X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם
▪  ▪  ▪
הבערת השנאה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

אחרי ימי הזעם והשנאה של חלק מערביי ישראל, אשר בחרו להזדהות לא רק כפלשתינים אלא הזדהות מוחלטת עם ארגון הטרור של מרצחי החמאס.
אחרי ההרס שזרעו בערי מדינת ישראל, אחרי שהציתו בתי כנסת, שרפו ספרי קודש, ביצעו לינץ ביהודים, בזזו בתי יהודים, הציתו עשרות רכבים, ניפצו את שמשות בתי העסק שנשאו סממנים יהודים, תקפו יהודים, וערכו סלקציה בכביש מרכזי בישראל. אחרי שהטילו אימה ומורא על שכנים יהודים, החליטו בהנהגה הישראלית לטפל ביד תקיפה, כיאה למדינה האחראית על ביטחון אזרחיה, ולהחזיר את המשילות באופן מוחלט וברור.
כוחות משטרה, כוחות מג"ב וכוחות מיוחדים הגיעו לערים בהם הותר דמם של היהודים והחלו להחיל חוק וסדר. בעיקר פעלו להחזיר את הביטחון האישי ליהודים אשר חשו בימים אלה בגלות בימים אחרים, ימים אשר דמם של היהודים היה להפקר, למרמס ולמשיסה. עוצר הוטל על עיר, כוחות הוזרמו, החמאס מעודד את מעריציו החדשים.
אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם.
נדמה כי ההפתעה מכישלון הערכת המודיעין הישראלי והאסטרטגיה אשר הובילה לתוכנית פעולה מול החמאס במשך שנים רבות, קרסה כמעט כמו האמונה כי אחרי שבעים ושלוש שנים מתקיים במדינת העם היהודי, מדינת ישראל, דו-קיום ויחסי כבוד בין יהודים לערבים, עוד אמת שהתנפצה אל חוף האכזבה העמוס של יחסי יהודים ערבים במדינת ישראל.
מנגד, אל מול המעשים הברברים והפוגרומים שביצעו ערבים ישראלים, החלה התעוררות בקרב גורמים יהודים מתסיסים לנסות לפגוע בעסקים של ערבים בערים מעורבות. אלו הם מעשים חמורים, מיותרים ובעיקר לא יהודים ולא מוסריים. חובת ההנהגה היהודית-הישראלית להתנהג אחרת לחלוטין מההנהגה הערבית אשר לא רק שלא פעלה לרסן את העבריינים והפורעים, אלא שאת חלקו אף התסיסה ועודדה את האספסוף הערבי אשר פגע במלא כיעורו ביהודים חפים מפשע.
על אף החרון, על-אף הזעם, על-אף העלבון, על-אף התחושות הנוראיות מול פראי האדם אסור לאפשר לצעירים יהודיים לפגוע באף אדם חף מפשע יהיה אשר יהיה מוצאו, דתו, לאומו. אסור לפגוע ברכוש של ערבי, אסור לפגוע במוסדות ציבור, במוזאונים, בבתים, ברכבים, אסור לפגוע בבתי תפילה. זו לא דרכה של היהדות, זו לא דרכנו.
עם ישראל הביט משתומם אל מול צונאמי השנאה, אל מול אוקיינוס הזעם, אל מול התקווה שנכזבה, אל מול המאבק שהחל עוד ברחמה של רבקה, אשת יצחק אבינו ומאז עשיו שונא ליעקב, שונא בלי הפסקה. ולנו עוד הייתה תקווה...

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/05/2021   |   עודכן:  14/05/2021
+דיווח זר: ישראל תקפה רכב בגבול לבנון-סוריה
12:06 14/05/21  |  


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
בעז שפירא
הארץ בוערת מבפנים ומבחוץ כשהמאחד את כל הזירות הוא שנאת הערבים אותנו, אי-השלמתם עם קיומנו כאן בארצנו וניסיונות חוזרים ונשנים מצדם לפגוע בנו כל אימת שהדבר מתאפשר כשהמטרה היא שנלך מכאן
איציק וולף
צה"ל מעריך כי במאות התקיפות שבוצעו מן האוויר ברצועת עזה נפגע באופן משמעותי מערך ייצור הרקטות הפלשתיני    אוגדת עזה, פיקוד הדרום ופורום מטכ"ל יאשרו היום תוכניות תימרון וכניסה קרקעית לרצועה    האזעקות שנשמעו הלילה בצפון - בגלל תקלה במערכת
איציק וולף
אמר בתום ישיבת הקבינט כי הוא מתכוון להזרים גם כוחות צבא לפי החוק הקיים ובמקרה הצורך - יביא לחקיקת חוק נוסף    "אנחנו צריכים לומר לשוטרים ולחיילים שאנחנו שולחים אותם כדי לשמור על הסדר - אנחנו נעשה הכל כדי שיהיה לכם את הסמכויות ואת הכוחות הדרושים לביצוע המשימה"
איציק וולף
החל מהשעה 20:00 הלילה ועד השעה 04:00 מחר לפנות בוקר חלות ההגבלות הבאות בשטח העיר לוד: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד, איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר ואיסור על כל אדם להיכנס לשטח העיר    למרות העוצר ישנם עימותים בין ערבים ליהודים
מירב ארד
הנשיא: "מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על-ידי המון ערבי מוסת וצמא דם הוא בלתי נסלח"    קרא לממשלה "לרדוף את הפורעים ביד קשה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il