הוצאת הספרים הצעירה אופיר, השיקה לאחרונה מסע פרסום מושקע בעלות של 100 אלף דולר.
לדברי אודי אוחנה מנכ"ל בית ההוצאה, מציגה אופיר דגם חדשני, המשלב בין יתרונות הוצאות הספרים הגדולות, לבין יתרונותיהם של בתי הדפוס הפרטיים. ההוצאה החדשה משתפת את הסופרים בעלויות הפקת הספר, אך עורכת סינון איכותי מקדים של הטקסטים, ממנה עורך מקצועי שילווה את ההוצאה, ונעזרת במשרד יחסי ציבור לקידום הספרים בתקשורת. שלושה ספרים שיצאו לאחרונה על פי הדגם הזה, כבר זכו לתהודה רבה בתקשורת. "אנו מעוניינים בשלב זה לקדם אך ורק סופרים ישראלים בתחילת דרכם, מפני שלפי הבנתנו, רבים מהם לא מצליחים כיום להביא את יצירתם האיכותית אל סף תודעת הקהל הישראלי" אומר אודי אוחנה.
אוחנה מוסיף כי הבחירה באלכס אנסקי כמוביל קמפיין הרדיו הייתה בחירה מתבקשת אשר כבר נושאת עמה פירות. "רבים מהמאזינים זוכרים את שנותיו הרבות של אנסקי בתכנית הבוקר של גלי צה"ל, בה היה קורא בקולו החם סיפורים ואנקדוטות מהעיתון היומי, והופך את חדשות הבוקר לחוויה מרעננת. קולו של אנסקי משויך על כן אוטומטית בקרב ציבור רחב לתרבות, קריאה, ספרים וביקורת, והאפקטיביות של התשדיר רק מאשרת עבורי כי הבחירה בו הייתה מדויקת".
לאחרונה נמסר כי צ'ינו אלמיזרק, כוכב פרויקט Y הראשון, יוציא השנה ספר ילדים בעזרת הוצאת אופיר, והוא ייהנה ממימון מלא בהוצאת הספר וכן מתמלוגים על המכירות. לדברי אוחנה, צ'ינו איננו הסלבריטאי היחיד שיוציא השנה ספר בעזרת בית ההוצאה הצעיר.