X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שני הנפגעים מהאלימות השבועית בירושלים היו צעירים חרדים הציבור הערבי הישראלי, והפלשתיני בשטחים, רואה ביהדות החרדית את הגורם לסבלם, למרות שההיסטוריה סותרת את הטענה הזו מי שמלבה את השנאה הזו הוא השמאל הישראלי הקטן שבעזרת השנאה לחרדים הוא ממשיך ב"הפרד ומשול" שלו וב"תזות" ההזויות שלו על "הדת כמניע למלחמה"
▪  ▪  ▪
יותר ממאה שנה

בשבוע שעבר ובשבוע הזה ממש הוצגו שני מחזות אלימים בירושלים. בראשון צעיר ערבי ממזרח ירושלים, סטר ב"רכבת הקלה", על לחיו של בחור ישיבה, ואף איים עליו ביריות. בתמונה השנייה נזרקה אבן על ראשו של אברך חרדי בלבוש הפסים הירושלמי המסורתי, ופצעה אותו, שוב מיד צעיר פלשתיני. למי שאינו יודע הרי שהאברך הלה הינו איש "נטורי קרתא" שב"יום העצמאות" האחרון הוא תלה על גג ביתו דגל פלשתיני! מצב הכיבוש של הערבים בשטחים - תחתיו חיים מיליוני פלשתינים, ידוע וגם תוצאות ההתקוממות נגדו אינן חדשות, לצערנו הרב.
אבל מה שלא מובן הוא מדוע כיוון ההתקוממות של הפלשתינים יוצא באופן אישי ופרטי נגד אלה שלא השליטו מעולם את הכיבוש הזה וגם כיום הם עצמם חיים תחת כיבוש רוחני? וכוונתי לציבור החרדי, ובמיוחד לציבור החרדי הירושלמי החי כאן מדורי דורות, הרבה לפני שהציונות החילונית הגיעה לכן. מישהו דואג להפנות את הזעם הערבי דווקא לחרדים, בו בזמן שהם האחרונים שמשתתפים בקרב מול הערבים, יותר ממאה שנה. כל זאת גם למרות שהישוב החרדי שקדם לציונות מעולם לא התנגש בערבים אלא חי עימם בשלום ובשקט.
החרדים כגשר לשלום בעבר
היהדות החרדית הייתה זו הראשונה שהושיטה את ידה לשלום עם ראשי האומה הערבית מיד לאחר כיבוש ארץ ישראל על-ידי בריטניה הגדולה, והעמדתה של הצהרת בלפור במרכז ההוויה בארץ ישראל. הרב יוסף חיים זוננפלד נתן את ידו, ברכתו וחתימתו להסכם שלום עם האמירים חוסיין ופייסל ועם המופתי הירושלמי, חג' אמין אל חוסייני, בקיץ 1924. הציבור החרדי הזה גם שילם בהירצחו של הדיפלומט הדגול - פרופ' יעקב ישראל דה האן, שרקם את ההסכם הזה ונרצח בגללו על-ידי מי שלימים יפקד על ה"הגנה" ואח"כ על האצ"ל, אברהם תוהמי שמו. הרצח הזה נעשה בהוראת יצחק בן צבי ופדריק קיש (סבו של ח"כ הנוכחי יואב קיש מהליכוד). החרדים - כ"מייניסטרים", לא היו חברים במחתרות הציוניות שלפני קום המדינה ולא היו חלק מהצבא הישראלי, לאחר קום המדינה. החרדים לא ביצעו את "הנכבה" ולא הביאו את הנשק הצ'כי לגרש בו את ערביי ארץ ישראל.
במלחמת ששת הימים היו "נטורי קרתא" הראשונים להגיש סיוע הומניטרי לפליטים פלשתינים בבתי החולים במזרח ירושלים, בו בזמן שאורי אבנרי למשל קרא להמשיך את כיבושי 1967 בקריאתו המפורסמת: "קדימה לדמשק". להבדיל מההתנחלויות של אנשי הכיפות הסרוגות ושל הציבור החילוני הימני הרי שההתנחלויות החרדיות אוכלסו על-ידי החרדים בלית ברירה, כשהשלטון החילוני, על כל אגפיו, מונע מהיהדות החרדית להתגורר בערים השונות במרכז הארץ. דוד לוי, אז שר שיכון וסגן ראש ממשלה, היה האיש שיזם את הקמת ההתנחלות עמנואל כדי להדיר את היהדות החרדית מיציאתה מבני ברק ורושלים לכיוון הערים השונות בתוך "הקו הירוק". העליות להר-הבית נאסרו על-ידי כל הרבנים החרדים ורק הזויים חרדים מעטים מצטרפים לפרובוקציות הללו, של אנשי הכיפות הסרוגות.
דווקא התנועה הרפורמית - של "השמאלנים הידועים", ביקשה לעלות להר-הבית בעתיד אם תינתן רשות לימין לעלות לשם ולקיים מחיצות בין גברים לנשים. גם מפלגות ש"ס במיוחד, אך גם "יהדות התורה", מסייעות לסקטור הערבי מתוך ממשלות הימין כמו למשל אריה דרעי, יעקב נח ליצמן ומשה גפני. אנשי תנועת חב"ד הקיצונית והאנטי ערבית כמעט שאינם מצביעים למפלגות חרדיות אלא לכיפות הסרוגות ולימין החילוני. ח"כים חרדים קיצוניים בעבר ובהווה כמאיר פרוש, אליעזר מוזס, יצחק פינדרוס (שחולק על הגר"ח קנייאבסקי בעניין שותפות עם רע"ם בקואליציה!) וניסים זאב היו והינם יוצאי דופן בין הפוליטיקאים החרדים, שחלק מהם הודחו על-ידי המפלגות החרדיות בגלל אותן דעות קיצוניות (הח"כים זאב ומוזס). אבל משום מה השנאה לחרדים וראייתם כמחרחרי הסכסוך עם הפלשתינים הפכה לעובדה מוגמרת ולעניין "מדעי" כמו למשל "תורות גזע" שקריות שרבים מאמינים בהן.
השמאל בראש מצעד מתירי הדם החרדי
בראש מצעד המסיתים נגד היהדות החרדית - כמחרחרת מלחמה עם הערבים, עומד השמאל הישראלי. הן השמאל הציוני והן השמאל האנטי ציוני. זהו שמאל צבוע וגזעני לא פחות מקיצוני הימין הישראלי. זהו השמאל שביצע את "הנכבה" לערבים וכשנשאל למשל יאיר צבן (הקומוניסט לשעבר ושר הקליטה מטעם מרצ בעבר) האם אין סתירה בין סיסמת ה"אחוות עמים" של מפ"ם לבין למשל מגוריו בקיבוץ צרעה לאחר שערביי הכפר שם נושלו, הוא ענה בחיוך למצלמה כי "אין שום סתירה". למי שעדיין איננו יודע הרי שיו"ר מרצ לשעבר, גב' זהבה גלאון, תרמה מכספה לישיבות הכיפות הסרוגות הכי קיצוניות כמו "שבי חברון" - הפרובוקאטורים של הישוב היהודי בחברון, ול"מרכז הרב".
קיבוצי השמאל הם ברובם ככולם על אדמות ערביות ואנשיהם השתתפו גם בגירוש ערבים בשנת 1948, כשסייעו למחתרות הציוניות. אבל לשמאל הזה יש מצע אחד ברור וידוע: השנאה לדת היהודית. מאחר שהיהדות החרדית מסמלת את עיקר היהדות בכול הדורות הרי שהשמאל הזה אינו בוחל בשקרים אנטי דתיים כדי להסית נגד החרדים, ובעיקר בסקטור הערבי, כדי להתיר את גדמם של שומרי התורה והמצוות. למרות שהכיפות הסרוגות, ברובן, הן הקיצוניות נגד הערבים, הרי שלא פעם השמאל הישראלי מגבה אותן ומשתף איתם פעולה משום שבענייני הדת אותן כיפות סרוגות הן פשרניות. מאחר שהשמאל שליט היטב בשלושה מוקדים הרי שלא קשה לו לעוות את התמונה ולהתיר את דם החרדים. בתחומי התקשורת, האקדמיה והמשפט השמאל והואא השליט ועל פיו יישק דבר.
מעוזי ההסתה
שליטת השמאל בתקשורת, ובמיוחד בזו האלקטרונית, מביאה מדי יום ביומו אירועים שבהם הציבור החרדי מותקף כ"קיצוני" וכך הוא מוצג גם לפני הציבור הערבי. למרות שה"קיצוניות" החרדית היא יותר בענייני דת הרי שגונבי הדעת משמאל מציגים זאת לערבים כקיצוניות אנטי ערבית. התקשורת השמאלית מתעלמת מכול גילוי חרדי מתון ובמקום זאת היא מציגה את הקיצוניים החרדים נגד הערבים כ"המיינסטרים החרדי" ואילו "נטורי קרתא" מוצגים כקוריוז של מיעוט חרדי, שחי בתוך רוב חרדי גזען וקיצוני. האקדמיה השמאלנית דואגת להוציא "מחקרים" נבובים על "הקיצוניות החרדית נגד הערבים", ומדירה מרצים חרדים מהאוניברסיטאות. אחד המרצים המרכזיים באקדמיה הישראלית הלוחם נגד היהדות החרדית ומציגה כקיצונית הוא פרופ' סמי סמוכה מאוניברסיטת חיפה, שבעזרת "סטטיסטיקות" רעועות הוא מציג את "מחקריו" כ"אמת אקדמאית" שממנה "לומדים" כי "החרדים הם הקיצוניים ביותר נגד הערבים".
בתי המשפט דואגים להציג כל נער שוליים חרדי כמי שמייצג את כל המגזר החרדי. לשמאל יש עוד שיטה להסית נגד החרדים. למרות שעל-פי היהדות הרי שככול שהדת חזקה יותר וחרדית יותר כך עניין הלאומניות ביהדות דל יותר (ואילו הלאומניות נפוצה בקרב הדתיים הפחות אדוקים) משום שהלאומנות היא תחליף לירידתם בשמירת המצוות, הרי שהשמאל, על אגפיו "האקדמאיים", "המשפטיים" והתקשורתיים, הופך את האמת לשקר ומציג את השקר כאמת, כשהוא טוען שהחרדיות מביאה ללאומנות. בכול הרצאה ו"מחקר", ובמיוחד בעניינים הפוליטיים, מיד עולה נוסחת השמאל כי "הדתות הן המכשול לשלום", וכמובן שבראש הדתות המכשילות נמצאת היהדות ואח"כ האיסלאם. הנצרות המיסיונרית, עם "הלחי השנייה", תמיד מוצגת כ"ליבראלית" משום שדתיותה איננה קיימת כלל והיא מעין "דת מתירנית" המתאימה לכופרים שמשמאל. את השיטה הזו אימצו במפלגות העבודה, מרצ וחד"ש. אף בשולי היהודים של בל"ד קיימות ה"תזות" הללו.
הציבור הערבי נופל קורבן לשטיפות המוח הללו ואיננו מבין שבגלל רצון השמאל לאנטי דתיות גמורה הוא מוכן לשקר לציבור הערבי וגם לשתף פעולה עם גורמים פשיסטיים המעוניינים לכרות את הענף הערבי. ראו כיצד למשל ניצן הורביץ ותמר זנדברג ממרצ, יחד עם מרב מיכאלי מהעבודה, מוכנים להקים קואליציה עם הטרנספריסטים ששמם נפתלי בנט וגדעון סער! מה שמשותף ל"קואליציית השינוי" העקומה היא העובדה שלכולם יש בסיס להוביל את החברה הישראלית להיות חילונית כמה שאפשר יותר ובדרך לסחוף לשינוי הזה גם את החברה הערבית, ובמיוחד את זו המוסלמית. כך למשל ח"כ תומא – סלימן מחד"ש משתפת פעולה עם נשות הימין הישראלי בענייני "מלחמות הנשים", ובעבר היא גם הגיעה לשכונות חרדיות של ה"עדה החרדית" בבית שמש, כדי להתפרע ולקרוע מודעות צניעות, כשלידה מסייעות ח"כיות לאומניות-יהודיות.
התפקיד של רע"ם
פילוגה של רע"ם מהברית הפוליטית שלה עם חד"ש במיוחד, ועם השמאל הישראלי בכלל, חייב לצעוד צעד אחד קדימה ולפתוח את אולמות ההרצאות והמפגשים בציבור הערבי כדי שהציבור הזה ידע את האמת על הדת היהודית וילמד את עם ההיסטוריה החילונית הפשיסטית של השמאל היהודי, וכן את העובדה שלפני מלחמת העולם הראשונה חיו בארץ ישראל רק יהודים ומוסלמים כשכולם היו אז רק דתיים אבל רמת הקונפליקט הלאומי דאז הייתה נמוכה בהרבה יותר מזו שלאחר שהגיעו לארץ הקודש "כוחות הקדמה" של השמאל והסתייעו בבריה"מ ובמק"י הקומוניסטית כדי להביא את "הנכבה" על הערבים. רע"ם חייבת להבין שכדי לשרוד ולהביא למה שהיא מייחלת – עתיד אחר ופתוח לערביי ישראל, הרי שעלייה לא רק להישען על "קונייקטורות" פוליטית בממשל הישראלי או על "יועצים ממלכתיים" מתחלפים אלא לגשת ישירות לציבורים היהודים שהשמאל הישראלי מנע ממנה להכירם, ובראשם לציבור החרדי. ברע"ם צריכים להבין – וכך גם כל שאר הערבים בארץ ישראל, כי בעתיד הערבים והחרדים יהיו כאן הרוב וכדי לחיות בשלום צריך להדוף את השקרים של אלה המשסים ציבור אחד ברעהו רק לשם ה"הפרד ומשול" שלהם.

תאריך:  21/04/2021   |   עודכן:  21/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדם השפוך מפיות השמאל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עולם מקביל
אישש  |  21/04/21 16:25
2
כיצד שכח הכותב
קלמן1  |  21/04/21 18:26
3
אין ספק שהפרחחים הערבים
הירונימוס  |  22/04/21 10:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
בחירות חמישיות הן בלתי נמנעות. הן תקרינה בין בהקדם, אם אף מועמד לא יצליח להרכיב ממשלה, ובין בעתיד הקרוב, אם תיכון לזמן קצר ביותר ממשלת כלאיים, שעטנז חסר תוחלת. הדרך למניעתן היא הקמת ממשלת ימין אמיתית שאותה יובילו נפתלי בנט כראש ממשלה, ובנימין נתניהו כ-"ראש ממשלה חליפי"
איתן קלינסקי
אני - שכואב את מותם של 6,000 מבני עמי באותה מלחמה - כואב גם את מותם של כפריי סעסע ועין זיתון ומבין שאף פליט מהכפר הזה אינו יכול לראות את הציונות כאידיאולוגיה לאומית רשמית של מדינת ישראל
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס שוקל לדחות את הבחירות בשטחים ובכירים בפתח אומרים כי מהלך הבחירות שיזם היה טעות פוליטית גדולה. יו"ר הרש"פ נמנע מגירושו של מרוואן ברגותי מתנועת פתח למרות שנקט צעדים הסותרים את החלטות התנועה, מחמוד עבאס חושש מכוחו הפוליטי של ברגותי ומפרוץ התנגשויות אלימות בתוך פתח
מתי דוד
בכל חלקי הציבור יש מיאוס ויאוש מהפוליטיקה ההרסנית שאיבדה שליטה על עצמה    הכל רוצים שינוי של חזרה לסולידריות ולאחדות של ערבות הדדית בעת המשבר הנוכחי
עמנואל בן-סבו
התעוזה לתקוף נער בן ישיבה ברכבת קלה עמוסת נוסעים ברחובה של עיר ללא מורא היא הפתיח לתקיפת חסיד עד ניפוץ ראשו בסמוך לשריד קודשי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il