X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - חשיבות השטח, צדקן, תומכים בדיכוי ו"לא יכול" ו"לא רוצה" "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר חודש טוב
▪  ▪  ▪
חוסמים [צילום: ריצ'רד דרו, AP]

הגולן - שלנו
ביומיים האחרונים של מלחמת ששת הימים - השבוע לפי התאריך הנוצרי, לפני 54 שנה - שחרר צה"ל את רמת הגולן ואת יישובי עמק הירדן והגליל המזרחי מאימת הסורים. כמה חכמי חלם, ובראשם שני זנבות האודים העשנים, אהוד ברק ואהוד אולמרט, ראשי הממשלה הכושלים ביותר בתולדותינו, התאמצו מאוד ברוב איוולתם להיפטר מהגולן (כמו גם מירושלים), ושומר פתאים הרחום והחנון הצילנו מידם.
מעבר להיותו מקום מדהים ביופיו, ומעבר לעובדה, שכשהוא בידינו, לא יירו על עמק הירדן ועל הגליל המזרחי, לגולן יש חשיבות רבה. זאת, למרות המחשבה המקובלת של השמאלנים ושל השלומיסטים ההזויים, שאין חשיבות לשטח. הגולן הוא חלק מארץ-ישראל, שהיא, לדעת כמה ספרים בתנ"ך ובספרים החיצוניים, מולדתנו. גם בעידן הפוסט-מודרני יש חשיבות לשטח ולהתיישבות עליו.
מלחמת יום הכיפורים הוכיחה, שלגולן יש חשיבות ביטחונית אדירה, וההכנות אליה לא היו מספיקות, גם בגולן. לו החלה מלחמת יום הכיפורים בקווי מאי 1967 מי יודע היכן היינו עוצרים את הסורים, ששעטו מערבה, ובאיזה מחיר?!
ביידן נגד שחיתות עולמית
ג'ו ביידן, נשיא ארצות-הברית, סבור, כי השחיתות העולמית מסכנת את הביטחון הלאומי של ארצות-הברית, ויש לו שפע הסברים צדקניים לאמירתו. האם כלל ביידן את מעשי האנטר, בנו-יקירו, בשחיתות העולמית?!
חסימה
טוויטר ופייסבוק ימשיכו לחסום את דונלד טראמפ, כיוון שהן חוששות ממסריו, מתכסות בטענות שווא של עידוד אלימות, ואינן מתביישות להוכיח, כי יש להן דעה, והן רוצות להכחיד את הדעות האחרות. זאת, כהכנה למערכת בחירות-הביניים בשנת 2022, שבהן יכול הנשיא ביידן לאבד את הרוב הזעיר, שיש לדמוקרטים בשני בתי הקונגרס.
שתי החברות כבר הוכיחו מזמן, שדמוקרטיה, זכויות האזרח וזכויות הפרט אינן מעניינות אותן, ופייסבוק מפירה, כנראה, בריש גלי את החוק האמריקני נגד קארטלים. אני מניח, כי כהוקרה להתגייסות פייסבוק למען בחירת ביידן, ידאגו הדמוקרטים להניח מקלות על דרכה של החקירה נגדה בקונגרס.
במערכת הבחירות לנשיאות 2020 פשטו טוויטר ופייסבוק את הכפפות, ועבדו, כמו הרבה חברות גדולות בארצות-הברית, נגד הבחירה מחדש של הנשיא טראמפ. כלומר, הם תמכו בפרוגרסיווים, שמדברים בגלוי על דיכוי מתנגדיהם (גם אם הנו לא-חוקי), ועושים זאת. הם עשו זאת כל אימת שהיו בשלטון (עיינו במעללי ממשל וילסון וממשל פ"ד רוזוולט - עוד לפני מלחמות העולם).
הציבור, שרוצה חופש וחופש ביטוי, כבר מזמן היה צריך להוקיע את פייסבוק, ולנתק עמה מגע, כדי שתציית לחוק האמריקני ולחוק הישראלי, ולא תתעמר בלקוחותיה. פייסבוק מזמן מצתנזרת כל ביטוי לאומי מדי, לדעתה, בישראל - אפילו קטעים מהתנ"ך צנזרה מפרסומים שהעלו חברים ישראלים. כמובן היא לא צנזרה כלל פרסומים מתועבים של שמאלנים, שעל עשירית מהם נחסמו ימניים. הצעדים האחרונים של ואטסאפ רק מלמדים עד כמה מסוכנת פייסבוק לחופש בארצות-הברית ובעולם כולו.
נכנעים ומובסים
כמו תמיד, כשהערבים משתוללים, היהודים נכנעים, ומוותרים. כך היה בגולה (ראו בשיר "על השחיטה" לח"נ ביאליק), וזה ממשיך בארץ-ישראל יותר ממאה שנה: כל אימת שהערבים משתוללים, מנסים היהודים לקנות שקט באמצעות ויתורים לפורעים. שקט לא השיגה מדיניות ההבלגה והפייסנות, אלא רק הגבירה את תיאבון הפורעים הערביים ואת חוצפתם.
בזמן הכיבוש הבריטי צרחו הפורעים הערביים, "אלדוולה מענא! (הממשלה עמנו)", ואין חדש תחת השמש. נוכחנו בזאת בפרעות תשפ"א בערים המעורבות. מלכתחילה פעלה המשטרה, כהרגלה, רק נגד יהודים, והניחה לפורעים הערביים להשתולל כאוות-נפשה, גם כיוון שהשוטרים פחדו להתעמת עמם. הפרקליטות ממשיכה את טירוף המערכות, שהתבטא בדברי מפכ"ל המשטרה, כשאינה מוסיפה למעט כתבי האישום שהוגשו נגד פורעים ערביים סעיפים של מניעים גזעניים ו/או של פשע שנאה, שכמובן יהיו בכתבי האישום נגד פורעים יהודיים. "אלדוולה מענא!", אמרנו כבר?!
ועתה לא רק הממשלה עם הפורעים הערביים, אלא גם משטרתנו הבטלנית, שבחרה תירוץ חמוד (ודאי למדו אותו קציני המשטרה בשיעורי ההסתה של "יוזמות אברהם", ששטפו את מוחותיהם): אין לה די כוחות לאבטח את "מצעד הדגלים" בירושלים, שנדחה עקב "שומר החומות". עוד פעם הזחילו הפורעים הערביים את משטרת דה-פינס על הקרקע, השפילו אותה, וביזו אותה, כהרגלה. משטרתנו גיבורה רק כשהיא מפ̤רה את החוק בהתעמרותה ביהודים (עיינו בערכים פינוי עמונה והפגנות לזכרו של אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג כשמכונית משטרה התנגשה ברכבו) - כמובן, בחסות הפרקליטות. במחשבה שנייה, מה אפשר לצפות מאדון יעקב שבתאי, המפכ"ל, שהזה את רעיון העיוועים של סימטריה בתחילת פרעות תשפ"א?!
דרך אגב, אם משטרת דה-פינס אינה יכולה להתגבר על הבעיה, כדאי לשלוח בהקדם את מפקדיה הביתה. בטירונתי לימדו אותי כלל זהב - "'לא יכול' הוא אח של 'לא רוצה'"... ואולי גם להעמידם לדין על התרשלות ועל אי-רצון לבצע את תפקידם. ביטול מצעד הדגלים המסורתי בירושלים כתוצאה מהאפסות הידועה משכבר הימים של משטרתנו הנו עוד צעד גדול לקראת אובדן הריבונות היהודית בארץ-ישראל.

תאריך:  08/06/2021   |   עודכן:  08/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ערן גרף
אקטו-אליה וקוץ    הצהיר נתניהו עם יד עלי-לב: "עם עבאס הצורר, לא אדון, לא אשב    עם האיש המשוקץ לא היה לי שיג-שיח, המטיל בי חשד זה, כזבים הוא מפיח"
יהודה קונפורטס
הדיון שהתקיים בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת שיקף את הפנים השונים של הנושא והראה כי למרות השיפור ביכולות הטכנולוגיות והאנושיות של המשטרה, פעילות ניטור ההסתה ברשת והאכיפה בעקבות כך לוקה בחסר
בעז שפירא
אירועי התקופה האחרונה כמו גם התנהלות נתניהו לאורך שנים מספקים הוכחה, אולי ניצחת, לכך שהאיש המוכשר הזה סיים את תפקידו ההיסטורי בהנהגת ישראל
אורי שרגיל
כשסער הודיע חגיגית כי 'מי שרוצה את נתניהו - שלא יצביע לי' הוא לא כיוון לציבור הבוחרים לכנסת אלא לחברי מרכז מפלגת הליכוד    כשיחזור - מרכז המפלגה יצביע לו    תרגיעו, אם זה תלוי בסער - לא תהיה ממשלת מזימה
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס מנסה למנף את הישגיו במלחמה האחרונה כדי לנסות ולהשתלט על אש"ף באמצעות בחירות למל"פ. חמאס דוחה את קריאת יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס להקמת ממשלת אחדות לאומית ודורש להגיע להסכמה על בחירות במזרח ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il