X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
צריך לומר את האמת באותה מידה של עקשנות

נתניהו ושות' מציגים: שקרים ובכיינות

הם משקרים בטענה שהממשלה הנוכחית היא "ממשלת שמאל" הם משקרים כאשר הם מאשימים אותה בהתקרבותה של אירן לפצצה גרעינית ובעליית התחלואה מהקורונה הם מגוחכים בנוגע לפינוי חאן אל-אחמר הם מתבכיינים בנוגע לעבודת הכנסת ההנחה שלהם היא, שאם יחזרו שוב ושוב על אותם כזבים - לפחות חלק מהציבור יאמין להם
▪  ▪  ▪
נתניהו ולוין. אין גבול לחוצפה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

אין גבול. פשוט אין גבול. אין גבול לחוצפה, אין גבול לעיוות האמת, אין גבול לשקרים. בנימין נתניהו נותן את הטון ומלחכי פנכתו הולכים אחריו. הם יגידו הכל כולל הכל כדי להכפיש את הממשלה שהעזה לעבור על מצות עשה מפורשת מן התורה: "שום תשים עליך מלך ובנימין נתניהו שמו". הם ימציאו הכל כולל הכל כדי לחתור תחת הממשלה שהעזה להפר לאו מפורש שבאותו פסוק: "לא תוכל לתת עליך איש אשר לא בנימין נתניהו הוא".
הדוגמאות רבות מספור, והנה רק האקטואליות שבהן. לפני כן, הערה קצרה על המנטרה הבלתי-פוסקת של נתניהו ושות': "ממשלת שמאל". המספרים מציירים תמונה שונה לחלוטין. בממשלה הזאת יש 18 ח"כים של השמאל (העבודה, מרצ ורע"ם), 25 של המרכז הנוטה לימין (יש עתיד וכחול-לבן) ו-18 של הימין (ימינה, ישראל ביתנו ותקווה חדשה). השמאלנים המסוכנים הללו שירתו כולם בתפקידים הבכירים ביותר בממשלותיו של נתניהו: במשרד הביטחון (בני גנץ, אביגדור ליברמן ונפתלי בנט), במשרד האוצר (יאיר לפיד), במשרד החוץ (ליברמן), במשרד החינוך (בנט וגדעון סער), במשרד המשפטים (איילת שקד) ובמשרד הפנים (סער). אבל העובדות מעולם לא הפריעו לנתניהו, אז למה שיפריעו לו עכשיו?
נתניהו האשים בשבוע שעבר את "ממשלת לפיד-בנט" בכך שהיא שותקת בעוד אירן מתקרבת לפצצה גרעינית. האמת: אירן קרובה כיום לפצצה הרבה יותר מאשר הייתה כאשר נתניהו נכנס לתפקידו, וזה לא קרה בחודש של הממשלה הנוכחית אלא ב-12 השנים של הממשלות הקודמות. נתניהו נכשל בצורה מוחלטת במה שהוא עצמו הגדיר כמשימה החשובה ביותר שלו: למנוע מאירן נשק גרעיני. אולי זה היה כישלון בלתי נמנע, אולי הוא הצליח לעכב את אירן, אבל במבחן התוצאה - היא עומדת להפוך למדינת-סף גרעינית וזה עלול לקרות בתוך חודשים בודדים. נתניהו משקר במצח נחושה בנושא החיוני ביותר לביטחון המדינה.
נתניהו גם מאשים את הממשלה הנוכחית בעליית התחלואה מקורונה. את העובדה שהתחלואה עולה בכל העולם, הוא איננו מזכיר. את המחדלים העצומים שלו לאורך שנת הקורונה הראשונה, הוא מקווה ששכחנו (ואגב: אם כבר מדברים על ועדת חקירה ממלכתית, צריך להקים כזאת בנושא הקורונה הרבה לפני בנושא הצוללות). נכון, היה לו הישג מרשים בנושא החיסונים. אבל זה לא מכפר על המאות ואולי האלפים אשר מתו בשל חודשים של הססנות, כניעה לחרדים, ויכוחים פומביים, הימנעות מסגירת נתב"ג ואכיפה חלקית - כולם במשמרת של נתניהו.
אביעד ויסולי בא בטענות על כך שחאן אל-אחמר עומדת על תילה ושהממשלה פינתה את מאחז אביתר. האמת: מאחז אביתר לא פונה אלא הושגה הסכמה עם תושביו (שפלשו בצורה בלתי חוקית לקרקע שאינה שלהם). את חאן אל-אחמר אִפשר בית המשפט לפנות כבר ב-2017; לנתניהו היו ארבע שנים - לא חודש אחד כמו ל-בנט - לעשות זאת, והוא ישב בחיבוק ידיים. אבל לוויסולי, מחסידיו היותר צעקניים והפחות הגיוניים של נתניהו, יש טענות כלפי בנט. במקרה הטוב, זוהי בדיחה גרועה במיוחד.
יריב לוין ויעקב מרגי בוכים על כך שהקואליציה רומסת את האופוזיציה. הבה נזכיר להם מה שאירע בקדנציות האחרונות שלהם בקואליציה. האופוזיציה קיבלה אז רק את ראשות הוועדה לביקורת המדינה (מבין הוועדות הקבועות), משום שאת זה מחייב התקנון; הקואליציה סירבה לתת לה ועדות שהיו מסורתית בראשותה, כמו ועדת הכלכלה. ממשלות נתניהו שמרו לעצמן את שני המקומות של הכנסת בוועדה לבחירת שופטים, למרות הנוהג לתת אחד מהן לאופוזיציה. כאשר ביקש הרוב בכנסת להחליף את היו"ר יולי אדלשטיין, הוא סירב לכנס את המליאה והתפטר כדי שלא יצטרך לקיים את הוראת בג"ץ לכנס אותה. לוין עצמו משך זמן עד שכינס את הבית לאישור הקמתה של הממשלה הנוכחית. האופוזיציה הנוכחית נוהגת בצורה בלתי אנושית בסירוביה להתקזז עם חברי קואליציה חולים ואבלים. בכירים בה מתבטאים כלפי אנשי הקואליציה בצורה גסה וסקסיסטית.
לוין ומרגי משקרים בלא להניד עפעף באומרם שהממשלה הנוכחית לא הצליחה להשיג 60 ח"כים בעד הקמתה; האמת היא, שזה היה מספר תומכיה בהצבעת האמון. הם כמובן מתעלמים מכך שבין דצמבר 2018 לבין יוני 2021, למעט שבעת החודשים של ממשלת החילופים, נתניהו עמד בראש ממשלות מעבר; ושבמשך 19 חודשים בתקופה זו הוא כיהן בלא שקיבל את אמון הכנסת. ואילו במישור המהותי, האופוזיציה בראשותו מתנהגת בהפקרות מוחלטת ומעדיפה את הפוליטיקה הקטנונית ואת האינטרסים של נתניהו על פני טובת המדינה (ע"ע חוק האזרחות). צריך עזות מצח יוצאת דופן כדי להתבכיין כמו לוין ומרגי.
נתניהו וחבר מרעיו מקווים שאם יחזרו שוב ושוב על השקרים שלהם, הם יהפכו לאמת - לפחות בעיני חלק מן הציבור. זה בהחלט אפשרי, כפי שאנחנו רואים בארה"ב וגם אצלנו. אבל משימתם תהיה קשה יותר אם האמת תיאמר אף היא, ובאותה מידה של עקשנות.

תאריך:  18/07/2021   |   עודכן:  18/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ושות' מציגים: שקרים ובכיינות
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
בנימין נתניהו וחבורתו
שלמה שכטר  |  18/07/21 09:18
2
הקורא לחושך אור ולאור חושך
על פרשת דרכים  |  18/07/21 09:29
 
- אם אין לך משהו חכם לומר... ל"ת
איששש  |  18/07/21 09:41
 
- על פרשת דרכים
שלמה שכטר  |  18/07/21 09:51
3
חזיז לישבן
באום  |  18/07/21 09:48
4
מתי נפטר ממנו ומחבורתו ל"ת
ירושלמית  |  18/07/21 12:21
5
לוין כל הדרך מעתונאי לפוליטרוק
נחום שחף  |  20/07/21 16:43
6
נו, אז לוין הסנילי אמר. ל"ת
גדי  |  29/07/21 00:56
7
אין גבול. פשוט איל גבול לשנאה
טירה  |  30/08/21 23:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
שר האוצר ושרת הכלכלה הודיעו על קידום תוכנית רוחבית לפתיחת המשק לייבוא והפחתת יוקר המחיה    התוכנית צפויה להפחית את נטל האסדרה על יבואנים, במיוחד קטנים ובינוניים    באוצר צופים ירידת מחירים וחיסכון משקי של כ-5 מיליארד שקלים
מירב ארד
הכניסה לאירועים תתאפשר רק למחוסנים, למחלימים וללא מחוסנים שיציגו בדיקת קורונה שלילית    רה"מ בנט במפגש עם בעלי אולמות האירועים: "מטרתנו היא להגדיר כיצד כן לקיים אירועים בעידן המגיפות"
איציק וולף
מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר מונה על-ידי השר לביטחון פנים כממונה מטעם המשרד לאכיפת תקנות הקורונה
עידן יוסף
ליברמן וברביבאי החליטו להעניק חודשיים נוספים להיערכות מערכת החינוך, שוק התעסוקה והמשפחות עצמן להחלטה    ליצמן: עוד צעד אכזרי ומרושע
עידן יוסף
לראשונה בעידן הקואליציה שכוללת מפלגה ערבית ניתנה הנחיה של מנהלת הבדואים להפסיק למשך חודש את האכיפה נגד בנייה בלתי חוקית בנגב    מסמך פנימי של המשרד לביטחון פנים חושף כי הכפר ביר הדאג', שבו מתגורר שבט אל-עזאזמה, בסיס הכוח של ח"כ סעיד אל-ח'רומי, יזכה להקלות מיוחדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il