X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אל למדינת ישראל ליפול לייאוש, ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הוכיח כי ניתן לעמוד כחומה בצורה מול ממשל עוין, ממשל היוצר משברים כדי להתנגח במדינת ישראל, ממשל פרו פלשתיני
▪  ▪  ▪
ביידן. שיר ישן-חדש [צילום: אלכס ברנדון/AP]

ימים לא קלים ממתינים למדינת ישראל מממשלו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. הכוורת המקיפה אותו מזמזמת אנטי ישראליות מובהקת, בעלי התפקידים הבכירים מסתמנים כפרו אירנים ופרו פלשתינים במקרה הפחות טוב ובמקרה הגרוע כשונאי ישראל לפי ההיסטוריה הקצרה שלהם בשותפותם בחרם על מדינת ישראל ובהובלת הבי.די.אס, ארגון השנאה נגד העם היהודי ועם ישראל.
מרגיעים את עם ישראל כאילו ימי האיבה הבוטה הגלויה והקשה של הנשיא הרע למדינת ישראל, ברק חוסיין אובמה לא יחזרו, ומציינים כי הנשיא הנבחר ביידן הינו אדם בעל ראייה חיובית למדינת ישראל, לא פחות. ייתכן שכך הם פני הדברים, ברם, ברי לכל שהנשיא ביידן המוקף בכוורת רוחשת רע למדינת ישראל לא יוכל להביא לידי ביטוי ממשי את יחסו החיובי למדינת ישראל. ימי הזוהר והחיבוק הנשיאותי החם של הנשיא היוצא דונלד טראמפ חלפו והותירו עננת דאגה משמעותית ואמתית אל מול הממשל החדש.
היחס המיוחד לו זכתה מדינת ישראל כבת בריתה של ארה"ב בא לידי ביטוי עמוק ויסודי בתחומים רבים. נחישותו של הנשיא טראמפ ומילוי הבטחותיו הותירו את העולם משתאה ואת היהודים בישראל מאוהבים באיש אשר בשכל ישר הוביל מהלכים היסטוריים עמוקים משמעותיים ביותר לביצור ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. בימיו של טראמפ השמות שנשמעו רבות במסדרונות הבית הלבן היו: ג'ראלד קושניר, ג'ייסון גרינבלט, אבי ברקוביץ, דויד פרידמן.
ואלה שמות הנבחרים החדשים לתפקידי מפתח בממשל החדש: מאהר ביטאר, מנהיג תנועת החרם נגד מדינת ישראל, פרו פלשתיני מוצהר מונה לתפקיד החשוב מנהל בכיר למודיעין במועצה לביטחון לאומי. האדי עמאר פרו פלשתיני מוצהר טרם הוגדר תפקידו הבכיר. ריימה דודין, סגנית מנהל משרד החקיקה של הנשיא ביידן. כסטודנטית נזקפה ל'זכותה' התבטאות חריפה "מחבלים מתאבדים הם המוצא האחרון של עם נואש". ריימה גם משתתפת פעילה בהפגנות החרם כנגד מדינת ישראל. דנה שובאט, ממוצא ירדני, יועצת משפטית לנשיא ביידן. ברנדה עבדאללה בת למהגרים ממצרים.
מטה מיוחד
ימים לא פשוטים ממתינים למדינת ישראל. מ"מ שגריר ארה"ב באו"ם כבר הבהיר כי ההתנחלויות הן מכשול לשלום וכי אין זולת שתי המדינות לשתי עמים לפתרון הסכסוך. הנשיא ביידן ברוח אובמה, ההסכם האירני שוב מדובר, מדינות אירופה מתזמנות מחיאות כפיים סוערות להשיב לחיק האומות את האומה המבקשת להשמיד את מדינת ישראל, אירן, ברשות הפלשתינית פתחו שמפניות, באונרא שלפו את הכספות שיתמלאו שוב בכסף אמריקני "למען הפליטים הפלשתינים", האסירים רוצחי היהודים יקבלו שוב משכורות על הביצועים המושלמים בחיסול היהודים והקונסוליה במזרח ירושלים תיפתח מחדש. ההתחלה של הנשיא ביידן מעוררת דאגה בירושלים.
אל למדינת ישראל ליפול לייאוש, ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הוכיח כי ניתן לעמוד כחומה בצורה מול ממשל עוין, ממשל היוצר משברים כדי להתנגח במדינת ישראל, ממשל פרו פלשתיני, ממשל שנשיאו מניח רגליו באדנות בעת שמשוחח עם ראש ממשלת ישראל כדי לבזותו, ממשלו של ברק חוסיין אובמה.
ראש הממשלה חייב להקים מטה מיוחד אשר יתמודד עם המציאות החדשה והממשל החדש, מטה אשר ידאג לאינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, מטה שידאג שההסכם עם אירן לכשיחודש יהיה עם פחות חורים והקלות, מטה שידאג לנהל דינמיקה עניינית קשוחה אל מול החזית המטרידה והמדאיגה, לא בכיכרות, לא בכותרות כי אם במחשכים ובמשרדים. ראש הממשלה בנימין נתניהו הוכיח כבר שכשהוא מחליט על הליכה על הסף לאור השמש הוא אינו בוחל במהלך שכזה, ראה הנאום בקונגרס.
ימי הנשיא דונלד טראמפ חלפו, הממשל החדש מתווה מדיניות חדשה-ישנה, על הדרך כחלק מההווי האמריקני מבטל את מורשת טראמפ, דורס, רומס, מכחיד, מוחק. הסכנה כי גם הדברים הטובים שעשה למען העולם ולמען עם ישראל ילכו לאבדון בטירוף המחיקה הבלתי נשלט של הממשל החדש. עכשיו הזמן למעשים בגלוי ובסמוי, לשמור על מדינת ישראל מול הממשל החדש והכוות המזמזמת שיר אחר, שונה, שיר ישן-חדש.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  01/02/2021   |   עודכן:  01/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשל מעורר דאגה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לען ישראל יש הזדמנות
עמעד  |  2/02/21 13:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
הניסיון של גורמים ממשלתיים להסתיר החלטות ופעולות עלול להגביר את השחיתות - בין אם בטיפול בקורונה ובין אם בתחומים אחרים    תובנות בעקבות המיקום הנמוך של ישראל במדד השקיפות הבינלאומי
איתן קלינסקי
במכתב שכתב ז'בוטינסקי לביאליק ליום הולדתו ה-50 הציגו כמשורר לאומי, כמורד עברי דגול וככהן גדול, וכך כתב ביאליק לז'בוטינסקי - "את המרד העברי שלמדתי משיריך, ניסיתי להגשים..."
צילה שיר-אל
נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה    לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד
רפאל בוכניק
הקלות הבלתי נסבלת של שיפוט 'פבלובי' של כל מהלך ממשלתי 'מרסן' בהקשר לתחלואה, מדרבן כפירה בעיקר, על סף הכשלה מדעת של 'סל' ההגבלות שנועדו ללחום בנגיף הקורונה
עו"ד עמראן ברייה, עו"ד שעיה קטן
למה לא רושמים ולמה חשוב לרשום    "הימנעות רישום בקרקעות מסכלת פיתוח מוסדר ביישובים, שאלת הבעלות בקרקעות נשארת כאבן נגף בכל יוזמה תכנונית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il