X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
זרזיר. טמא נשאר בחברה טמאה
מי באמת גרם למצב הנוכחי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מדוע מינה נתניהו את כץ לשר האוצר

לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב

"התוכנית הכלכלית" עליה הכריזו השניים היא רמיסה גסה של הליכי המינהל התקין וכללי שלטון החוק נתניהו מדבר עם יענקי קנייבסקי - אבל לא עם היועץ המשפטי; כץ, החסר כל ידע וניסיון, מראה לפקידי האוצר את הדלת אבל יש גם בשורה טובה: נתניהו עבר מן הצד המקבל (שוחד) לצד הנותן
▪  ▪  ▪

במסכת חולין (דף ס"ה, עמוד א') מתלבטת הגמרא בשאלה כיצד לזהות עופות טמאים בלתי מוכרים, האסורים באכילה. אלישע בן אבויה מציע אבחנה מעניינת: "שכן עם טמאים - טמא; עם טהורים - טהור". תראו עם מי העוף הזה מסתובב, כי מן הסתם הוא ידבק בדומים לו. מעירה הגמרא, שזהו בעצם רעיון של ר' אליעזר: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב, אלא מפני שהוא מינו". ובלשוננו: מצא מין את מינו. ונשים לב, שהאמירה הזאת מתייחסת דווקא לעופות טמאים; להם יש נטייה להישאר בסביבה הטמאה.
האמירה הזאת מיטיבה להסביר מדוע מינה בנימין נתניהו את ישראל כ"ץ לשר האוצר. לא צריך להסביר מדוע הוא הפר את התחייבותו למנות את ניר ברקת; אם נתניהו היה עומד בה, זה מה שהיה מחייב הסבר. אבל מדוע למנות אדם חסר כל כישורים וניסיון, מי שכל הקריירה שלו הוא עסקן ופוליטיקאי, כוחני שלא לומר בריון - לתפקיד שמצריך הכי הרבה ידע והכי הרבה יכולות תמרון וגמישות, בעיצומו של משבר כלכלי חסר תקדים?
אמש (24.1.21) קיבלנו את התשובה: משום שזהו זרזיר ההולך אצל העורב. השניים חולקים את הבוז התהומי לשלטון החוק ולמינהל התקין, השניים חולקים את אותה מידה של צביעות, השניים יעשו הכל כדי להישאר בשלטון, השניים יפזרו הבטחות חסרות כיסוי וישקרו לנו בפרצוף מבלי למצמץ.
שיא של צביעות
הקורונה איננה מחכה לבחירות, הסביר נתניהו מדוע נזכרו הוא וכץ לשפוך עלינו 15 מיליארד שקל בדיוק חודשיים לפניהן. זה נכון - אבל שיא של צביעות. הבה ונזכיר כמה עובדות. ישראל הולכת לבחירות משום שנתניהו הפר את ההסכם הקואליציוני לפיו יוגש תקציב דו-שנתי. נתניהו הפר את ההסכם משום שזה היה הסעיף היחיד בו לפיו הממשלה תתפרק והוא ימשיך לעמוד בראשה. כץ ציית לו בלא כל עוררין משום שהוא מלחך פנכה של נתניהו. בגלל זה ממשלת ישראל עובדת בשנת 2021 על בסיס תקציב 2019 שהוכן בשנת 2017. משבר הקורונה משתולל בשל המחדלים של נתניהו וממשלתו. איש לא הפריע לו להציג תוכנית סיוע לפני חצי שנה.
זו האמת ואין בלתה. כלומר: נתניהו, בסיועו של כץ, הוא-הוא הגורם לבחירות, הוא-הוא הגורם להעדר תקציב, הוא-הוא הגורם לצורך לשלוף מן המותן חבילה של צעדים ולקרוא להם "תוכנית כלכלית". ואז הוא, בסיועו של כץ, אומר לנו שאין ברירה. למה אין ברירה? כי אתם גרמתם לזה!
אבל נניח שבאמת חייבים לעשות משהו במהירות. נניח שבאמת הדרך היא להזרים כסף למשקי הבית ולעסקים (בגדול זה נכון, כך יוצאים ממיתון; השאלה היא כיצד, כמה ולמי). יש דרך נכונה לעשות דברים: להיוועץ באנשי המקצוע, לשמוע דעות שונות, לבחון חלופות, לבדוק עלויות ומקורות מימון. אתם יודעים - כמו שעושים לפני שקונים מכונית או יוצאים לחופשה. וישנה הדרך הכי לא נכונה לעשות דברים: להחליט לבד, בלי לדבר עם איש, להשתיק את המומחים, להתעלם מן הבעיות. אתם יודעים - כמו שנראית "תוכנית כלכלית" של נתניהו וכץ.
אכן, יש בעיה עם כוחם הרב - ואולי הרב מדי - של פקידים. אכן, יש בעיה עם כוחם הרב - וללא ספק הרב מדי - של יועצים משפטיים. אך צפצוף מוחלט עליהם הוא הרבה יותר חמור. מי שחושב שצריך לשנות את דרך קבלת ההחלטות, צריך לעשות עבודה ממושכת וזהירה ולהציע דרך חילופית. מי שחושב שיש חוסר איזון בין הדרג הנבחר לדרג הממונה, ונמצא בשלטון מזה תריסר שנים, יכול לפעול בצורה סדורה כדי להציג פתרון משלו. אסור לו, אסור לו, אסור לו, פשוט לרמוס את כל התהליך במחיר של מיליארדי שקלים מכספי הציבור ערב בחירות.
פקידי האוצר נדהמו לשמוע על כוונתם של נתניהו וכץ להודיע על ה"תוכנית"; הם לא ידעו עליה דבר. אביחי מנדלבליט שמע בסוף השבוע - מהתקשורת, כמובן - על הכוונה המתבשלת והזהיר מפני צעדים בלתי חוקיים בעיתוי הנוכחי. נתניהו וכץ התעלמו מכולם. הפקידים חושבים שהרעיונות גרועים? אפשר להראות להם את הדלת, כפי שעשה כץ בגסות אופיינית (ובשוביניזם מגעיל). היועץ המשפטי סבור שהמהלך פגום ואולי פסול? שיקפוץ לנו.
מי יתקוף יותר את בג"ץ
מבחינת נתניהו וכץ, זהו מצב של win-win. אם התוכנית תעבור את מכשולי הכנסת ובית המשפט - הם ישפכו כמה אלפי שקלים על הבוחרים ממש בסמוך להליכה לקלפיות. אם האופוזיציה תצביע נגד - יוכלו להגיד לציבור: תראו איזה רשעים. ואם בג"ץ יפסול אותה - הם יזכו בנקודות במאבק הלא-אישי היחיד המתנהל בין בנימין נתניהו, גדעון סער ונפתלי בנט: מי יתקוף יותר את בית המשפט ומי יציע צעדים יותר מסוכנים לפגוע בעצמאותו.
דומה שהאפשרות האחרונה היא המטרה האמיתית של נתניהו וכץ. כדי להבטיח שבג"ץ יפסול את הצעדים או לפחות את חלקם, הם הלבישו אותם גם בחגורה וגם בשלייקס. זוהי כלכלת בחירות בוטה, אבל לא בטוח שבג"ץ יתערב; ניתן לטעון שמדובר בסדרי עדיפות שבסמכות הממשלה, ושלא מדובר בשוחד בחירות קלאסי המכוון לקהל ספציפי. אז ליתר ביטחון, הם הכינו את הצעדים הללו בלא מינימום של תשתית עובדתית וכאמור תוך התעלמות מוחלטת מן הדרג המקצועי והייעוץ המשפטי - דהיינו, תהליך פגום מבסיסו שמצדיק התערבות של בית המשפט.
כל זה קורה במקביל להתפרעויות ההולכות ומחמירות במגזר החרדי, שדווקא מולן נתניהו שומר על שתיקה. זאת אומרת, הוא כן דיבר - עם יענקי קנייבסקי, נכדו של הרב חיים קנייבסקי. הבנתם? עם עובדי ממשלתו הממונים על המינהל התקין - נתניהו אינו מדבר; הוא כן מדבר עם אדם פרטי בניסיון להביאו לשכנע אדם פרטי אחר שיואיל בטובו להורות לציית לחוק. על הח"כים ואישי הציבור החרדיים, המגנים את המשטרה אך לא את הפורעים, הוא לא אומר מילה; למה? כי אותם, בניגוד לפקידי האוצר וליועצים המשפטיים, הוא צריך כדי לשרוד פוליטית.
כך נראית ממשלת נתניהו עשרה חודשים לתוך הקורונה. אפס במינהל תקין, אפס בניהול מקצועי, אפס בשלטון החוק. הבשורה הטובה היחידה אמש היא, שהתקיימה בנתניהו הברכה שנוהגים להעניק אוספי צדקה לתורמיה: יהי רצון שתמיד תהיו בצד הנותן ולא בצד המקבל. נתניהו החליט שהגיע הזמן לעבור מצד של מקבל השוחד לצד של נותן השוחד.

תאריך:  25/01/2021   |   עודכן:  25/01/2021
+המדד ליציאה מן הסגר: מספר החולים קשה
21:47 25/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות מתנגד לעצירת הסגר ותומך בהארכתו בלפחות עוד כמה ימים  ▪  מנכ"ל בית החולים הדסה הודיע למנכ"ל משרד הבריאות כי בעין כרם ובהר הצופים לא יקבלו עוד חולי קורונה

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"להיערך לפתיחת מוסדות חינוך בשבוע הבא"
19:55 25/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר גלנט הודיע לראשי רשויות מקומיות להיערך לאפשרות של פתיחה מלאה או חלקית של מוסדות החינוך בשבוע הבא  ▪  "איני יודע מה תהיה המלצת המומחים ומשרד הבריאות, לנוכח נתוני התחלואה והסיכון להתפשטות המוטציות השונות בישראל"

[צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]
+זו לא התפרעות. זה טרור פנימי
17:43 25/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

המתפרעים החרדים אינם רק "קבוצות שוליים", גם אם מספרם מועט. הם יונקים מאווירה של אלימות מילולית קיצונית ומהרגלים של אלימות פיזית, שאיש מראשי הציבור החרדי אינו יוצא נגדן  ▪  ההתפרעויות הללו עונות על ההגדרה של טרור פנימי - וכך יש לטפל בהן

לא צריך יותר מכמה עשרות [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
עצורים בחשד להתפרעות בבני ברק [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+חולה מאומתת אותרה ביציאה ממעלה אדומים
17:24 25/01/21  |  עידן יוסף

במחסום בידוק ביציאה ממעלה אדומים אותרה ביום שישי נהגת שהתגלתה כחולת קורונה מאומתת בעודה מפרה את תנאי הבידוד. החולה נחקרה בשטח על הפצת מחלה מסוכנת והשוטרים הורו לה לחזור לביתה להשלמת תקופת הבידוד כנדרש.

+ירושלים: המשטרה קנסה ישיבה שפעלה בניגוד לחוק
17:22 25/01/21  |  עידן יוסף

בשכונת רמות בירושלים פעלו שוטרים כנגד ישיבה הפועלת בניגוד להנחיות ותקנות הקורונה ובה עשרות אנשים. חלקם נסו על נפשם בעת כניסת כוחות המשטרה למקום. השוטרים ביצעו אכיפה במקום ונרשמו דוחות.

+מאה שערים: שוטרים הותקפו במהלך טיפול בחשד לפלילים
17:16 25/01/21  |  עידן יוסף

בעקבות דיווח אודות אלימות במשפחה בשכונת מאה שערים בירושלים, הותקפו שוטרים שהגיעו למקום עם כניסתם לרחוב על-ידי המון מתפרע שהחל משליך לעבר השוטרים חפצים שונים לרבות אבנים. האבנים פגעו בשוטר שנפצע בידו ונזק נגרם לניידת המשטרה. במשטרה נמשכת בדיקת האירוע שדווח בתחילה כאלימות במשפחה.

+בית שמש: שלושה שוטרים נפצעו במהלך עימותים עם חרדים
17:12 25/01/21  |  עידן יוסף

כוחות משטרה שקיימו אכיפה במוסדות תורניים בבית שמש, הותקפו על-ידי מאות מתפרעים שיידו אבנים וחפצים לעבר השוטרים, היכו שוטר בראשו, וגרמו לפציעתם של 3 שוטרים. בעקבות הפרת הסדר החלה המשטרה בשימוש באמצעים להשבת הסדר במקום ובוצעו מעצרם של שלושה חשודים בגין הפרת סדר.

[צילום: דוברות המשטרה]
+שישה עצורים בחשד להפרת הסדר בבני ברק
16:49 25/01/21  |  עידן יוסף

בפעילות מבצעית נוספת בבני ברק, עצר המשטרה שישה חשודים, נוסף לארבעה שנעצרו בבוקר, תושבי העיר - 3 קטינים ו- 3 בגירים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר ובשלב זה הובאו לחקירה במשרדי התחנה במרחב דן. בהתאם לממצאי וצורכי החקירה, תבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

+המדינה תעניק פיצוי מיידי למי שייפגע מחיסוני הקורונה
15:39 25/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבריאות: "אני מקווה שלא נצטרך לעשות שימוש בתקנות, אבל אם חלילה יהיה סיבוך האזרחים ידעו שיש להם לאן לפנות"  ▪  סמנכ"ל כספים ב'כללית', רות רלב"ג: "יותר מחודש לתוך מבצע החיסונים ועדיין אין נוסחת שיפוי לכל ההוצאות שלנו"

[צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+גנץ: העלאת קנסות או שנבטל קנסות
15:35 25/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הורוביץ: "ההנהגה החרדית מבצעת פשע נגד אזרחי ישראל"  ▪  גפני: "אנחנו לא אשמים, אלא אתם שהכנסתם אותנו לגור בצפיפות"  ▪  בנט: "רגב ונתניהו, אלף הרוגים בגלל המחדל שלכם. לכו הביתה"  ▪  ליברמן: "מי שאחראי על המהומות האלה הם נתניהו ועסקני שס ויהדות התורה"  ▪  טסלר: "אלו של נערי שוליים, זו תוצאה ישירה של השארת נערים בבית לתקופות ארוכות בבטלה ובשעמום"

[צילום: דוברות הכנסת]
גנץ. כאן לא תחמניסטן [צילום: שמוליק גרוסמן/פלאש 90]
+חכם שלום כהן: "המפגינים אינם חרדיים"
14:55 25/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נשיא מועצת החכמים אומר כי ההפגנות הן חילול השם ודורש להימנע משהייה בהן ומהימצאות בקרבתן  ▪  מזהיר את ההורים להשגיח על ילדיהם ואומר כי חשיפה להפגנות עלולה לגרום נזק חינוכי שיוריד לטמיון עמל של שנים

חכם שלום כהן [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90]
+מחצות: כלי טיס זרים לא יורשו לנחות בארץ
14:22 25/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

היציאה לטיסה תותר אך ורק לצורך טיפול רפואי, לוויה של קרוב משפחה, לעבודה של עובד חיוני שלא ניתן לבצע מרחוק, לצורך הליך משפטי או יציאה לשהייה קבועה מחוץ לישראל

הדיון בועדת הכלכלה [צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת]
+הרב הראשי קורא לרשויות הרווחה לטפל בפורעים בבני ברק
13:21 25/01/21  |  עידן יוסף

‏הרב הראשי לישראל, הראשון לציון יצחק יוסף, מגנה את ההתפרעויות בבני ברק: "הפורעים הם נוער שוליים מחללי השם. יש להתנער מהם, דרכם אינה דרך התורה. קורא לרשויות הרווחה לטפל בהם ולמחנכים ללמדם מידות ודרך ארץ. אין שום הצדקה למעשי אלימות ויש לחדול מכך".

+השר דרעי: "סיעת ש"ס תתנגד להעלאת הקנסות"
12:02 25/01/21  |  מירב ארד

יו״ר שס, השר אריה דרעי, אמר (יום ב׳) בישיבת סיעת שס שהתנהלה בזום, כי סיעת שס תתנגד היום בכנסת להעלאת הקנסות כדי למנוע פגיעה קשה נוספת בעסקים שנפגעים בשל משבר הקורונה. השר דרעי: ״לא צודק ולא הגיוני שמי שעושה חתונה קטנה עם 30 איש, שומר ומקפיד על כל ההנחיות ועוטה מסכות, יקבל את אותו קנס כמו כאלה שמקיימים חתונות ענק עם מאות משתתפים ומפרים באופן בוטה ומסוכן את ההנחיות. לכן, העלאת הקנסות תגרום רק להעמקת השבר הכלכלי הקשה ולכך סיעת שס תתנגד״.

+"קבוצות שוליים מכתימות את שמה של בני ברק"
11:38 25/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוסיף: "אני קורא מכאן לחדש את התיאום בין העירייה למשטרה ולכנס עוד היום ישיבה משותפת עם העירייה ולהחזיר את בני ברק לתפארתה כפי שהיה במשך שנים רבות"

ח"כ אשר. לא להופך את העיר לשדה קרב [צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת]
+"נצטרך להאריך בכמה שבועות את סגירת נתב"ג"
11:27 25/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ד"ר אלרעי פרייס הסבירה: "אנחנו נדרשים לסגור את נתב"ג כי אנחנו מבינים את המשמעות של הוריאנטים שנמצאים בחו"ל וחווים על בשרנו הכואב את התוצאה של אחד מהם שנכנס"  ▪  על מערכת החינוך אמרה: "גם עם קפסולות, זה בכל זאת מקומות מפגש יותר גדולים"

[צילום: דוברות הכנסת]
ד"ר אלרעי פרייס. שיא בכמות המונשמים [צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת]
כ-3,000 ישראלים צפויים לחזור היום ארצה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+שירות התעסוקה: 2,842 דורשי עבודה נרשמו ביממה האחרונה
09:40 25/01/21  |  מירב ארד

שירות התעסוקה מדווח (יום ב') כי במהלך היממה האחרונה נרשמו 2,842 דורשי עבודה חדשים, כאשר מאז יום ראשון, 27.12.2020 היום בו החל הסגר, נרשמו בסך הכל 153,001 דורשי עבודה חדשים, ומתוכם 93,075 נרשמו מאז הודק הסגר המהווים 60.8% מכלל הנרשמים מאז תחילת הסגר השלישי. יצוין, כי 123,112 מהם הוצאו לחל"ת, ושיעורם מכלל דורשי העבודה החדשים עומד על כ- 80.5% בעוד 29,889 מהם פוטרו או התפטרו ושיעורם עומד על 19.5% מכלל הנרשמים מאז תחילת הסגר. רק ביממה האחרונה פוטרו או התפטרו 1,021 דורשי עבודה, המהווים 36% מהנרשמים מאז אתמול.

+"מחצית מהחולים - מהמוטציה הבריטית"
08:15 25/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

4,868 נדבקים אובחנו ביממה האחרונה  ▪  אחוז החיוביים עומד על 9.3%  ▪  מניין הנפטרים הגיע ל-4,419 מפרוץ המגפה  ▪  מודיעין עילית, קריית יערים וכוכב יעקב בראש רשימת הישובים האדומים

פרופ' אש. מודאג מהעומס בבתי החולים [צילום: מתוך יוטיוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
קשקוש רל"בי עלוב. ל"ת
מגיב ותיק  |  25/01/21 08:57
 
- לא ראיתי תאור כל כך מדויק ואמי ל"ת
ק.ר.  |  25/01/21 14:21
2
לא ידעתי שנתניהו הורשע בשוחד
גז'במכר  |  25/01/21 09:53
3
טעות קשה
שאול א.  |  25/01/21 10:32
4
הזוג והצאצא סכנה לישראל
לוין במיטבו  |  25/01/21 11:00
5
זרזיר ועורב
AAGG  |  25/01/21 11:17
6
זו עתונאות או סתם תעמולה בחינם
מאוכזב קשות  |  25/01/21 11:22
7
לא קראתי. המאמר מתאים להארץ ל"ת
בבר  |  25/01/21 11:23
8
מענין שחצי מעם חושב הפוך
יוסי כ  |  25/01/21 11:54
9
איתמר ערל לב כלפי החלשים
רננה  |  25/01/21 15:47
10
כל כך הרבה שקרים....
אופ  |  27/01/21 22:11
11
מאמר שיטנה ל"ת
פשוטו כמשמעו  |  28/01/21 21:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
4,868 נדבקים אובחנו ביממה האחרונה    אחוז החיוביים עומד על 9.3%    מניין הנפטרים הגיע ל-4,419 מפרוץ המגפה    מודיעין עילית, קריית יערים וכוכב יעקב בראש רשימת הישובים האדומים
עידן יוסף
מספר הנספים במגיפה בישראל הגיע ל-4,419    מהומות אלימות בבני ברק לאורך כל היום בתגובה לסגירת מוסדות הלימוד    נציגי המפלגות החרדיות מאשימים את המשטרה באכיפת יתר כלפי המגזר החרדי
עידן יוסף
איציק וולף
נמל התעופה בן-גוריון ייסגר לטיסות נכנסות ויוצאות עד ל-31 בינואר    בישיבת הממשלה התפתח עימות בין ראש הממשלה שדרש עצירה מוחלטת של הטיסות לבין שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה, שדרשה לאפשר טיסה של עולים המתוכננים להגיע השבוע לישראל    נתניהו: הם יכולים לחכות, אם יש נגיף צריך לעצור גם את העלייה
איציק וולף
ראש הממשלה ושר האוצר יציגו בשעה 18:00 תוכנית כלכלית מבלי ששיתפו את הייעוץ המשפטי לממשלה בפרטיה    זאת, בניגוד להנחיה של היועץ המשפטי לממשלה מן השבוע שעבר - לשתף את מערך הייעוץ המשפטי על-מנת שהיוזמות וההחלטות שתציג הממשלה יתקבלו במסגרת הוראות הדין ותוך שמירה על הריסון והאיפוק הנדרשים בתקופת בחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il