X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: עמנואל דוננד/פול AP]
מדינה ב"הפרעה"
תוצאות הבחירות תאמו את התחזית, והכוכבים לא שיקרו. בנט ולפיד "יילדו" ממשלה בזמן ירח בטל והיא לא תסיים את כהונתה. ממשלת הקצוות תנסה "למרוח", אבל אלה יחזרו ויצוצו אם לא יטופלו. המתיחות הביטחונית מול הערבים תגבר. ונתניהו? הוא עוד ישוב
מנכ"לים, לא מנהיגים
במפות האישיות של בנט ושל לפיד, אין מנהיגות. להיות מנכ"ל ולהיות מנהיג אלה מיומנויות שונות בתכלית. הקוראים הוותיקים זוכרים שהזהרתי, כי לפיד עלול להחזיר את המדינה הרבה שנים אחורה

אנו נמצאים בהשפעת הכוכבים סאטורן (שמרנות ומסורת) המאתגר את כוכב אורנוס. זיכרו, שאי אפשר להתקדם ולצאת לדרך חדשה ולעתיד שיש בו הבטחה בלי להעריך את ההיסטוריה והשיעורים שנלמדו.
נפתלי בנט בתפקיד ראש ממשלה
כזכור, הבחירות האחרונות ב-23.03.2021 הסתיימו בזמן ירח בטל. אנחנו מכירים בכך, שאירוע שמתחיל (תוצאות הבחירות) בזמן ירח בטל, לא מגיע לתוצאה שמצפים לה.
לאלה שקראו את הרשימה ערב הבחירות, ברור גם היום שתוצאות הבחירות תאמו את התחזית, והכוכבים לא שיקרו. בבית הספר, בכיתה א' למדנו ש-30 גדול מ-6 או מ-17... אבל האגו בעזרת קומבינה ניצח את תוצאות האמת והטעה אותי במסקנה המתבקשת.
כך נחשפנו לתרגיל, שבו בחר זה שהפסיד והתאכזב לתת לאגו שלו (בן מזל טלה, בדיוק לפי מה שכתוב בספרי האסטרולוגיה) לבחור בפליק פלאק ולקבל את ה"מתנה" (או שם אחר שתבחרו לתת לזה, אולי "שוחד" יתאים יותר) שנתן לו לפיד, ובלי תמיכה של האזרחים, הפך את ההפסד שלו לניצחון. במציאות זהו נצחון פירוס ("עוד ניצחון כזה ואבדנו").
אבל ליקום יש דרך משלו "לתת תשובה", ובנט, יחד עם שותפו לפיד, "יילדו" ממשלה בזמן ירח בטל!!! המשמעות: הממשלה שרקמו, לא תסיים את כהונתה. בהיסטוריה של מדינת ישראל, זה קרה פעמיים. אינני מאחלת לאיש מהם את סופם של אותם ראשי ממשלה, אני רק מאחלת לכולנו שאת הנזק שראשי הממשלה הללו עשו למדינה, בנט ולפיד לא יספיקו (ויסלחו לי יפי הנפש) לעולל. אבל חד-משמעית, זמנם של בנט/לפיד וחבריהם קצוב בתפקיד שלקחו לעצמם.
עוד נקודת מבט, על המפה האישית של בנט עם מדינת ישראל, המפה המקודמת, כירון (פצע!) נמצא צמוד לציר 4. במזל דלי, בריבוע לירח, הנמצא במולות לנפטון שגם הוא מאתגר את הכירון. מבנה כוכבים כזה מספר לנו על חשש מנטישה, על ציפייה לשייכות שלא מגיעה. חוסר ביטחון, והתוספת של הנפטון (שימשי על ציר 1-7) המאתגר את כירון (בבית 4) מעידים על מבוכה שמכאיבה, על בחירה ב"בריחה" (אסקפיזם) וגם על פחד (מי שמכיר את שפת הגוף, ראה את הפחד וההססנות בכל הופעה שלו מול המצלמות - בישיבת הממשלה, בנאום בנתב"ג וכן הלאה).
אצל לפיד, הכירון במפה המשותפת המקודמת עם מדינת ישראל, נמצא בבית 10. הוא פוחד מאחריות? תשפטו אתם. עד כה, בכל הזדמנות שקיבל, דחה מעליו את האחריות והעביר אותה הלאה (עם הקמת מפלגת כחול לבן, נתן לגנץ לשאת באחריות, ועתה העביר את האחריות לבנט). למה?
מפת הממשלה החדשה מיום 13.06.2021 בשעה 21:01. הירח בטל. השמש לצד המרקורי בנסיגה, במזל תאומים (ממשלה דו-ראשית) נמצאים בריבוע מדויק לנפטון. אין היבט אחר שיתמוך. מביך! ההיבט הזה מסמל זיוף, משאלות לב, בחירה של כיוון שגוי שאולי גם נעשתה בכוונה. לכן, זו ממשלה שאי אפשר יהיה להאמין להכרזותיה, הבטחותיה, שאיפותיה ורצונותיה. הספקנות בכל הקשור להתנהלות הממשלה תלווה אותה לאורך כל הדרך. ולא במקרה, כי מי שבחר והחליט להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים, נתן פרשנות חדשה לתוצאות הבחירות, שרק מעטים יכולים באמת להסכים לה.
דרך אגב, בתאריכים 07-04.07 המרקורי חוזר למפגש המאתגר עם נפטון (שהיה ביום הקמת הממשלה), ויחדד את חוסר האמינות, חוסר ההבנה, המבוכה ואולי גם החרדה שיש בתוך הממשלה וגם אצל כל מי שיתבונן מבחוץ על האופן שהממשלה מתפקדת.
הכוכבים העוברים לאורך השנתיים הקרובות על ציר 1-7 מציגים שאין לבנט וללפיד (ולא לממשלה שלהם) מרחב תמרון, ובעיקר אין להם תמיכה. דרך אגב, כוכב נפטון (ירחי) על ציר 3-9 מחדד את חוסר התקשורת, בלשון עדינה, בין חברי הממשלה. הוא מעיד על חוסר גבולות בכל הקשור למציאות - המטרות שהממשלה הציבה אינן ריאליות ועלולות ליצור הסתבכויות בהסכמים, בעיקר בגלל שלא ניתן יהיה לממש אותם.
במפה המשותפת של ממשלת בנט לפיד עם מדינת ישראל, בבית השותפויות יש מקבץ כוכבים המעיד עד כמה התמיכה ושיתוף הפעולה קריטיים להמשך דרכה. אין לחבריה אפשרות לפעול עצמאית! בנוסף, כוכב מארס (ירחי) על ציר 9, מציג שהניסיון לממש את המטרות שבחרו לעצמם אבוד מראש.
מעברי הכוכבים על ציר 1-7, 2-8, 3-9 במפה המשותפת מעידים אף הם על חוסר תמיכה ציבורי. עוד נראה ונשמע על שינויים תכופים במטרות שהציגו. יכולת הפעולה שלהם מוגבלת, המתח ביניהם גבוה בגלל חוסר ודאות. השותפות תהיה מלווה במאבקים כספיים. זו שותפות (בין הממשלה והמדינה) שמתבטלת או מסתיימת בטרם עת! הכוכבים מספרים לנו שאין אמון הדדי. לכן אי-אפשר לעבוד ביחד (בל נשכח את נקודת ההתחלה, שהייתה בזמן ירח בטל).
מעבר הכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 1-7 מעיד על נסיונות "למרוח" בעיות במסגרת הממשלה. אבל אלה יחזרו ויצוצו פעם אחר פעם, אם לא יטופלו. חוסר שקט, חוסר אמון, ולבסוף גם חוסר נאמנות של אחד ממרכיבי הממשלה יוצא לאור. זה מבנה המעיד על בעיה שמנסים להתעלם ממנה בגלל הרצון להשיג מטרות, ומסתיים בשגיאה קריטית.
כאסטרולוגית למדתי שמבנה זה מוכיח שכל הסכם תחת מעבר אורנוס/נפטון, מכיל הרבה סעיפים מיוחדים, לא בנוי למעשה על ממשות, ובהמשך יוכיח שאינו קיים למעשה.
המבחן הקרוב יהיה לקראת סוף יולי ובמהלך אוגוסט 2021, כשכוכב סאטורן מציג משברים על ציר 1-7, כאלה שאין להם פתרון מיידי. ראש דרקון/סאטורן שיעבור על ציר 2-8 מעיד על חוסר סבלנות, התמודדות המלווה במאבקי כוח על שליטה. כמו-כן, המרחב של הממשלה להתבטא מצטמצם מאוד, ולכן יהיה קשה יותר.
אסטרולוגית! מניסיון לאורך שנים בעבודה, לכוכב סאטורן במעבר יש כוח השפעה חזק יותר בשנה וחצי הראשונות (לכל שותפות, זוגיות או הסכם/חוזה). אם צולחים את רצועת הזמן של שנה וחצי בערך, זה מתבטא על-פי רוב כמשבר שצריך לנהל אותו עם השלכות לא נעימות לאנשים הנמצאים בשותפות כלשהי, מעין מבחן למערכות היחסים בכל מישור אפשרי. אם היה לממשלה הדו-ראשית בסיס טוב אמיתי וכן (השעטנז בהרכב הממשלה לא מעיד על כך), היא אולי תוכל להתגבר על כך. אבל הדגש על המילה "אולי" חזק (עם ציר 1-7 מופעל אין להם תמיכה).
במעגל השני (מעגל קארמה, המייצג את המציאות), המעברים הם 1-7, 5-11, 3-9. אלה מציגים תקופה דינמית שבה לא ניתן לייצב וליצור מציאות ברורה וחד-משמעית. כן, הרבה רעש וצלצולים, שלא עוזרים לייצב את הממשלה במדינה לאורך זמן. כשרואים את המבנה הזה, ברור שהם לא רוצים וגם לא יכולים להתחייב זה לכך, אבל הם ימשיכו בהצגה, בעיקר כלפי חוץ.
במפה המשותפת המקודמת של הממשלה ומדינת ישראל, במהלך חודש אוגוסט (אולי יגיעו לספטמבר), הירח (המסמל את העם וגם לו"ז) נפגש עם כוכב אורנוס - מבחן לא פשוט למערכת היחסים של ממשלת בנט-לפיד עם האזרחים.
הערה חשובה: במפות האישיות של בנט ושל לפיד, אין מנהיגות. להיות מנכ"ל ולהיות מנהיג אלה מיומנויות שונות בתכלית. הקוראים הוותיקים זוכרים שהזהרתי, כי לפיד עלול להחזיר את המדינה הרבה שנים אחורה. הסטליום במפה שלו על זנב הדרקון של המדינה (בתוך שבועיים כבר "הצליח" לגרום למשבר עם פולין...)
"וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר שֶׁקֶר הַעֲוֵה נִלְאוּ" (ירמיהו ט').

בנימין נתניהו
[צילום: רונן זבולון/פול AP]

בהורוסקופ האישי של בנימין נתניהו, הכוכבים שעוברים לאורך השנה על הצירים 4-10, 5-11, 6-12. מעידים על יציבות ותמיכה ללא סייג ועל יכולת להתמקד במטרות לטווח ארוך. הסטטוס שלו מוגדר, ההערכה אליו והתמיכה בו עם 5-11 חזקים מאוד. 6-12 מעידים שנתניהו יבחר לעסוק רק במה שהוא מיומן ומקצועי בו. השילוב מעיד שקשרים עם האנשים הנכונים עוזרים לאדם כמוהו, למרות שהוא מודע לכך שיש הפועלים גם מאחורי גבו, עם מידע כוזב שנחשף בסופו של דבר (בדיוק, ההתנהלות של בנט/שקד ומפלגת ימינה).
במעגל הקארמה (המציגה את המציאות), הצירים המופעלים הם 4-10, 5-11, לסירוגין עם 2-8 ו 3-9. כאן ברור שנתניהו מייצר מרחב להתפתחותו, על-פי הנורמות המקובלות. היכולת שלו לעבור ממימוש מיידי של הכישורים והאפשרויות (2-8) המיידיים והתובעניים לזיהוי פוטנציאל עתידי, יביא להצלחה שלו. הכוכבים על ציר 5-11 מעידים גם על האהדה וההערכה שהוא זוכה לה בכל מקום (גם ברחבי העולם).
המפה המשותפת של בנימין נתניהו עם מדינת ישראל מציגה התחלה חדשה (עד כה עבדתי עם מפת המנהיגות של נתניהו שהחלה ב-2009 ונמשכה ברצף עד 12.06.2021. מעכשיו, העבודה היא לפי מפת הלידה האישית, מדויקת עם כל הנתונים). המעברים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מציגים יכולת ליזום ולפעול בעזרת ביטוי הכישורים שלו, המייצגים גם הרבה תמיכה והערכה למה שהוא מייצג במדינת ישראל. הדרך שיעשה תהיה משולבת בייחודיות שאינה תמיד לפי כללי המשחק. כלומר, גם הליכה נגד הזרם (בהווה, הממשלה הנוכחית). הפוטנציאל להצלחה טמון ביכולת שלו להפתיע עם המיומנות הפוליטית שלו, מה שמעניק לו יתרון יחסי על אחרים. המעבר על ציר 1-7, מעיד שלנתניהו יש יכולת להכיל כישלון, ללמוד ממנו בסבלנות (5-11) ולהתקדם הלאה. 1-7 גם עוזר לו להבין שכל עזרה שיקבל תהיה זמנית, מאחר שאסור שתשעבד אותו. כל שותפות תהיה רלוונטית רק לכל סיטואציה שתתעורר באותה העת. ציר 1-7 אינו מאפשר תוכניות ארוכות טווח, אלא לבחון מהלכים בכל פעם מחדש ולבחור את אלה שמצליחים. אינטליגנציה, פתיחות וגמישות חשובים להחלטות שיקבל.
במעגל הקארמה, המבנה של הכוכבים הוא על הצירים 4-10, 2-8, 6-12. מעברים אלה ממליצים להמשיך את מה שכבר מוכר ולשמור עליו. חשוב לא פחות גם להשקיע ולטפח את חברי המפלגה שבראשה הוא עומד, את שאר התומכים (שס, יהדות התורה, הציונות הדתית וחלקים בבית היהודי), לצד הרבה אזרחים (30 מנדטים שהצביעו לו) וכן לפנות גם לאלה שהתאכזבו או נפגעו מהלוליינות של בנט ושקד. הכוכבים על ציר 4-10 מעידים על הרגשה של יציבות ושייכות למקום שהוא נמצא בו (נתניהו במדינת ישראל).
האסטרולוגיה, שהיא התוכנית האלוהית המקיפה והכוללת (רבי אברהם אבן עזרא), מעידה שבנימין נתניהו לא סיים את תפקידו. הוא המנהיג שימשיך להשפיע על מדינת ישראל, בדרך פורייה ומעשית, בדרך שיחשוב שהיא הנכונה למדינת ישראל ולא כפרשן בערוצי הטמבלוויזיה (אין טעות).
"טוֹב אֶרֶךְ-רוּחַ, מִגְּבַהּ-רוּחַ" (קהלת פרק ז')

עוד אצלנו
צמיגים בוערים בטייבה [צילום: פלאש 90]

אירועי מאי 2021 עדיין לא הסתיימו. המצב בארצנו, עם כוכב פלוטו (ירחי) במעבר שמגיע לציר 4 המסמל עבורנו את הבית והמשפחה ובאסטרולוגיה מדינית, זה את הבית, הבסיס של כל אזרחי ישראל, המקום שאמור לתת לנו ביטחון (בתוך המדינה) בהדדיות (הבית שלנו מכיל גם לאומים אחרים). המעבר של כוכב פלוטו (ירחי) החזיר אותנו, לצערי הרב, לשנים 2001-2000, לאורכן היה בהשפעה ישירה על ציר 4-10 (45 מעלות).
ב-24.05.2000, צה"ל, בניצוחו של ראש הממשלה דאז, יצא/חזר מלבנון. צד"ל (צבא דרום לבנון) מצטרף גם הוא ויוצא/נמלט מלבנון, ומאפשר לחיזבאללה להשתלט על דרום לבנון.
בסוף ספטמבר 2000 אריק שרון עלה להר-הבית. למחרת התחילה האינתיפאדה השנייה, שכונתה בידי הפלשתינים (שאינם אזרחי ישראל) "אינתיפאדת אל-אקצה" (יש תחושת "דז'ה וו"?).
מיד לאחר מכן פרצו "אירועי אוקטובר 2000", מהומות והפגנות אלימות של ערביי ישראל - עימות פנים-ישראלי, שבו המפגינים והמתפרעים היו ערבים אזרחי ישראל (בעלי תעודת זהות כחולה).
האירועים התרחשו בשני גלים: 1 עד 3 באוקטובר ו-7 עד 10 באוקטובר. במהלכם נהרגו מבין המפגינים 12 ערבים אזרחי ישראל ויהודי ישראלי כתוצאה מיידוי אבנים.
ועכשיו תחשבו על מה שקורה בהווה:
כוכב פלוטו ירחי הגיע לאותו ציר בכל כוחו (4-10), ומשפיע על המקום המסמל את הבית שלנו, הבית של עם ישראל. הוא מעורר את אווירת חוסר האמון ביננו, הלאומים השונים החיים כאן ביחד, לצד הסתבכויות ואירועים שלמעשה משנים את כללי המשחק.
בימים האלה, המתח שבין הפלשתינים ומדינת ישראל לא פוסק, ולאורך חודש יולי ישנם ימים שבהם הזהירות תתבקש במיוחד, 1.7-4.7, טרור ואלימות, כעסים מתפרצים, מלחמות אגו ושריפות. בהמשך, גם 16.07-24.07 יהיו מושפעים ממנעדים מתוחים בין מארס לנפטון, ומארס לפלוטו.
פלוטו במקום הזה (במפת המדינה) גורם קושי לכל הקשור למחויבות בתוך המדינה שלנו. הביטחון שלנו (גם על הגבולות, עם אויבים מבחוץ), במובן הכולל של המילה, נמצא בבעיה. לצערי, קשה להתאחד בזמנים האלה. החוויה של ביטחון בבית מתערערת.
ממשלה עם כוכבים על ציר 1-7, מדינה עם כוכבים על ציר 1-7, ה"רכבת" (מדינת ישראל) יורדת מהמסילה.
נעבור תקופה ארוכה (עד 2024), שבה נתקשה למצוא פתרונות, במציאות נחווה "כבדהו וחשדהו" בינינו בתוך המדינה (המכילה עוד כמה לאומים). על העם יהיה ללמוד לסמוך על עצמו ("אין לי ארץ אחרת"), מפני האיומים ה"מגוונים" (פיגועים, רקטות וטילים, אינתיפאדה לצד סימני שאלה לכלכלה, למצבה הפיננסי של המדינה) שיבואו בזה אחר זה. הלחץ צפוי גם ממדינות ברחבי העולם, כולל אלה שראינו בהן בנות ברית. על המנהיגים יהיה לקבל החלטות זהירות בדגש על זהירות יתרה. רצוי שיעשו זאת לטווחים קצרים כדי לבנות מציאות חדשה. לא לתת לאף גורם חיצוני השפעה שתדחק אותנו לפינה (נזכור את מנחם בגין 1982 עונה לג'ו ביידן, אז סנטור בבית הנבחרים והיום נשיא ארה"ב: "אל תאיים עלינו להפסיק את עזרתך, זה לא יעבוד. אני לא יהודי עם ברכיים רועדות. אני יהודי גאה עם היסטוריה תרבותית של 3,700 שנה... אנו נעמוד על עקרונותינו. אנחנו נגן עליהם. ובמידת הצורך אנו נמות עליהם שוב, עם או בלי עזרתך"). רק מנהיג חזק שבטוח בעצמו ויקבל את אמון העם יוכל לעמוד זקוף ולהתמודד עם מצבים לא צפויים, לא נוחים או מכאיבים. התהליך לא יהיה קצר. כוכב פלוטו במקום הזה עלול לגרום הרס, ורק אחר כך להתחיל מחדש.
"וְעֵת-צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב וּמִמֶּנָּה יִוָּשֵׁעַ" (ירמיהו ל')

תאריך:  01/07/2021   |   עודכן:  01/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
סיפור (עלילה) בדוי לפרטיו בעקבות מאורעות דמים שהתחוללו ברובי רידג' (RUBY RIDGE), אוהיו ב-1992 ובהר-כרמל סמוך לעיר וייקו (WACO) בטקסס בתחילת 1993
דן מרגלית
אני שומע את גסות הרוח של משה גפני שמכנה את נפתלי בנט "אתה אפס" ויודע כי זה יחלוף ברגע בו תסכים הממשלה להעניק לחרדים תקציב סביר מבחינתם; ואריה דרעי לא יזכור שהוא תמך בביבי ברגע בו יוסדרו ענייני המערך החינוכי של ש"ס
משה ניסנבוים
הנאום הזה הוא למעשה מעין "הכרזת עצמאות" אלטרנטיבית לזו של דוד בן-גוריון    בגין התייחס בה לפירוק המחתרת, לצורך בצבא חזק ומאומן, למדיניות החוץ ההכרחית עם ארה"ב ובריה"מ, לשיבת ציון, ועוד
דוד ארגז
טופס 17 במתכונתו הנוכחית מהווה צוואר בקבוק ביורוקרטי מלאכותי ומיותר שפוגע בלקוחות ולכן יש לבטלו    ביטול טופס 17 יחסוך הרבה עבודה מיותרת, יחסוך בכוח אדם, יפנה זמן לרופאים, ישפר את שביעות הרצון של הלקוחות ויעצים את רופאי המשפחה
חגי קמרט
דברים בעקבות שירו של בלפור חקק "בתי סיידוף - הנמל של החיים"    שיר חדש יחסית של בלפור חקק, והכמיהה לבתי סיידוף שכונת הילדות, לא רק שלא נמוגה, אלא הולכת ומתחזקת עם השנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il