מרכז הפסיכומטרי Smart מעלה קמפיין אינטראקטיב תחת הקונספט Smart "משנה את חוקי הפסיכומטרי - בשבילך" היקף ההשקעה בקמפיין כ-400,000 שקלים. הקמפיין יעלה השבוע באתרי האינטרנט המובילים באמצעות משרד האינטראקטיב WEBIMAGE.
מוטי חסין, מנכ"ל חברת WEBIMAGE: "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות לכניסתו של שחקן מהותי חדש לתחום הפסיכומטרי, תחום אשר הצריך שינויים רבים בשל המחירים הגבוהים והלא מוצדקים של הקורסים המוצעים בשוק. Smartמובילה את השינוי בעולם הפסיכומטרי: התלמיד מקבל את כמות המפגשים, הסימולציות, הבחינות ושעות הלימוד הגדולה ביותר בתחום ובמחיר הוגן."
ערן שטיין, מנכ"ל משותף ב-Smart: "ציבור התלמידים כבר הבין שאנו המכון היחידי המהווה אלטרנטיבה שפויה בתחום הפסיכומטרי. הקמפיין האינטרנטי, המשולב גם ביח"צ, נועד לחבר אלינו את התלמידים במשימה לשנות את חוקי ענף הפסיכומטרי בישראל"