X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנימין נתניהו מבקש להמיר סדר יום, המדווח עדויות של אנשים שעבדו במחיצתו על מעשיו הפליליים החמורים, בסדר יום תקשורתי שילעס 24 שעות ברצף עיסת הגרעין האירני, המאיימת על קיומה של מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
נתניהו. סימני שאלה [צילום: אוריאל סיני]

במדינת ישראל מכהנת הנהגה, אותה מנווט ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקראת אפשרות של עימות צבאי עם אירן. מדובר בעימות גרעיני על כל התוצאות ההרסניות והאימתניות הכרוכות בו.
יש לנו ראש ממשלה, שיש לו עניין אישי מיוחד, שהתקשורת בישראל לא תהיה צמודה לסדר יום, בו תדווח בלי הרף השכם וערב מבית המשפט העליון את העדויות המזוויעות על ההתנהלות של בנימין נתניהו. עדויות, שאנן מחמיאות לו, מפי אנשים שהיו בעבר מאוד קרובים לו. אנשים המספרים מה ראו עיניהם.
בנימין נתניהו מבקש להמיר סדר יום, המדווח עדויות של אנשים שעבדו במחיצתו על מעשיו הפליליים החמורים, בסדר יום תקשורתי שילעס 24 שעות ברצף עיסת הגרעין האירני, המאיימת על קיומה של מדינת ישראל. כדי להעלים מסדר היום הציבורי דיון על עדויות מחפירות הפורסות שחיתות ציבורית, מוכן אותו ראש ממשלה להעלות על המוקד את חייה של מדינת ישראל, לכן מנפיקים לנו השכם וערב שלל עדויות על מעורבות ישראלית בהרפתקאות, העלולות להביא לתגובה אירנית, תגובה שעלולה להמיט שואה גרעינית.
שלל סימני שאלה מרחפים סביב המינון של הפעולות היזומות על-ידי ראש ממשלת ישראל ובעיקר שלל תהיות סביב העיתוי במיוחד של אותן פעולות אחרונות. התזמון של הפעולות מעיד שבחירת המועד אינה מקרית. ראש ממשלה בישראל מחליט להידבר עם מדינה סמוכה לישראל בנתיבים מדממים. נתיבים העלולים לעלות על שרטון מדמם גרעיני הטומנים בחובם סכנה קיומית לבית הלאומי שלנו.
שורות אלו נכתבות ביום, בו רבבות משפחות בישראל מתמודדות עם כאבי שכול ואובדן חיי יקיריהם, רבבות המנסים לכל אחד בדרכו לכסות את פצעי השכול במציאות החיים החדשה, אותה מציאות ראש ממשלה בישראל מוכן לעלות על מוקד האימה הגרעינית.
זה אותו ראש ממשלה שלפני 7 שנים סיבך אותנו ברצועת עזה במלחמה, שהייתה ממש מלחמה מיותרת, מלחמה שלא הייתה כל סיבה מוצדקת ל-7 שבועות של התנהלותה, מלחמה שנחתמה בשם היומרני - "צוק איתן", מלחמה שהוסיפה למשפחת השכול יותר מדי משפחות. ערב יום הזיכרון הצטרף למאבק על חייו פגוע נפש הלום קרב מאותה מלחמה מיותרת, פגוע נפש ממלחמה שהצית את עצמו כלפיד אש מול אגף השיקום בפתח תקוה לנוכח אדישותה של המערכת, שהייתה צריכה לעטוף באהבה את כל פגועי הנפש של אותה מלחמה, לאותם אנשים שנתנו את חייהם למען מדינת ישראל.
אזרחי מדינת ישראל חייבים לצאת לרחובות כדי למנוע מחזה מביש, כשראש ממשלה בישראל מצעיד את מדינתנו בעיניים פקוחות לעבר נתיבי הסלמה מול אירן, נתיבים להם אורבים מטענים גרעינים - מטענים החובקים בחובם אימת שואה. את מדינת ישראל חייבים להציל מידיו של בנימין נתניהו, שעבר מהכפשת מערכות המשפט לעבר נתיבי עימות דמים עם אירן.
נאחל למדינת ישראל האהובה, שרק הטוב יחבק את חייה בעתיד.

תאריך:  18/04/2021   |   עודכן:  18/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להציל את מדינת ישראל מבנימין נתניהו
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
עוד סלפן המתעד את תאוות ליבו:
סניל  |  18/04/21 10:53
 
- תהיתי במשך תקופה ארוכה
XBHK  |  26/04/21 13:39
2
לך !
מגיב ותיק  |  18/04/21 16:55
 
- איך שכחת את החבר צ'ה?
אוילוש אני המומה!  |  18/04/21 17:30
 
- או ביבי או איבתי...
מגיב ותיק  |  18/04/21 17:41
 
- הבנה פשוטה של המציאות. ל"ת
סנגוריה? קטונתי  |  18/04/21 19:36
3
מקווה לטוב
כרמל.  |  18/04/21 20:32
4
למגיב הוותיק.
כרמל.  |  18/04/21 20:45
 
- ההבדל העצום.
מגיב ותיק  |  19/04/21 08:34
 
- כל הסיפורים של אולמרט,
ההבדל אכן עצום  |  19/04/21 12:28
5
העדים לא היו בקשרים עם נתניהו
מגיב ותיק "צודק"  |  19/04/21 15:19
 
- בורות
מגיב ותיק  |  19/04/21 20:29
6
חובה להציל את המדיה מנתניהו
אלפא  |  20/04/21 07:55
 
- להציל מדינת ישראל מידי נתניהו
חובה להציל את   |  25/04/21 11:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
הציטוטים של אלוביץ עשויים ללמד על כוונת השוחד    לראשונה: עדות על התערבויות של שרה ויאיר נתניהו בסיקור    ההערה של השופטת שהזכירה מערכון של הגשש
איתמר לוין
ישועה: בשנת 2015 התנהל אתר וואלה כאילו הוא בשליטת אנשי נתניהו ולא הייתה לו כל עצמאות מערכתית בנוגע לסיקורו    אלוביץ כתב לישועה: "אתה מבין את החשיבות העצומה להשאיר אותם מרוצים לעת הזאת?"    שרה נתניהו כתבה: "הרשת של וואלה רעה מאוד. יש לי וליאיר עוד תפקידים בחיים חוץ מאשר לעבור על וואלה"
איתמר לוין
שלוש מילים של אור אלוביץ עשויות/עלולות ללמד על כוונת השוחד של אביו ואולי גם על זו של נתניהו    יום של אין-ספור התנגדויות ואפילו התנגשויות אישיות בין התביעה להגנה
איתמר לוין
"הדברים שהיו קשורים לשרה היו לפעמים יותר לחוצים מאשר אלה שהיו קשורים לראש הממשלה"    אלוביץ הודה לישועה על תרומתו לאישור עסקת בזק-yes    חילופי דברים קשים לאחר שהתובעת יהודית תירוש טענה שהסניגור בועז בן-צור איים עליה בהנפת אצבע; בן-צור מכחיש: זו חציה של גבולות
איתמר לוין
במוצאי יום הבחירות כתב אור אלוביץ לישועה: "הצלת את ביבי". ישועה השיב: "אני מקווה שהוא יידע להעריך ולומר תודה". שאול אלוביץ: "נקווה שכן". אור אלוביץ: "לא נקווה, נדרוש"    ישועה בעדותו: ידעתי שכל ידיעה שלילית מובילה לפיצוץ    סניגורו של אלוביץ: לא נתקלתי בבית משפט שנותן לתביעה כזה חבל; השופטת פרידמן-פלדמן: ערעורים - במקום אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il