X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
החל מהחודש הבא ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים כל המאורעות שהתרחשו, נגרמו בהשפעה כוכבית זו ובעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה מתרחשים האירועים העיקריים
▪  ▪  ▪
שבתאי [צילום: NASA/JPL-Caltech/Instituto de Ciencia Espacial via AP]

המורה הגדול סטורן המוכר גם בשמו שבתאי יצא מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ואפשר להתחיל לנשום לרווחה. תקופה מאתגרת ומלמדת עמדה בפנינו בגלל הימצאות כוכב סטורן שנחשב למורה הגדול והמאתגר, שהערים על כולנו קשיים בזמן הנסיגה. גם בחודש הקרוב עדיין נרגיש את האנרגיה שלו.
תקופת הקורונה אופיינה על-ידי השפעתו המגבילה של כוכב זה ולכן הייתה זו תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד למזלות הבאים: דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן ובתולה. כל מי שלא חווה את האנרגיה של הכוכב באופן ישיר, התוודע אליו דרך אירועים שקרו לאנשים בסביבה הקרובה להם.
החל מהחודש הבא ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים. כל המאורעות שהתרחשו, נגרמו בהשפעה כוכבית זו ובעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה מתרחשים האירועים העיקריים.
גם ברמה המדינית אנו חווים עכשיו תקופה שבה הירח של המדינה שמאפיין את המצב הרגשי במדינה מותקף על-ידי כוכב זה. משמעות עובדה זו היא כי הרגש של כלל המדינה דואג וסוער וניתן לייחס זאת ובצדק לחוסר הוודאות לגבי החיסונים ומה נכון ומה לא נכון לעשות. רק שנגיע לסוף אפריל תחילת מאי, נדע בוודאות שהקושי הגדול מאחורינו ועד אז נאלץ להתאזר בסבלנות.
למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם. בימים אלה עם סיום נסיגת הכוכב עדיין ימשיכו להתרחש מאורעות שייתכן שעדיין ממשיכים להטריד אתכם ואולם סביר להניח שלקראת סוף השנה כבר לא יתרחשו אירועים חדשים, וכול מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.
בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.
מטרת הכוכב הוא בנוסף לאירועים החיצוניים גם להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.
טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב בא ללמד אותי"? ולא מחשבה קורבנית כמו "למה זה קורה לי או למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.
ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר זהו בעצם הכוכב הטוב והמחזק ביותר שרק בהשפעתו אנו מבצעים את השינויים ההכרחיים בחיינו והוא למעשה שליח היקום שדוחק אותנו לפינה עד אשר נעשה את השינוי המיועד. מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"... הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - נושאי שונים על רקע אישי ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי עניין חדשים זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה חברתית
▪  ▪  ▪

טלה
השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיעזרו לכם לבטא את עצמכם בתחום. מאחר שגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה בהמשך דרככם.
שור
בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם על-רקע עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה, בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהממונים עליכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם, כיוון שאי עמידה בצרכים שלהם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לעבודה, כדי לרצות את הבוס.
תאומים
אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני יצירה כיוון שאתם מרגישים שאתם לא ממשים אתת עצמכם מבחינה רגשית ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק תחומי יצירה חדשים ולשתף בהם את הקרובים לכם הבוגרים וגם קטנים מכם, על-מנת ליצור זמן איכות. זה הזמן להשקיע בכל מה שקשור ליחסי אנוש על-רקע תחביבים ויצירה ונראה שבדרך זו תצליחו לבטא עצמכם.
סרטן
הכוכב פלוטו שמביא איתו מהפכים ושינויים משמעותיים נמצא בבית השותפויות שלכם במקום המקושר עם תחומי חיים הבוחנים כיצד אתם רוצים להמשיך בדרככם ומיהם האנשים הנכונים לכם. מבחינה כלכלית אתם עדיין נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות. זה הזמן לקבל עזרה כספית מבני משפחה שאיכפת להם מכם.
אריה
כוכבים רבים נמצאים במקום המקושר עם היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה של חייכם. נראה שאתם מעוניינים לפרוץ את הדרך בה את חיים עד עכשיו ולפתוח בחיים חדשים, אך לא לשבור את הכלים אלא לעשות זאת ביחד עם הקרובים לכם כדי שביחד תהיו שותפים להתחלות חדשות. זה בדיוק הזמן לפתוח הכול, לשתף ולהראות שאתם פתוחים לשינויים.
בתולה
נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים ויחסים עם המשפחה הקרובה. שילוב שני אלו יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כדי שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על-מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.
מאזניים
למרות שאתם די מאוכזבים מאנשים רבים שהבטיחו לכם הבטחות אך לא עמדו במימושן, נראה שעכשיו שאתם כבר יודעים בדיוק היכן אתם עומדים מבחינה זו, ואתם גם יודעים כיצד להתנהל בנושא זה. עכשיו זה הזמן של הגעה להחלטה מה אתם צריכים לעשות בהמשך. נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר.
עקרב
הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, נמצא בבית תת-המודע שלכם ומאפשר לכם את מקסימום היכולת להבין דברים לעומק ובהתאם לכך, לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה רגשית תגיעו לתובנות שלא תמיד תאהבו, אך החיבור אל המעמקים הנסתרים יתנו לכם יכולת לפתור ולהבין דברים שעד היום הפריעו לכם להתפתח ולפרוץ את המעגל בו אתם חיים.
קשת
הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במזל ומביא לכם ימים טובים שבהם תרגישו שאיכפת לסביבה הקרובה מכם ואנשים שמחים לפנק אתכם בכל דרך אפשרית. האנרגיות שלכם תהיינה גבוהות יותר ונראה שתשמחו מאוד על ההתפתחויות שבדרך. גם מבחינה חברתית תהיו מבוקשים יותר מתמיד ולא תהייה עבורכם דרך להתחמק מאירועים חברתיים.
גדי
בימים אלה אתם מרגישים פחות פופולריים ורוצים להסתגר, מכיוון שוונוס שמביאה איתה יחסים טובים נמצאת אצלכם בבית תת-המודע הוא בית סגור שבו אין צורך ורצון להתרועע עם אחרים. בעוד כחודש המצב ישתנה ועד אז תהייה לכם הזדמנות נהדרת לבדוק מיהם החברים שמקבלים אתכם בכל מצב ומיהם אלה שחברים שלכם, רק כאשר אתם עונים על הצרכים שלהם.
דלי
זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המקושר עם הרצון שלכם לצאת ולטייל כמה שיותר ולא להרגיש כבולים בדלת אמותיכם בגלל בריאות או קורונה. זה הזמן לאחד כוחות עם היקום כיוון שנראה שיש לכם יכולת לפרוץ קדימה ולהתפתח בתחומים החיים שאתם מעוניינים בהם. זה הזמן להשקיע בתוכניות כמה שיותר ולפעול להצלחתן.
דגים
השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים ובעיקר עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום היה לכם לא נעים לדרוש אותם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/10/2021   |   עודכן:  14/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - החודש, מתחסד, טיהור, אמון ושחררו את הר-הבית    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת ואושר    "... ותן טל ומטר לברכה על כל פני האדמה, ורוה פני תבל... חוס ורחם עליה ועל כל תבואתה ופירותיה, וברכה בגשמי רצון ברכה ונדבה ותהי אחריתה חיים ושבע ושלום כשנים הטובות לברכה..." (ברכת השנים)
עדי דקל
וואלאס רואה בספרות הרבה יותר מאשר בידור; הוא רואה בה, ובמיוחד בקובץ זה, כוח רוחני שביכולתו להעביר ביקורת ואף להרעיד עולמות
שלמה פרלה
האימפריאליזם הכלכלי הסיני הוא בעל השפעות פוליטיות ניכרות    מדינה שמושקע בה כסף סיני בכמויות אסטרטגיות מוצאת עצמה בבעיה להצטרף למערכות בינלאומיות נגד סין בעיקר בכל הקשור בבעיה הכאובה של הפרת זכויות אדם
איתן קלינסקי
כאב ואהבה שלובים בספרות המקראית והאחד אינו מרפה מהשני, כשלמרבה הצער, נראה שהכאב עוטף את האהבה בייסורים קשים, לעתים קשים מנשוא
יוני בן-מנחם
בצעד חריג אישר נשיא סוריה בשאר אסד לדודו רפעת אלאסד שניסה להדיח את אביו מהשלטון לחזור ממקום גלותו לסוריה. רפעת אלאסד המכונה "הקצב מחמאת" לא ישולב בשום תפקיד, חזרתו מוגדרת כצעד הומניטרי אך היא יוצרת תקדים לחזרת אישים מהאופוזיציה לסוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il