פלאפון משיקה חנות וירטואלית תלת מימדית. החנות הוירטואלית אשר פותחה על ידי סאצ'י אינטראקטיב בהשקעה של כחצי מיליון שקלים תציע חוויית קנייה חדשנית.
במסגרת מהלך הכל יכול לקרות של פלאפון אשר כלל עד כה מסלולים ללא התחייבות והטבות ללקוחות ותיקים, משיקה החברה את החנות ה-3D הראשונה בארץ שתציע ללקוחות פלאפון וללקוחות חדשים רכישה ושדרוג של מכשירים במחירים מיוחדים לחנות ובקרוב גם הצטרפות למבצעים שונים. מעצבי החנות הוירטואלית שאבו את השראתם מעולם ה-Second Life, עולם וירטואלי תלת מימדי בו כל משתתף יכול לבחור לעצמו זהות וירטואלית אישית, לעשות מגוון פעילויות בדומה לעולם האמיתית, לפתוח עסקים ועוד.
גיא באומן סמנכ"ל חטיבת התוכן והפיתוח העסקי בפלאפון, מסר כי השקת החנות מבטאת את האסטרטגיה של פלאפון הרואה עצמה כחברת סלולר אינטרנטית, "היום אנו לוקחים את החזון שלנו צעד קדימה ומשיקים סניף 3D המשלב אלמנטים של Second Life ויציע חווית קניה משודרגת עם מבצעים בלעדיים".
באומן הוסיף כי החנות התלת מימדית מצטרפת לפיילוט מכירת המכשירים בוואלה! שופס, לצד הקטלוג הוירטואלי הקיים באתר החברה, באמצעותם מאפשרת פלאפון לכל לקוח לבחור את נקודות הממשק הרצויות לו לקבלת שירות מהחברה בכל מקום בו יהיה תוך חיסכון בעלויות וקיצור זמני ההמתנה בפתחי השירות. באומן צופה כי, עד סוף 2008 ימכרו מדי חודש כאלף מכשירים באמצעות ממשקי האינטרנט השונים של החברה.
דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב מסר כי, הפרויקט אשר פותח במשך חודשים שילב עבודת אנשי תלת-מימד, אנימטורים, אנשי פלאש וטכנולוגיה. "האתגר המרכזי של הפרויקט היה לממשק את תהליך המכירה בחנות התלת מימדית למערכות המכר המקוונות הקיימות באתר פלאפון, תוך שמירה על חווית הגלישה המקנה לגולש תחושה שהוא נמצא בחנות פיזית" ציין טל.