X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אני מכיר את רביב שנים רבות הוא אמין בעיניי, אבל גם זו אינה הוכחה חותכת והיו לי כמה וכמה שיחות עם דוד שמרון, מהן קשות, ולא מצאתי חלילה שאי פעם שיקר לי אז מה עושים?
▪  ▪  ▪
שמרון. לא שיקר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בדקות אלה יש כבר 71,000 שראו ביו-טיוב (נוסף לסמסים ואחרים) את הסרט המציג תמצית של ראיון בין מי שהיה המשנה למנכ"ל התעשיה האוירית וראש המכון לייצוא דוד ארצי לבין העיתונאי בדימוס דן רביב. עד שאסיים פוסט זה יהיו כנראה 90,000 והתפשטות ציבור הצופים תהיה מהירה יותר מכל זני הקורונה. איני מכיר את ארצי. הוא נראה לי אמין. אבל רושם אינו הוכחה.
אני מכיר את רביב שנים רבות. הוא אמין בעיניי, אבל גם זו אינה הוכחה חותכת. והיו לי כמה וכמה שיחות עם דוד שמרון, מהן קשות, ולא מצאתי חלילה שאי פעם שיקר לי. אז מה עושים?
בנסיבות שחלקן מוסכמות (כגון ששמרון נפגש עם ארצי בבית קפה בכפר סבא) טען ארצי כי שמרון הראה לו הסכם בין בנימין נתניהו לבין רעייתו שרה. אם ננכש עשבים שוטים של פרטיות יוצא שלאחר משבר "הקלטת הלוהטת", בעודו מכהן כראש ממשלה בסיבוב הראשון, התחייב ביבי לאפשר לרעייתו להשתתף כשוות זכויות בבחירת רמטכ"ל, ראש שב"כ וראש מוסד, ובישיבות ביטחוניות סודיות.
לכאורה יש לכך תנא דמסייע: מאיר דגן חשף שביבי התיר לרעייתו לשמוע את דיווחו הביטחוני בעודם נפגשים בבית ראש הממשלה, אך ראש המוסד סירב. אם זה נכון זו שערורייה. רגע, אבל האם זה נכון? יעל דן הייתה אמיצה לראיין בגלי צה"ל את ארצי ורביב, אבל הביאה גם הכחשה מוחלטת מפי שמרון. לא היה הסכם ביבי-שרה וממילא לא יכול היה להציגו בפני ארצי.
מה הייתי עושה אילו עמדתי עתה בראש אחד מערוצי הטלוויזיה המסחרית? (לאחר היוועצות במי שמבינות היטב בסוגיית התקשורת והחוק שופטת בבית המשפט העליון בדימוס וראשת מועצת העיתונות דליה דורנר והפרופסור סוזי נבות?)?
- יש להזמין את ארצי ורביב לאולפן בערוצים 11, 12, 13. להציב מולם צוות של "יודעים לשאול". ארצי היה מציג את גרסתו בהרחבה והם היו שואלים אותו כאוות נפשם. קודם לכל הייתי עומד על כך שיציג את ממצאי שתי בדיקות הפוליגרף שנערכו לו ויצא דובר אמת.
- לקראת סיום הייתי מציע לשמרון שהאזין מאחרי הקלעים להיכנס לאולפן להציג לארצי כל שאלה העולה על דעתו, בעיקר שלפני שעה התברר לי כי לא הייתה ביניהם כל מחלוקת בעבר, והכל מאשרים כי התקיים ביניהם מפגש בבית קפה בכפר סבא.
- הייתי מאפשר לשמרון להציג את כל טיעוניו בהרחבה לרבות זה הטוען כי אין הסכם בין ביבי לבין רעייתו, וחוזר על ההליך, ומאפשר לארצי ולרביב להציג לו שאלות, ובין השאר מבקש גם ממנו להיבדק על-ידי שני פוליגראפים.
- הייתי אוסר על חברי הצוות להביע דעתם מי אומר אמת ומי לא, ומשאיר זאת להחלטת ציבור הצופות והצופים. אסור ליידות אבנים כך סתם. אבל אסור גם להניח אבן שלא חפרו תחתה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  10/03/2021   |   עודכן:  10/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי, ארצי, שמרון, רביב
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
רכלן קטן ל"ת
ב,ל  |  10/03/21 16:41
2
מרגלית הבמאי הנרקסיסט
סניל  |  10/03/21 19:06
3
דן ידידי משכבר הימים,
אורי מילשטיין  |  11/03/21 09:56
4
ברור כשמש שארצי דובר אמת
הירונימוס  |  11/03/21 11:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
שימוש חד-פעמי בספינת(ות) נוסעים גדולה כחלופה להחזרת ישראלים לארץ למימוש הזכות להצבעה בבחירות או תכלית חשובה אחרת הכרוכה בתנועת רבים צפופה, מבלי לשבור את הסגר על נתב"ג, הוא רעיון שראוי להיבחן בזריזות ובזהירות. יש בו פוטנציאל לפתרון תפעולי של שתי בעיות "חוקתיות" דחופות
יפעת גדות
ציפי לידר
בעקבות ריבוי מקרי הרצח הגיעה השעה להגביל חלוקת נשק    ולקינוח עם קמפיין לא הולכים לקלפי    לתשומת לב הבוחר
אמיר רוזנבלום
לא פחות חשוב מהדירה עצמה, ועל-מנת שלא יהיו "הפתעות" בהמשך, חובה לבדוק בשבע עיניים מיהו הקבלן או היזם, האם הוא בכלל קבלן רשום, פרויקטים קודמים שביצע, החוסן הפיננסי שלו, לקבל המלצות הן מרוכשים והן מאנשים בבראנז'ה
אלי אלון
טביעת אניית המשא "מצדה" של חברת צים בעת סערה מול חופי ברמודה בבוקרו של יום ה-8 במרס 1981 מוגדרת כאסון הקשה ביותר שאירע לספנות המסחרית הישראלית    באסון נספו 24 אנשי צוות ובהם הקברניט גרא לוין    10 אנשי צוות ונוסעת אחת ניצלו    בימים אלה מלאו 40 שנה לאסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il