Avis פונה לראשונה לקהל הצעיר. חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום לצעירים.
במסגרת שיתוף הפעולה יצאה חברת Avis באמצעות המדיה הממוקדת של חברת לעומק התודעה בפיילוט לצעירים בגילאי 18-35; (חיילים, סטודנטים, בליינים וקרייריסטים צעירים) בלמעלה מ-500 מוקדי בילוי ברחבי הארץ, במטרה לאתר ולהגיע אל הקהל הצעיר העומד לרכוש את רכבו הראשון.
גיל שגיב, מנהל השיווק של חברת Avis מוסר, "הצעירים בגילאי 18-35 ובכללם חיילים משוחררים וסטודנטים הנם קהל רלוונטי מאד לנושא מכירת הרכב : הם צריכים רכב לעבודה או ללימודים. אנו מעמידים לרשותם, בנוסף למוצר האיכותי שלנו, גם אפשרויות מימון גמישות מאד המתאימות ליכולתם הכלכלית".
מנתוני הפיילוט עולה שכ-18% מקרב הצעירים בגילאי 18-35 מעידים על עצמם שאם הם רוצים משהו, הם יקנו אותו גם אם אינם יכולים להרשות לעצמם. נתון זה גבוה בכ-75% מכלל האוכלוסייה.
בנוסף עולה כי 22.5% מקרב הבליינים הצעירים בגילאי 18-35 מתכוונים לרכוש רכב בשנה הקרובה.
עוד נמסר על ידי חברת Avis כי הפיילוט בו יצאה החברה מתבסס על נתוני סקרים אלה, ועל פי מידת הצלחת הפיילוט תיבחן חדירה מאסיבית יותר לסגמנט הצעירים"
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה ציין כי, "כחברה המתמחה בקהל הצעיר בגילאי 18-35 אנחנו שמחים שנבחרנו על ידי חברת Avis לבחון את חדירת החברה סגמנט הצעירים.