חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, עולה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
במרכז הקמפיין, יתוקשר מבצע, שבמסגרתו כל הרוכש מכונת אספרסו מסדרתLavazza BLUE, המגיעה במגוון צבעים, ומצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל חודש קפה מתנה.
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים, תחת הסלוגן: "מהיום, כל פתרונות הקפה במקום אחד", ממשיך את הקמפיין הקודם ומדגיש את ייחודיות האתר החדש של החברה, המאפשר לקהל הגולשים להיחשף, לראשונה, לעולם שלם של פתרונות קפה איכותיים בקליק אחד.