X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השוטר נערני הינו אזרח מוסלמי שבחר להתנדב לכוחות הביטחון, נערני המושמץ הינו זוכה צל"ש מפכ"ל המשטרה על שהסתער על שני מחבלים וחיסל מחבל אחד
▪  ▪  ▪
נערני. חיצי רעל [צילום: יוטיוב]

שוטר אחד הוצב על הכוונת וחיצי הרעל והמשטמה נורים לעברו כל יום, כל היום. שוטר אחד שמוכפש באופן שיטתי על-ידי ציבור שלם, עם תמונתו, דרגתו, עם תיאורים מכוערים, מבזים, משפילים. עשרות אלפי טוקבקיסטים מאורגנים, בעלי מחשבה אחת, דעה אחת, האשמה אחת, שנאה אחת, עזות מצח אחת, מנגנים שיר אחד. צורמני במיוחד, נגד שוטר אחד אשר נפשו נצרבת, ליבו כואב, מבטו דואב והוא ממשיך בתפקידו על-אף כוס התרעלה שגדשה, על-אף חיצי הארס הננעצים בגופו, על-אף ההשפלה והכתם שדבק בו על-ידי מקהלה עליזה במיוחד, מוגנת במיוחד. מקהלה שהרגישות הסלקטיבית שלה הייתה למשל ושנינה.
השוטר המושמץ מוקע אל עמוד הקלון הציבורי, מועלה על המוקד ברשתות החברתיות, מגסטאפו דרך נאצי עד תיאור עבודת אמו במקצוע העתיק בעולם, תיאור נטיותיו המיניות המדומיינות, וכמובן 'המחמאות' השגרתיות. פיטבול, אלים, בריון, הבטחות להגיע לכפרו ולקרוע אותו לגזרים, וכמובן גיוס לאומו כמוסלמי תוך אמירת בושה, בושה, בושה על היותו מוסלמי.
עבד נערני, שוטר יס"מ החליט להפסיק להבליג אל מול רצח האופי הנורא שהוא חווה בקביעות, אל מול גל ההאשמות, אל מול העלבונות, השוטר נערני הינו אזרח מוסלמי שבחר להתנדב לכוחות הביטחון, נערני המושמץ הינו זוכה צל"ש מפכ"ל המשטרה על שהסתער על שני מחבלים וחיסל מחבל אחד.
כל זה לצנינים בעיניי מפגיני בלפור אשר מנהלים נגד השוטר נערני קרב עקוב מהכפשות, מלחמה עקובה מדם של מילים רעות, המאבק הבלתי נגמר נגד השוטר הוביל לתלונות שונות נגד התנהגותו. בהחלט לגיטימי וחשוב מאוד שהתלונות יחקרו, יבדקו, אם צריך להעמיד לדין יועמד השוטר לדין על-ידי הגופים המוסמכים לא על-ידי המון שונא, המון מתעב, המון המבקש לתלותו בכיכר העיר מתחת לחבית הזפת הבוערת. הזרדים הנזרקים בכל מילות השנאה במשפט השדה הנורא.
משטרת ישראל מחויבת, מ-ח-ו-י-י-ב-ת. לדאוג לשוטריה המוקעים והמושפלים, המערך המשפטי מחויב להגן על שוטריו, השר לביטחון פנים, המפכ"ל, צמרת המשטרה, מחויבת לשמור על שמם הטוב, כבודם, בריאותם של שוטריה.
אם השוטר עבד נערני מועל בתפקידו יטופל על-ידי הגופים המוסמכים. אם השוטר נערני עושה עבודתו כמצופה מנושא בתפקיד זה להגנת הציבור ושלומם יטופלו הביריוניים, המשמיצים, המלעיגים, השונאים. עבד נערני החל תובע את תוקפיו בערכאות משפטיות, בהן גם זוכה, לא כסף נערני מבקש, רק למצות את הדין עם המנהלים מולו קרב של השמצות פרועות. מדינת ישראל על מוסדותיה חייבת להגן על אזרחיה כמו על שליחיה.

הכותב הינו מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  24/01/2021   |   עודכן:  24/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
בשבוע שעבר מלאו 37 שנה למותו של אחד מגדולי קדושי ישראל בדור הזה    הוא לא רק היה מלומד בניסים אלא היה זה תלמיד חכם ענק בנגלה ובנסתר    איש קנאי לדתו ואשר השררה והממון היו רחוקים ממנו    זה כמובן לא מפריע לקטני הדור לנסות להשתמש בכינויו: "בבא", ולהוליך שולל צמאי יהדות וניסים, וזה גם לא הפריע
ד"ר רינה אזולאי
נשות הקבוצה שמגיעה בראשי חודשים לשריד בית מקדשנו כדי ללעוג לקדושתו, וכדי לעשות פולחן שהוא אסור על-פי עשרת הדיברות ולהכאיב למיליוני מאמינים
חניאל פרבר
קביעת יום ראש השנה לאילנות מסמלת את גאולת עם ישראל    הנביא ישעיהו אומר: " כי כימי העץ ימי עמי" (ס"ה, כ"ב)
צילה שיר-אל
כוכבים שנמצאים בבית תת-ההכרה גורמים לכך שאתם מתחברים ביתר קלות אל האני הפנימי שלכם על-מנת לקבל תשובות
סמדר הילה שמואלי
אילנה יקרה. במקום אוכל לאזרחים, בחרת פקידים. במקום שיקום עסקים, בחרת דיפ סטייט. במקום מספר 1 בחיסונים בעולם, בחרת בפוזיציה. במקום להזהיר אותנו מהאטום, בחרת בפייק ניוז. כמעריצה שלך לשעבר - אני חייבת לשאול אותך רק שאלה אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il