על בגידתו במדינתו    מאז תוצאות הבחירות הוא מפמם לתומכיו כי גנבו את הקולות שלהם, ובכך הכין את הקרקע למה שקרה בגבעת הקפיטול    בין נתניהו וטראמפ קיימים לא מעט קווים משיקים, ואין לדעת מה יעשה רה"מ ברגע שינושל מתפקידו
רפי לאופרט
המהלך של טראמפ שקרא לתומכיו להפגין מול הקונגרס נגד "גניבת הבחירות" והתפרש כקריאה לעלות על הקונגרס במובן הפיסי של המילים היה שגוי. באותה מידה ההתייחסות לאירועים בקונגרס ב-7.1.2021 (ההצבעה על אישור בחירת ביידן לנשיא) כאל ניסיון הפיכה, היא בגדר "סיפורי אלף לילה ולילה". המהפך השלטוני המלא בארה"ב -כשל מובהק של הרפובליקנים - יחייב את ממשלת ישראל החדשה, אחרי בחירות 23.3.2021, לחשבון נפש חדש ומקיף בכל נושאי מדיניות החוץ והביטחון הלאומי
אליהו קאופמן
אבירי "זכויות הנשים" ו"הדמוקרטיה" הם כעין אותו גמל שאיננו רואה את דבשתו ומנסה להכתיב לאחרים כיצד ינהגו פוליטית נכון ובהגינות, בזמן שהוא עצמו מסמל את הצביעות ואת חולי הדיקטטורה    ח"כ עודד פורר מ"ישראל בתנו" הוא אחד מאלה
יוסי אחימאיר
סבור הוא שערכו בשוק הפוליטי גבוה, אך מדובר בפוליטיקאי קצר מועד וקצר רוח, שכבר זיגזג פעמיים, ועוד הרגל נטוייה. האם הוא יודע מי הם בוחריו, אם יש כאלה בכלל? אולי יקח לעצמו הפוליטיקאי שי סוכן-שחקנים בתשלום, שיתמקח בשבילו אצל ראשי המפלגות - כאמור, המבחר גדול, ב"ה - וישיג עבורו את ה"חוזה" המפלגתי המשתלם ביותר?
יגאל יששכרוב
יורם סלבסט בן 64 הוא הילד הראשון שנולד בסביון סופר, משורר ואיש נדל"ן, טוען: "כרישי הנדל"ן ממתינים לשעת כושר לרכוש נכסים ממי שאין ביכולתם לעמוד בתשלומי המשכנתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il