X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
רציתי לשאול אותך, שרה לשעבר ולוחמת גדולה למען ערכים ימניים, הז'אן דארק של הימים כביכול, איך את ישנה בלילה בימים אלה?
▪  ▪  ▪
שקד. סהרורית מרוב חיזורים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נו, מה אתם אומרים על אילת שקד, המנוע שמאחורי בנט ומפלגת ימינה? ממש אמינה!!! אם לא יקרה משהו דרמטי, שקד תשב עם השמאל ועם הערבים באותה הממשלה. וואלה, זה מה שהיא הבטיחה, לא?
רציתי לשאול אותך, שרה לשעבר ולוחמת גדולה למען ערכים ימניים, הז'אן דארק של הימים כביכול, איך את ישנה בלילה בימים אלה? בפרפרזה למשפט האולטימטיבי של אריק איינשטיין, איך את ישנה בלילה, פוליטיקאית קטנה שלי? אוי כמה ציניות מרוחה על פניך! את הרי יציר כפיה של התקשורת שבנתה אותך מכלום, סוג של "יצירת אומנות" שלא הייתה שווה פרוטה, עד שהיא הפכה ליצירה המושלמת של התקשורת. נו, אז איך ישנה בלילה כשלידך יישבו בממשלה עוכרי ישראל יהודים ומחרחרי מלחמת שמד על ישראל, ערבים? אפילו הבושם תוצרת עצמית שלך, "הפשיזם", המסריח למרחקים עצומים, לא יוכל לסייע לך כדי למנוע את הסירחון הפוליטי שאת מעורבת בו! אז פשיסטית גדולה שלנו, הנה לך כמה אזכורים מנאומיך והגותך פרי המפעל בו מיוצר "הפשיזם".
אז נתחיל בראשון עוכרי ישראל והאיש המסוכן לביטחונה של ישראל, בני גנץ. כך אילת שקד בראיון אצל ליבסקינד, 17 במרס 2021: "אנחנו חושבים שצריך להחליף את שלטון נתניהו. לא נשב תחת לפיד". באמת לא? אז על מה המו"מ אם לא רוטציה בין בנט ללפיד? אלא שהעובדות אינן חשובות אלא האמירות החלולות, חסרות כל בסיס שלך! אתם תשבו ושום כי אין לכם שום אידאולוגיה זולת כוח. מן ההקלטות שנחשפו בהן מככבת שקד, היא טוענת שלביבי אין כוח ורק האינטרס שלו מניע אותו. זה נכון. ומה מניע את שקד אם לא הכוח בלבד? איך את מעזה להסכים לשבת עם יאיר לפיד שבעיניך הוא שמאל???
כי נוח לך. ומה לגבי גנץ? כך שקד על גנץ: "אני חושבת שלא צריך להתבייש, ובוודאי פוליטיקאי שמתיימר להנהיג לא צריך להתבייש בדעות שלו", אמרה שקד בהתייחס לגנץ. "שמאל זה לא מילת גנאי. אין לי הערכה לפוליטיקאים שמתביישים בעמדות שלהם או מנסים לטשטש את העמדות שלהם, או להתחבא מאחורי פוליטיקאים אחרים. פוליטיקאי שרוצה להנהיג צריך לעמוד על דעותיו ולא להתבייש". אז טענת שגנץ הוא שמאל, עוכר ישראל ממש, שקרן, ועתה את הולכת לשבת עמו! מה נחשוב עליך? פוליטיקאית ישרה כמו סרגל עקום! גנץ שכל חייו היה בשירות המדינה והגיע לדרגה הגבוהה ביותר בצה"ל, לא עשה כלום, רוצה למכור את המדינה, ורק אילת שקד ונפתלי בנט הם חלק מל"ו הצדיקים!!! אין גבול לציניות. אני סבור שדברי אהוד ברק על אילת שקד כפי שהובאו באתר סרוגים, נאמנים עלי: "ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר תקף בחריפות את שרת המשפטים איילת שקד, ואמר כי מדובר בשרת משפטים שלא עשתה כלום בחייה: "מוכיחה שלא הייתה בשיעורי אזרחות". אלי בכל זאת כן: לעבוד על ציבור בוחריה! זהו סיכום טוב לגבי אישיותה ופעילותה של מי שכאמור נוצרה על-ידי התקשורת למען מטרותיה היא... של התקשורת!
ולקינוח "מנת הערבים", רע"ם ואולי גם בל"ד. שקד שזעקה שהיא לא תשב לעולם עם תומכי טרור ותומכי חמאס. הופ, עתה היא תשב גם תשב. ברגעים אלה של כתיבת שורות אלה, לא יצאה כל הודעה בקולה של שקד או הצהרה מטעמה, שהיא לעולם לא תשב עם הערבים, השנואים עליה כמו השמאלנים היהודים. המשמעות היא ששקד מבושמת ב"פשיזם" וסהרורית מרוב חיזורים, לא שמה לב שבמו ידיה היא הכשירה את מי שראתה עד לפני זמן מה את האויבים הגדולים של ישראל מבפנים!!! ומה עם מר"ץ והעבודה של מיכאלי? גם אלה עברו הכשרה לחומרה של שקד והיא תשב גם איתם. אידיאולוגיה לא משנים כה מהר. עומדים עליה... עד שנקרית הזדמנות להתיישב על כיסא נוח של שר.
האמת היא שהייתי יכול להרבות בעוד ועוד משפטים על הדמות הפוליטית הקיצונית הזו הנקראת אילת שקד אלא שתחושת הגועל עולה מעלה מעלה. אם פשיסטית כה קיצונית ביחד עם אחד הרואה את עצמו כמשוח בשמן אלים כדי לשבת על כיסא ראש הממשלה, מסוגלים לטרטר מדינה שלמה, ואולי אפילו לזעזע אותה בגלל תפיסתם הפונדמנטליסטית-משחית, מגיע לעם הזה תבשיל כה דוחה.

תאריך:  11/05/2021   |   עודכן:  11/05/2021
+סער: למגר את האלימות ברחובות ביד ברזל
19:41 11/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער: "‏שנים של הזנחה תרמו להידרדרות ביטחון הפנים ולקריסת המשילות בדרום, בצפון הארץ ובמרכזה. על הממשלה להתעשת ולהחזיר את הביטחון האישי, בדגש על הערים המעורבות. יש למגר את האלימות ברחובות ביד ברזל ולהורות על מבצע רחב לאיסוף הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי".

+בנט ולפיד חידשו את השיחות
11:42 11/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נפגשו בכפר המכביה  ▪  עבאס הקפיא את המגעים עד לרגיעה במצב  ▪  מיכאלי בפייסבוק: "ירושלים בוערת בגלל מדיניות שמטפחת את האינטרסים של אדם אחד"

בנט ולפיד. פגישה הבוקר [צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90]
+ח"כ זוהר: לקדם הצעות החוק הימניות
11:15 11/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ זוהר פנה ליו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אלהרר, בבקשה לקדם את הדיון בהצעות החוק פסקת ההתגברות, הצעת החוק לביטול ההינתקות בצפון השומרון והצעת חוק להסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ובשומרון לקראת הצבעה בקריאה ראשונה

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ימינה" - לשמאל שור
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
איילת שקד ונפתלי בנט אינם פשיס
ב_שמואל  |  11/05/21 14:36
 
- מי שלא ביבי
אצלך כל   |  11/05/21 20:10
 
- בימים אלו, כל יהודי מבין, שחיי
ב_שמואל  |  11/05/21 23:51
 
- שנאה
כמות   |  12/05/21 11:38
2
צ'לו - אהבת אותה רצח לפני
סניל  |  14/05/21 17:19
 
- זה כבר לא
סנילי אלא  |  14/05/21 19:15
 
- אם הפרופ' צ'לו - אני פסנתר
סניל  |  16/05/21 10:31
 
- כמות
השטויות  |  16/05/21 12:34
 
- זה כבר לא
סנילי אלא  |  14/05/21 19:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד ההתגברות ואת ההצעה לביטול ההינתקות מצפון השומרון    41 ח"כים תמכו באישור חוק פסקת ההתגברות ו-42 ח"כים תמכו בביטול איסור הכניסה והשהייה בצפון השומרון
עידן יוסף
צפויה לקבל תיק כלכלי בכיר ותיק משמעותי נוסף    לפיד מעריך שבתוך ימים ניתן יהיה להקים ממשלה    כחול לבן דורשת לקבל את תיק החינוך חרף התנגדות האגף הימני    מרצ עשויה לקבל לידיה את תיקי הגנת הסביבה והתחבורה    הורוביץ: "המו"מ לא הסתיים"
מירב ארד
"נתניהו איבד את המנדט. רואים את ריצת האמוק של ממשלת הנוקמים, ואומרים תציל את המצב"    טרם התקבלה תשובה רשמית להצעה
עידן יוסף
מנסור עבאס צפוי להציג את סיכום שיאפשר תמיכה בממשלה    ההערכה היא שעבאס יהיה חלק מהקואליציה, אך לא יכהן כשר    בנט לסיעת ימינה: לא תהיה החלת ריבונות או הקמת יישובים, אבל גם לא הקפאת בנייה ופינויים    נראה כי תיק המשפטים יעבור לתקווה חדשה ושקד תקבל תיק בכיר אחר
איציק וולף
סגן השר פרוש וח"כ אייכלר פנו לנתניהו וביקשו ממנו שיצהיר כי כל מי שיצליח לאחד את גוש הימין מאחוריו יכהן ראשון ברוטציה יחד איתו    על-פי הצעתם - שההיתכנות המעשית והפוליטית שלה נמוכה מאוד - יחזיק נתניהו בסמכויות מדיניות וביטחוניות מרכזיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il