X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ביום 4.3.2019 בנט כתב לראש הממשלה בנימין נתניהו כך: "לו היה מדובר במרפסת בלתי חוקית בתל אביב, היו הורסים אותה בתוך 48 שעות. מדוע להיכנע ללחץ הבינלאומי שמתערב לנו במדיניות הפנים של ישראל?
▪  ▪  ▪
חאן אל-אחמר [צילום: יניב נדב, פלאש 90]

בשנת 2017 הוציא המינהל האזרחי צווי הריסה לכל המבנים הבלתי חוקיים שהוקמו על-ידי כ-180 בדואים שפלשו לאדמות מדינה בחאן אל אחמר. בג"ץ אישר שוב ושוב את צווי ההריסה והורה לממשלה לבצע אותם.
ביום 21.10.2018, בנט, כיו"ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך, התחייב: "חאן אל אחמר יפונה. מדובר בבנייה בלתי חוקית שהריסתה אושרה בבג"ץ. במדינת חוק אוכפים את החוק גם אם הקהילה הבינלאומית מתנגדת ומאיימת. מפלגת הבית היהודי תוודא שאכן כך יקרה".
ביום 4.3.2019 בנט כתב לראש הממשלה בנימין נתניהו כך: "לו היה מדובר במרפסת בלתי חוקית בתל אביב, היו הורסים אותה בתוך 48 שעות. מדוע להיכנע ללחץ הבינלאומי שמתערב לנו במדיניות הפנים של ישראל? זו מדינת חוק, בצע את מה שהבטחת והרוס את חאן אל-אחמר... יש לבצע את ההריסה בתוך זמן קצר".
ביום 3.3.21, לפני כ-4 חודשים, בנט אמר את הדברים הבאים בעניין חאן אל אחמר: "ראש הממשלה אמר במשך שנים שאנחנו לא יכולים להחיל ריבונות ביהודה ושומרון, ואף עצר דברים כמו פינוי חאן אל אחמר, הכל מכיוון שהיה חשש מהתגובה של בית הדין הבינלאומי בהאג והאפשרות שיפתחו בחקירה נגדנו. בסוף יצא שאנחנו לא החלנו ריבונות, והם עדיין פתחו בחקירה נגדנו... הפתרון הטוב ביותר לכך - עלינו להמשיך להילחם כאילו בית הדין הזה לא קיים. אני אומר כשר ביטחון לשעבר וכמי שמקווה להיות ראש הממשלה של ישראל בעתיד - אנחנו איתכם. איש לא יוכל לעצור אותנו מלהגן על עצמנו ועל ארצנו".
ביום 13.6.21 הושבע בנט כראש הממשלה ומיד נתן הוראה לצה"ל להיערך לפינוי הישוב אביתר, למרות שלא היה כל צו שיפוטי להריסת מבני הישוב. הוא אישר הקצאת 5,000 חיילים ושוטרים למשימת פינוי אביתר. בנט ראש ממשלה כבר כמעט חודש ימים וחאן אל אחמר לא פונה! אף חייל או שוטר לא הוקצו לפינוי חאן אל אחמר.
הישוב אביתר הוקם ואוכלס בכ-200 יהודים בחודש מאי 2021, לזכרו של אביתר בורובסקי הי"ד אשר נרצח בצומת תפוח בקרבת הישוב. ימים מספר לפני הקמת אביתר נרצח בצומת תפוח יהודה גואטה הי"ד. לאחר מו"מ עם תושבי אביתר וראש המועצה האזורית שומרון, "הסכים" בנט לעכב את הריסת מבני הישוב בתנאי שכל תושבי אביתר יפונו מהמבנים עד ליום 2.7.21 וייערך סקר בעלות על אדמות הישוב.
ממשלת בנט אינה אוכפת את חוקי התכנון והבניה ביהודה והשומרון על פלשתינים, תוך ביזוי פסקי דין של בגץ ובסתירה קיצונית להבטחותיו של בנט לפנות את חאן אל אחמר. שוב בנט שיקר לציבור. מנגד, ממשלת בנט אוכפת בקפדנות ובדווקנות את חוקי התכנון והבניה ביהודה והשומרון כנגד יהודים תוך אפלייתם לרעה על-רקע יהדותם.
ממשלת בנט אימצה מדיניות שמאלנית קיצונית ביהודה והשומרון, לאכיפת חוק בררנית וגזענית נגד יהודים. נפתלי בנט - או שתעמוד בהתחייבויותיך ותפנה את חאן אל אחמר, או שתודה שתפקיד ראש הממשלה גדול עליך ותפנה את הכסא.

תאריך:  13/07/2021   |   עודכן:  13/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתי תפונה חאן אל אחמר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בנט יפנה את חאן אל-אחמר
זנזיבר  |  14/07/21 03:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
ראיתי את אורלי ועוד רבבות, מוכרים וידוענים ואלמונים    מתמידים, נחושים    ח"כ ביבי יכול להכחיש אלף פעם, אבל בליבו פנימה הוא יודע כי בלי ההפגנות הוא לא היה מודח
עליס בליטננטל
תענוג קולוסאלי לחזות בהפקת סטודיו ניסן נתיב ת"א את מחזהו האלמותי של ברטולד ברכט "מעגל הגיר הקווקזי"    איך בימאי צעיר (עמית אפשטיין) ובימאית-כוריאוגרפית (ג׳ולי נשר) מוכשרים ברמות, מצליחים לסובב לצופים את הלב ובטן למראה הצגה כה מהפנטת
עמנואל בן-סבו
החרבות הוכנסו לנדנן, הציפורניים כוסו בלק ג'ל צבעוני, הזעם הקדוש התאדה    השנאה בעיניים הרושפות נגוזה, הציניות המרושעת פינתה מקומה לחנופה ורוך, לליטוף מענג, לדגדוג נעים בגו
יעקב קורי
גם אם נתגבר על תחלואי השיסוי, עדיין יהיו חצי מחברי הכנסת והעם התומך בהם שימשיכו בשיסוי, שירצו להמשיך בסטטוס-קוו שמביא אותנו לחורבן המדינה, כי אינו בר קיימא. את כל התחלואים האלה לא תרפא ממשלת הקרעים של בנט לפיד. זה אולי טוב לשמיכה, אך תפירת הקרעים רופפת והיא עלולה להתפורר בכל רגע. אנו זקוקים לבוסטר של חזון ומנהיגות, עם זריקת עידוד שתגרום לטיל לשנות מסלול
יורם דורי
אני חייב להודות בבושה שהיכרות קרובה וידע על המורשת הדרוזית לא היו לי    קצת על החגים ידעתי, אך למעשה על המורשת הדרוזית בישראל ידעתי מעט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il