X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קמפיין היי בנטורל, של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, אשר נתמך בשגרירי שטח ובקמפיין באזרים באינטרנט של חברת teenk זכה להצלחה רבה בקרב בני נוער: למעלה מ-200,000 כניסות לאתר המיוחד שנבנה על ידי אידיאולוג'יק בשבועיים ולמעלה מ-50,000 כניסות יוניק.
teenk הינה חברה בה למעלה מ-2,500 בני נוער נוטלים חלק מרכזי בעשייה ובתהליך קבלת ההחלטות בתהליכי מיתוג של חברות ומוצרים הפונים לבני נוער ולצעירים. זאת באמצעות הפעלת פאנל בני נוער עבור המותגים המובילים במשק הישראלי ויחידת באאז ראשונה מסוגה בארץ המונה מאות בני נוער המשמשים כשגרירים של המותג.
מעורבותם של בני הנוער של טינק בקמפיין היי בנטורל של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול באה לידי ביטוי בשני מישורים: שגרירי שטח - מאות בני נוער מחלקים תליונים לחבריהם ברחבי הארץ, תוך המלצה אישית חמה, זאת על מנת ליצור באז סביב התליון ולמתג אותו כנחשק. קמפיין באזרים באינטרנט אלפי בני נוער מפנים אל אתר הקמפיין תוך המלצה באינטרנט.
יניב ויצמן, מנכ"ל משותף ב-teenk מסר: "קמפיין היי בנטורל מהווה סיפור הצלחה הודות לנתונים על מספר הכניסות לאתר שהוקם על מנת להעלות את המודעות בקרב בני הנוער. בני הנוער של teenk נרתמו למשימה והובילו לתוצאות מרשימות במיוחד. כמו כן, להשלמת המשימה בני הנוער של טינק הקימו ביוזמתם קבוצה ב-FACEBOOK בה בני הנוער מעלים תמונות שלהם ענודים בתליונים המיוחדים לעידוד מסרי הקמפיין.
רון שדה, מנכ"ל משותף ב-teenk מסר: "מתוצאות הקמפיין עולה גם כי רעיון האינטראקציה אשר הוביל את הקמפיין ושיתף את ציבור הגולשים להנעה לפעולה זכה להצלחה רבה, מהנתונים ניתן ללמוד כי ממוצע הכניסה החוזרת של בני הנוער לאתר המיוחד שהוקם על ידי אידיאולוג'יק עמד על 4 פעמים".
במסגרת הפעילות באתר, כל גולש מתבקש לבחור את הקטגוריה לה הוא מכור: ספורט, מוסיקה, אהבה וחיים. לאחר הבחירה מתבקש לכתוב סיפור קצר על ההתמכרות שלו ולתת קישור לאתר רלוונטי. כמו כן, הגולשים מוזמנים להשאיר את פרטי כתובת ה-ICQ או ה-MESSENGER המאפשר לשאר המכורים ליצירת קשר.
כל גולש ייוצג באתר על ידי תליון וירטואלי קטן בצבע המתאים להתמכרות וביחד כל התליונים ירכיבו תליון הווירטואלי גדול. בהקלקה על כל תליון קטן המרכיב את התליון הגדול, ייפתח הטקסט שכל גולש כתב. כל גולש אשר ישתתף בפעילות באתר, יקבל במתנה לביתו תליון או שיקבל קופון לקבלת התליון באחד הסניפים של הרשתות המשתתפות במבצע. כתובת אתר האינטרנט: [קישור].

תאריך:  03/01/2008   |   עודכן:  03/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי שיין
- הודעה מטעם הקרן לידידות
שלומית פרוז
- הודעה מטעם EER
אריאל אבני
- הודעה מטעם שרין טכנולוגיות
שרון קביליו
אסף גרינברג, מנכ"ל רשת דומינו'ס פיצה פורש מתפקידו    את מקומו של גרינברג יתפוס יוסי אלבז אשר שימש עד כה כסמנכ"ל הרשת וכשותף בהנהלה
שרון קביליו
- הודעה מטעם המועצה לצרכנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il