מטעי בן עזר מעלה קמפיין לעידוד שליחת חבילות שי לקרובי משפחה ושותפים עסקיים בחו"ל לקראת חג המולד, באמצעות אידיאולוג'יק.
היקף ההשקעה בקמפיין כ-200,000 שקלים. הקמפיין החדש יעלה באתרי האינטרנט המובילים למשך כשבועיים.
ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר: חברת מטעי בן עזר, המשווקת תיבות שי הכוללות פירות הדר מובחרים, מעדני גורמה, שמן זית ויינות משובחים למשלוח לנקודות שונות בעולם, מעלה את הקמפיין החדש תחת הקונספט "מישהו בחו"ל יאמר לך תודה כל השנה", על מנת לעודד משלוח של החבילות לקראת השנה החדשה לקרובי המשפחה או לשותפים העסקיים בחו"ל. בחודשים דצמבר-ינואר נשלחות למעלה מ-60 אלף חבילות שי לקרובים, בני משפחה ושותפים עסקיים בחו"ל. החברה צופה השנה לגידול של 10% בשל הצמיחה במספר החברות הישראליות המשתפות פעולה עם עסקים בחו"ל. היקף השוק מוערך השנה ב-20 מיליון שקלים".