X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ביבי רצה לביים דרמה, לא עלה בידו, אבל יש סוד ד"ר אליעד שרגא בירר במקורותיו מה הסוד ומיד לאחר מכן פנתה התנועה לאיכות השלטון בדרישה לפרסמו כי "זכות הציבור לדעת"
▪  ▪  ▪
גרשום שוקן [צילום: יעקב סער/לע"מ]

שאפו לד"ר אליעד שרגא. הוא קיבל הסבר מה הסוד המתחבא מאחורי שובה של הצעירה הישראלית הבעייתית, שניסתה להגיע ליריחו ולעזה, ולבסוף חצתה את הגבול לסוריה. שילמו תמורתה בשני רועי צאן מסוריה ובעוד משהו סודי, שפרסומו נאסר על-ידי הצנזורה הצבאית-ביטחונית.
זה ביבי, הכל אצלו אפוף במיסתורין המשלהב את דמיון תומכיו. פעם צוללות למצרים בלי ידיעת צה"ל. פעם שקר שלשלום כביכול עם האמירויות לא נלווה הסכם בדבר מכירת מטוסי F-35. עתה שוב חשאיות בהקשר לשחרור הישראלית מסוריה.
ביבי רצה לביים דרמה. לא עלה בידו. אבל יש סוד. ד"ר אליעד שרגא בירר במקורותיו מה הסוד ומיד לאחר מכן פנתה התנועה לאיכות השלטון בדרישה לפרסמו כי "זכות הציבור לדעת". האופוזיציה הפוליטית כה חסרה את אליעד.
בהיותי עדיין זוטר התהלך במסדרונות הארץ סיפור מופת כי העורך גרשום שוקן הפר פעמיים את הוראות הצנזורה הביטחונית. הוא סבר כי אין לה סמכות לאסור פרסום בשני נושאים שונים זה מזה, והדפיס את תוכנם על אפה וחמתה (נדמה לי כי שבירת תקרת הצנזורה על-ידי שוקן התרחשה בנושא שנקשר בנפט מאירן ובעליית יהודים מרומניה. לא ידעתי בוודאות). ההשתקה הנוכחית קלה ממה שסופר בימיו של שוקן האב. לממשלה הזאת יש מה להסתיר בכל נושא. גם בעניין זה.
בן כספית ציטט בשבוע שעבר במעריב את אנשי בני גנץ וגבי אשכנזי המתנגדים למינוי חביבו של ראש הממשלה מאיר בן שבת לממונה על היחסים עם ממשל ביידן. הוא יציג בפני הנשיא ג'ו ביידן את עמדת ישראל בנושא חידוש ההסכם האמריקני עם אירן. יפה, אלא מה? בן כספית טען כי בן שבת אינו יודע אנגלית.
זה כמו מורה למתמטיקה שאינו יודע את לוח הכפל; מורה לאנגלית שאינו מכיר את ה-abc (תרגום לבן שבת: הא"ב באנגלית).
חרף כל הדרדור במוסר הציבורי של ביבי אני תמה עליו שהטיל על בן שבת את התפקיד. ואילו דווקא מפני שאני שומע הערכות חיוביות על ראש המל"ל בנושאים אחרים אני תמה עליו שקיבל על עצמו את התפקיד. והאופוזיציה? נומי נומי.
- תוספת מאוחרת: צפיתי רק עתה בעוד ראיון בערוץ-12: אמנון אברמוביץ' שוחח עם בני גנץ כראוי. אבל גנץ יצא יבש מן המים. עצוב לשניהם ועימם לכולנו.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  21/02/2021   |   עודכן:  21/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארווין קליין
בעיני זה קצת דומה לבני ישאל במדבר, שסבלו כל כך והתלוננו על סיר הבשר שהיה להם במצרים... אלא במקום עגל הזהב שבני ישראל בנו למשה במדבר, אנחנו פה בונים לנו איש שלג לבן...
בעז שפירא
מה שעגום בכל האמור הוא שלא נראה לדבר סוף    למרבה הצער והבושה איבדו הפוליטיקאים כל בושה ורובם הגדול רואים את טובת עצמם והקריירה הפוליטית שלהם כדבר העיקרי
עמנואל בן-סבו
החרדה מהחרדים לזהות היהודית, למורשת עם ישראל היא המשך מלחמת החורמה שמנהלים ארגונים שוליים אך בעלי כוח במוקדי ההשפעה, קרי התקשורת
אלי אלון
סרן איתמר גולני, בן קיבוץ אפיקים מפקד ולוחם אמיץ בפלמ"ח ובצה"ל, שהשתתף בקרבות רבים, נהרג ב-16 בנובמבר 1948 באימון צניחה וגופתו לא נמצאה עד היום    איתמר גולני, דמות נערצת, סמל לדורות של חניכים בהתיישבות העובדת ובצה"ל, הוא החלל הראשון של יחידת הצנחנים בצה"ל
ד"ר דוד ארגז
בהרבה משפחות אינטימיות גופנית אינה נתפסת כמעשה מגונה אלא כדבר מובן מאליו כאשר היא נדרשת לשם סעד או טיפול רפואי    לשם כך עלינו לחצות רוביקון של בושה ודעות קדומות    עלינו להתגבר על מעצורים וחסמים כדי לעשות את הדבר הנכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il