X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית וגם פיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא ידע את התשובה ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון את התשובה המתאימה
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט ויאיר לפיד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בממשלה החדשה שמוקמת המבשרת שינוי והתחלות חדשות עבורנו, חשוב מאוד להכיר את אופיים של שני ראשי הממשלה שימשכו בחוטים עבור כולנו. בהצלחה להם ולנו!
יאיר לפיד יו"ר מפלגת יש עתיד, תאריך לידה, 5.11.1963, יליד מזל עקרב. מספר גורל (קבוע ולא משתנה): 8 - אדם שמסוגל להתנהל בקלות בסבך הביורוקרטיה, טוב בלקיחת אחריות ומתנהל בהצלחה עם כספים.
מס שנה 2 (מספר זמני שמתחלף אחרי כל יום הולדת) - שנה של בניית יחסי אנוש וקשרים בין אישיים שיעזרו לו להמשך דרכו.
יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית וגם פיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא ידע את התשובה ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון את התשובה המתאימה. המוח שלו חושב ללא הרף עד כדי כך שלפעמים הוא יכול להתיש את עצמו.
הינו בן מזל עקרב אופייני. בעל כריזמה ונוכחות מרשימה. בכל מקום בו הוא נמצא הוא משאיר את חותמו. אנשים מקנאים בו בגלל כישוריו הרבים וחיצוניותו הנאה שגורמים לאחרים ללכת אחריו גם אם אין לו משהו מיוחד להגיד. האנרגיות הסביבתיות שלו נעימות מאוד ולכן הוא ממגנט אליו אנשים שמחפשים את קירבתו. ביחסים בין אישיים ומקצועיים הוא שומר סוד, עוצמתי ונאמן וכך גם דורש מהאנשים הקרובים אליו. סביר מאוד להניח שזהו לא האדם שתשמעו עליו מעורב בשערוריות שונות כדי לזכות באהדת הצבור או שערוריות אישיות כיוון שאצלו היושרה והנאמנות היא מעל לכול.
יש לו יכולת להרגיש את הצרכים של החברה וכמובן גם את האנשים החיים בסמוך אליו. יש בו פן יצירתי ומעודן שגורם לו להיות מחובר בצורה מאוד עמוקה לאומנות ולהעריך דברים איכותיים. יש לו יכולת הבנה וחשיבה מעמיקה לגבי כל תחום בחיים. הוא לא יוכל להיות רגוע עם עצמו עד אשר יגיע לשורש כל עניין ויבין את המניעים הכי עמוקים וכמוסים של האדם אשר עומד מולו.
ייאמר לזכותו שהוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יצירתי, בעל חוש הומור דק ונעים לסובבים אותו הניכר מאוד בכתיבתו ובדרך התנהלותו, בחשיבה שלו הוא תמיד מנסה להבין כיצד הוא יכול להעביר את המסרים שלו בדרך שהקרובים לו ירצו לשמוע ולא יקבלו אנטגוניזם. יש לו יכולת להפוך רעיונות גדולים לדברים מעשיים. יש לו יכולת להוביל ולהנהיג. כשהוא מחליט שהוא רוצה משהו הוא ילך על זה עד הסוף ואין לו בעיה גם להילחם על כך.
נפתלי בנט, 25.3.1972 יליד מזל טלה
מפתו של נפתלי בנט מראה אדם הישגי במיוחד ששואף לייחודיות, שועט קדימה למטרה ומנסה להשפיע על האחרים בכל צורה ודרך על-מנת שיחשבו ויפעלו כפי שהוא חושב שנכון לעשות. הוא חכם ותפיסתו מהירה מאוד ומקורית. יש לו יכולת לצאת ממצבים קשים על-ידי תפיסה מהירה של הסיטואציה ובמיידי לבנות לעצמו אסטרטגיה חדשה ונוספת שתתאים לנסיבות המשתנות.
המחשבה שלו מהירה מהעשייה שלו. ולעיתים ידבר לפני שיחשוב, עובדה שיכולה לגרום לו לאי נוחות אם ייתפס בדיסוננס בין הדיבור המהיר והמתנשא לעיתים לבין העשייה שהיא יותר איטית ומחושבת.
למרות שהוא שואף להגיע רחוק במפה הפוליטית יהיו לו רגעים רבים בהם הוא יעצור וינסה להקשיב מה מבקשים ממנו האחרים, כיוון שהוא כבר יודע שכדי להגיע למעמד אליו הוא חותר הוא חייב לפעול בשיתוף פעולה ומעובדה זו לא יתחמק.
הכבוד חשוב לו במיוחד ואם מישהו יפגע בו הוא יחוש במיידי את תגובתו החריפה ואת לשונו העוד יותר שנונה. היכולת הוורבלית שלו מעולה ומציגה אותו כאדם אמיץ שפועל ללא חת. זוהי מפה של אדם שבכל מקרה יחתור ויגיע להישגים אליהם התכוונן והקמת הממשלה הנוכחית מראה שאכן הצליח בכך.
שניהם גם יחד יפעלו בשיתוף פעולה כיוון שמארס כוכב העשייה הוא הכוכב הדומיננטי אצל שניהם ויש להם דפוס פעולה דומה. לשניהם יש מה להפסיד לאורך זמן ולכן יהיה חשוב להם למוסס כל מכשול ולהראות שאנו כמדינה עם דעות רבות ומגוונות יכולה להחזיק מעמד, כיוון שלמעשה אלה הם פני המדינה.

דרך נכונה
טיפ לילדי מזל השבוע - תקופת יום ההולדת מביאה אתכם הפעם לאחד מהשיאים של חייכם בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפות חדשים בחייכם
▪  ▪  ▪

טלה
חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעיתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מיידיות ובכך לעיתים קרובות מקוממים עליכם את דעתם של האחרים. למרות זאת, אתם עובדים מעולים ופועלים מכל הלב ועובדה זו תמיד באה לזכותכם, כאשר המקורבים אליכם מוכנים לשפוט אתכם לחומרה.
שור
כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא בבית הכספים שלכם ובנסיגה, עובדה שמאוד גורמת לכם להתבלט, כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד מחליטים בקלות ואף אומרים את אשר על ליבכם, כאשר כוכב כזה מגיע יש צורך יותר לפעילות נחושה מבחינה כספית. חשוב שתהיו במקום טוב עם עצמכם על-מנת שתוכלו להגיע להחלטות ולפתור בעיות כלכליות.
תאומים
בשבוע הקרוב יימצא כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו ונוס בבית הכספים שלכם, כך שאתם נמצאים בשבוע שבו יש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך. הפופולריות שלכם בשבוע זה תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, זה הזמן לממש את תוכניותיכם האישיות.
סרטן
אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו. באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים שגורמים לכם לעשייה אינטנסיבית מדי, אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על-מנת לנסות ולשפר את המצב. הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים, אך ניכר שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על ליבכם.
אריה
הכוכב מארס שמביא איתו מלחמה ועשייה אימפולסיבית נמצא במזל שלכם ולכן נראה שאתם פועלים בצורה מאוד אנרגטית ואינטנסיבית עובדה שגם מלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעיתים קרובות מדי לדבר מבלי לתת לעצמכם דין וחשבון . עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים, כיוון שנראה שלעיתים קרובות מדי אתם נוטים להיכנס לוויכוחים מיותרים.
בתולה
הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון. בתקופה זו של חייכם אתם מרגישים שאתם מצליחים והנה סוף-סוף אתם יכולים להוכיח את יכולותיכם ולהגיע להישגים שרציתם על-מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם כי הזנחתם אותם.
מאזניים
אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים. מבחינה מקצועית עליכם לוודא שאתם פועלים נכון, כיוון שהכוכב מארס שמביא איתו פעולה נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי וגורם לכך שאתם פועלים בצורה מאוד נחרצת. מומלץ לכם לא לתת לאגו לנהל אתכם אלא להיצמד לעובדות.
עקרב
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נכנס לבית הקריירה שלכם וייתן לכם הרבה צורך לפעול בתחום זה על-מנת לממש את תוכניותיכם. חשוב שתפעלו בשיקול דעת כיוון שאתם מאוד נוחים בשלב הזה להתלהב ואחר כך כאשר אתם חושבים שאולי טעיתם, אתם נכנסים לתסכול. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם, כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.
קשת
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם עכשיו בבית המקושר עם מקומות רחוקים ועם הצורך לצאת ולבלות כמה שאפשר לאחר תקופה מאוד ארוכה בה הסתגרתם בביתכם עקב נסיבות הקרונה. בתקופה האחרונה נחשפתם לתחומי עניין שמטרידים את דעתכם ולעיתים קרובות אין לכם פתרון מיידי מה לעשות. עובדה זו תהייה מתסכלת ומורידה אנרגטית בשבוע זה.
גדי
אתם עובדים קשה מאוד ומדי פעם אף מרגישים שאתם יכולים ליהנות מההישגים שלכם בשלב זה. גם הכוכב מארס המביא איתו עשייה נכונה מבקר אצלכם בבית הכספים וההכנסות שמתקבלות מאחרים ועל כן זהו זמן מצוין לפעול אם יש אנשים שחייבים לכם כספים. כרגע הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי ציבור, על-מנת לגרום לאחרים לפרגן לדרך פעולתכם.
דלי
זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות. למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על-מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו להשקיע יותר בשותפויות שלכם ועדיף לכם לעשות זאת ברוח טובה ולא להיקלע למצבים של מריבות מיותרות.
דגים
הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים שלא להיגרר לעימותים עם אחרים אלא לשמור על צד נטרלי והוגן. זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק. חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  14/06/2021   |   עודכן:  14/06/2021
+מיכאלי: רשויות מטרופוליניות יהפכו מחזון למציאות
21:38 14/06/21  |  עידן יוסף

"הממשלה החדשה שהשבענו אתמול היא בשורה לעובדות ועובדי משרדי הממשלה, שכמעט שנתיים באים לעבודה ולא יודעים אם יוכלו לקדם דברים, משום שאין תקציב, הכל תקוע ונמצא באי בוודאות. עכשיו, יש ממשלה חדשה, תהיה מסגרת תקציבית, ואפשר יהיה פשוט לעבוד", כך פתחה שרת התחבורה הנכנסת מרב מיכאלי את נאומה בטקס חילופי השרות שהתקיים (יום ב', 14.6.21) במשרד התחבורה בירושלים.
מיכאלי, המחליפה את מירי רגב לאחר כשנה בלבד בתפקיד, פרסה את חזונה, אך נמנעה מלהזכיר את נושא התחבורה הציבורית בשבת. "נעבוד הרבה מאוד עם השלטון המקומי", אמרה מיכאלי. "הרשויות המקומיות הן לא רק הלקוחות שלנו, אלא גם שותפות. נהפוך את הרשויות המטרופוליניות מחזון למציאות, שתשפר את איכות החיים".
היא עמדה על שאיפתה לקיים שיתופי פעולה בין-משרדיים עם משרדים כגון השיכון, הגנת הסביבה והמשרד לשוויון חברתי, במטרה לקדם סוגים שונים של חזון. "תחבורה היא לא מטרה, היא אמצעי", אמרה מיכאלי. "היא יוצרת את ההוויה של החיים שלנו. היא מאפשרת לא רק להגיע ממקום למקום אלא להיות מי שאנחנו רוצים להיות, ולכן המצב כל כך חמור. בישראל התחבורה לא מאפשרת להגיע. כולם תקועים במרכז וכשתשוחרר התקיעות הזאת, המדינה תשתחרר וייפתחו אפשרויות לתעסוקה ולמגורים ולהוריד את יוקר המחיה".
השרה מיכאלי הוסיפה כי תחבורה צריכה ליצור שוויון מגדרי. "לנשים יש יותר תחנות, הן צריכות לאסוף יותר דברים, לאסוף ילדים וצריכות ביטחון אישי באוטובוס וברחוב. נשנה את המצב הבלתי נסבל שבו צריך להחזיק אוטו, שניים-שלושה".
בהתייחסה לציבור הנוסעים אמרה כי המשרד צריך להצטיין לא רק בתשתיות, אלא גם בשירות והודיעה על כוונתה לערוך מחקר דעת קהל מקיף לבדיקת הצרכים בקרב הציבור. היא הפצירה בעובדי משרד התחבורה לומר לה כל אשר על ליבם ולא לחשוש. "אהיה נגישה לכל פתרון ולכל יוזמה", הבהירה.
לדבריה, תחבורה שמתפקדת כמו שצריך יכולה להוריד את מחירי הדיור ואת יוקר המחיה, ולייצר באופן פעיל שוויון הזדמנויות בתעסוקה ובדיור, שוויון בין גילים, כי לא כולם יכולים לקחת גלגינוע ולהגיע לרכבת, ושוויון בין המינים. "אנחנו חייבים להסתכל על כל סוגי בני האדם, לא משנה אם הם בני שמונה או בני 80, אם יש להם שתי רגליים שיכולות לשאת אותם ממקום למקום או כאלה שפחות. הגיע הזמן שהתחבורה שלנו תפסיק להיות שדה קרב".
עוד אמרה שבכוונתה להשקיע בבטיחות בדרכים ובביטחון אישי של כל המשתמשים בדרך, לייצר שוויון ולהשקיע בחברה הערבית ובפריפריה גאוגרפית וחברתית, לחלץ מיזמים תקועים ולקדם את מעמד עובדי התחבורה הציבורית ולשפר את הכשרתם. מיכאלי הודיעה על כוונתה לשיתוף פעולה תחבורתי לא רק עם איחוד האמירויות אלא גם עם המדינות הערביות השכנות מצרים וירדן ואף הרשות הפלשתינית, ולפתוח אופקים מדיניים תעופתיים, ימיים ויבשתיים, ולייצר מנוע צמיחה כלכלי ותיירותי - שלום מוחשי, כלשונה. היא ציינה כי בכוונתה לקדם את שדה התעופה בנבטים.
"ישראל הייתה תקועה הרבה יותר מדי זמן. הגיע הזמן להתחיל לנוע. העבודה רק מתחילה, ואני מצפה לה בקוצר רוח", סיכמה.

מיכאלי ורגב [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ליברמן: קריטי להגיע לייצוב המשק
18:48 14/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר האוצר הנכנס הודיע על כוונתו להחזיר את דיוני השולחן העגול עם ההסתדרות ועם המעסיקים והתעשיינים מתוך כוונה לפעול בשיתוף פעולה אל מול האתגרים הניצבים אל מול המשק הישראלי  ▪  "אנחנו במצב מאוד מורכב מבחינת יוקר המחיה ומחירי הדיור. נדהמתי לראות את הקפיצה במחירים בחודשים האחרונים"

שר האוצר ליברמן עם נגיד בנק ישראל ויו"ר ההסתדרות [צילום: דוברות משרד האוצר]
+"אל תירא עבדי יעקב"
14:45 14/06/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

נניח שהממשלה בראשות נפתלי בנט תמעד  ▪  נניח שראשיה ישקעו במחלוקות במקום בעשיה, במריבות במקום בפשרה, ויהיו עוד אלי אבידרים  ▪  עדיין שובו של ביבי רחוק מלהתממש

נתניהו. לא יחזור כל כך מהר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בר-לב ואוחנה קיימו פגישת חפיפה
14:42 14/06/21  |  עידן יוסף

במשרד לביטחון הפנים נערכה פגישת חפיפה בין השר הנכנס עמר בר לב לשר היוצא אמיר אוחנה. אוחנה הציג בפני השר הנכנס סקירה של המשרד, את תוכניות העבודה שהחל ליישם ואת התהליכים המתקיימים כיום במשרד.
השר בר-לב מסר: "אני מודה לחבר הכנסת אוחנה על שניאות מיד להקדיש לי זמן לטובת העברת תפקידים וחפיפה מסודרת. בפגישתנו כיום נהג ח"כ אוחנה כמצופה בהעברת שלטון מסודרת ותקינה בישראל - ואני מודה לו על כך".
כזכור, ביקש בר לב להימנע מקיום טקס.

+סער: אתקן את מערכת המשפט, לא אהרוס אותה
14:32 14/06/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מודיע שיקים צוות משימה שיעסוק בהפרות החוק בנגב, בגליל ובדרום תל אביב  ▪  גנץ: מנענו התנקשות בדמוקרטיה ואת הדחת היועץ המשפטי לממשלה

טקס חילופי השרים במשרד המשפטים [צילום: איילת כהנא]
+פגישת בנט ונתניהו נמשכה כחצי שעה
13:53 14/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו נועדו לפגישת חפיפה. פגישתם נמשכה חצי שעה.

+השר כהנא: "המתח בין דת ומדינה גורם לקיטוב עמוק בחברה"
13:46 14/06/21  |  מירב ארד

השר לשירותי דת הנכנס, ח״כ מתן כהנא, בטקס חילופי השרים במשרד לשירותי דת:
"המתח בין דת ומדינה גורם לקיטוב עמוק בחברה הישראלית ואת זה אני מעוניין לשנות.היהדות צריכה להיות גורם מאחד, לא מפלג. אני רוצה שהמשרד הזה לא רק יהיה המשרד לשירותי דת אלא המשרד לענייני דת ומדינה. מתוך המשרד הזה אני מקווה לסייע בהפגת המתח בסוגיה נפיצה זו."

+"אפעיל משרד מקצועי ומסיר חסמים"
13:27 14/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ברביבאי: "הציבור מצפה מאתנו בצדק, לייצר מציאות הוגנת בכל הנוגע לאיכות חייו של האזרח ולמצבה הכלכלי של המדינה"  ▪  פרץ: "כשיש ממשלה עם אופק תקציבי, ניתן יהיה להמשיך ולקדם את הפעילות הענפה"

אורנה ברביאי, עמיר פרץ [צילום: מירי שמעונוביץ', לע"מ]
+השרה שקד: "אפעל להשיב מסתננים לארצם"
13:22 14/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהירה: "מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואפעל כדי ליישם מדניות הגירה אחראית"  ▪  התחייבה לפעול לקיצור וזירוז הליכי התכנון והגדלת היצע הדיור

שקד בטקס החילופים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הרב טאו מאשים את סמוטריץ' בכך שלא קמה ממשלת נתניהו
13:22 14/06/21  |  עידן יוסף

מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, הרב צבי טאו, יוצא נגד יו"ר הציונות הדתית, ותולה בו את האשם על כך שלא קמה ממשלת נתניהו. לדבריו, ״כבר אמר החכם מכל אדם: ׳אל תהי צדיק הרבה’. ראו איך חסידותו היתרה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' מונעת הקמת ממשלה אשר בה ישראל בפנים וערבים בחוץ נמנעים,
ומביאה עלינו חלילה ממשלה עם ערבים בפנים והיהדות בחוץ".
ככל בידוע, לא הורה הרב טאו לנציגו בכנסת, ח"כ אבי מעוז להתפלג מסיעת הציונות הדתית.

+"התחלופה בבלפור היא כמו כיבוש הבסטיליה"
13:12 14/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהיר: לא תהיה העלאת מיסים. מכבד את אורח החיים של הציבור החרדי. אנחנו לא מתערבים אצלם ואני לא מוכן שיתערבו באורח החיים שלי"

ליברמם בטקס החילופים [צילום: דוברות משרד האוצר]
+ממשלה חדשה עם רעיונות ישנים
12:22 14/06/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

שוב מתבצעת החייאה רבת מרפאים ברעיון המדינה הפלשתינית, שוב הרעיון ההגיוני של פתרון הסכסוך הערבי ישראלי על-ידי הקמת מדינה שכנה מסולק בהינף יד ובמחי הרהור כשרסיסי זיכרונות של השנים האחרונות המזכירות לנו בדם, אש, תימרות עשן וממ"דים דחוסים את ימי ולילי האימה והפחד, ימי החרדה, האזעקות והאש

חזרה לטילים [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+בנט, תהיה שמיר
11:12 14/06/21  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

רבים מתקשים לעכל את חילופי הגברי בהנהגת המדינה, לצד רבים המייחלים לרגע ייחודי זה, אבל כולם מחויבים בתפילה להצלחת 'הפרויקט האלוקי' הישראלי

שמיר. דוגמא ראויה [צילום: פלאש 90]
+התמונה המסורתית של הממשלה ה-36 בבית הנשיא
11:09 14/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי לפיד, הגיעו לבית הנשיא לצילום המסורתי  ▪  במקביל - החלו חילופי השרים במשרדים השונים  ▪  במשרד ראש הממשלה תואמה אמש חפיפה עם ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט

הממשלה ה-36 [צילום: מסך]
+ביטן על ההחלטת נתניהו שלא לקיים טקס חילופים: "תעשה את הטקס ותמשיך הלאה"
10:32 14/06/21  |  מירב ארד

יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן מהליכוד, מתח (יוםב') ביקורת על החלטת נתניהו שלא לקיים טקס חילופים כמקובל במשרד ראש הממשלה. בראיון שנתן הבוקר ברשת ב' אמר ביטן: "את זה אני לא מבין - תעשה את הטקס ותמשיך הלאה".

+השר ליברמן: "מבחינתי אין מושג כזה 'פקידי האוצר' אלא הדרג המקצועי"
10:26 14/06/21  |  מירב ארד

בשעה שמונה (יום ב'( בבוקר ערך שר האוצר, אביגדור ליברמן מפגש ראשון עם הנהלת המשרד. "מבחינתי אין כזה מושג פקידי האוצר אלא הדרג המקצועי של האוצר והמשימה הראשונה שלי היא לשקם את המורל, גאוות היחידה ורוח הקרב של הגורמים המקצועיים במשרד", אמר ליברמן, והוסיף: "אני יודע שבמשרד האוצר יש הרבה מנכ"לים, כל ראש אגף הוא למעשה מנכ"ל בפני עצמו אבל מבחינתי יש מנכ"ל אחד - מנכ"ל המשרד ושמו רם בלינקוב. המשימה הכי חשובה כרגע היא להעביר את התקציב ולדאוג שיהיה תקציב מאוזן, אחראי וממלכתי. אני לא מתכוון לעבוד אצלכם, אבל אני כן מתכוון לעבוד איתכם".

+החברים החדשים של בנט
10:01 14/06/21  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה

כשהסוחט והנסחטים ממשיכים לשבת ולתפקד ליד שולחן הממשלה - אל לו לנפתלי בנט לצפות לפירגון יתר מצד חבריו החדשים - פירגון שהוא כל כך זקוק לו. וכך, כל מי ששמע את קללות האופוזיציה כלפי נפתלי בנט במעמד ההשבעה - יכול היה להקשיב, באותו מעמד, גם לגירגורי ההנאה שבקעו מגרונותיהם של חבריו לממשלה

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נעמה שולץ תמונה למנכ״לית משרד ראש הממשלה החליפי
09:16 14/06/21  |  מירב ארד

נעמה שולץ, תמונה למנכ״לית משרד ראש הממשלה החליפי, במסגרתו תרכז את עבודת השותפות בגוש יש עתיד בממשלה ותהיה הזרוע הפוליטית של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. שולץ (44), מהצוות המייסד של יש עתיד, עבדה במפלגה מאז הקמתה וכיהנה כמנהלת האסטרטגיה של לפיד.

נעמה שולץ [צילום: רענן כהן]
+מחשבות למחרתו של יום היסטורי
08:11 14/06/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

חילופי שלטון בדרכי שלום הם החג לדמוקרטיה; חבל שהשלטון היוצא ביזה את היום הזה  ▪  נתניהו ותומכיו חוזרים על אמירות חמורות ועל שקרים, תוך התעלמות מהנזק העצום שהם גורמים  ▪  הגיע הזמן למנוע פרישת חברי כנסת מסיעותיהם  ▪  מיהו "נבל ברשות התורה" ומה עשה צ'ר'ציל כאשר הפסיד בבחירות

מה מייחד את הדמוקרטיה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
יוסי דר
כשהסוחט והנסחטים ממשיכים לשבת ולתפקד ליד שולחן הממשלה - אל לו לנפתלי בנט לצפות לפירגון יתר מצד חבריו החדשים - פירגון שהוא כל כך זקוק לו. וכך, כל מי ששמע את קללות האופוזיציה כלפי נפתלי בנט במעמד ההשבעה - יכול היה להקשיב, באותו מעמד, גם לגירגורי ההנאה שבקעו מגרונותיהם של חבריו לממשלה
איתמר לוין
חילופי שלטון בדרכי שלום הם החג לדמוקרטיה; חבל שהשלטון היוצא ביזה את היום הזה    נתניהו ותומכיו חוזרים על אמירות חמורות ועל שקרים, תוך התעלמות מהנזק העצום שהם גורמים    הגיע הזמן למנוע פרישת חברי כנסת מסיעותיהם    מיהו "נבל ברשות התורה" ומה עשה צ'ר'ציל כאשר הפסיד בבחירות
בנימין נתניהו
נאום ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו בעת כינון ממשלת החילופים השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 14.06.2021]
עידן יוסף
השרים התכנסו לישיבה חגיגית וקצרה. "נפעל לאחות את הקרעים, יש כל כך הרבה דברים שלא נעשו", אמר ראש הממשלה    ראש הממשלה החליפי לפיד: "חברות ואמון הביאו להקמת הממשלה, ומה שיחזיק אותה זה חברות ואמון"
עידן יוסף
ברוב של 60 תומכים מול 59 מתנגדים ונמנע אחד אושרה על חודו של קול הקמת ממשלת לפיד    ההצבעה הייתה שמית    ח"כ שיקלי מימינה והרשימה המשותפת הצביעו נגד    סעיד אלחרומי מרע"ם נמנע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il