X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השונא התורן, פרופסור אליהו גרשון מאוניברסיטת תל אביב: "החרדים גונבים את הקופה... זה כמו לקחת מהם את הכסף, אתה בעצם פוגע באלוהיהם... הם לא מגיעים לרמה של תמנון..."
▪  ▪  ▪
בנט. לחזור אל הקוד האתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בהיותו שר החינוך ניסה ראש הממשלה נפתלי בנט, לייצר קוד מיוחד במוסדות האקדמאים, לבנות קוד אשר יציב קווים ברורים להתנהלות חלק מהמרצים אשר הביעו דעות נגד המדינה, נגד חיילי צה"ל, נגד המוסד בו עבדו ובעיקר הביעו את אמונותיהם ודעותיהם הרדיקליים הקיצוניים מול סטודנטים שסירבו לשמוע, מיאנו לקבל, מחו על הסגנון האלים והברוטאלי נגד מדינת ישראל.
ניסיונו החשוב של שר החינוך בנט גרם לסערה רבתי, מחבר הקוד האתי פרופ' אסא כשר הוקע וכמעט והועלה בלהבות הזעם על מוקד ההתנגדות של ועד ראשי האוניברסיטאות, המל"ג, מרצים המתפרנסים ממדינת 'האפרטהייד והגזענות' וחותמים על עצומות בעולם נגד מדינת ישראל. הררי מילים נכתבו בגנות הקוד האתי האקדמי, הביטוי שחזר, נכתב ונאמר, פגיעה חמורה בחופש הביטוי, פגיעה חמורה בחופש האקדמי. כצפוי הקוד החשוב שהיה אמור להגן על סטודנטים מפני דעות רעילות מכל כיוון, נגנז.
נפתלי בנט כיום ראש ממשלת ישראל יכול לחזור, מרום מעמדו, אל הקוד האתי החשוב הזה כדי שלא נשמע עוד פרופסורים אכולי שנאה המפיצים את הארס והרעל שלהם באוניברסיטאות ועוד זוכים לשכר על דברי ההבל והשנאה שלהם.
לשמוע ולא להאמין שהאמירות הללו נאמרות ומתועדות באקדמיה. השונא התורן, פרופסור אליהו גרשון מאוניברסיטת תל אביב: "החרדים גונבים את הקופה... זה כמו לקחת מהם את הכסף, אתה בעצם פוגע באלוהיהם... הם לא מגיעים לרמה של תמנון...". מזער מדברי השטנה של פרופסור השנאה שלא היו מביישים את העיתונים של ימי הסופה והסער בגרמניה הנאצית.
הפרופסור לשנאה גם מכנה אישים פוליטיים בתארי בהמה, דבילים... את כל הזוהמה והרפש הזה צריכים להכיל סטודנטים בקורס שלו "מבוא לבקרה". מי יבקר את הגזען המלומד? האוניברסיטה כמובן התנצלה. באוניברסיטאות מתנצלים המון. לו רק ידע הפרופסור לשנאה שישלם במקום משרתו על דברי הנאצה החשוכים והאפלים שלו, ייתכן שהיה נוצר את שנאתו בליבו ולא מפיצה באין מפריע. בהערת אגב אוסיף, הפרופסור השונא, לו היה מתבטא כך נגד ערבים, עולים מאתיופיה, עולים מחבר העמים, להטבי"ם, כבר היה מוזמן לחקירה במשטרה על הסתה והפרקליטות בצדק הייתה מגישה נגדו כתב אישום.
נפתלי בנט ראש הממשלה בוודאי נחרד כמו כל אדם סביר ממופע החושך של איש האקדמיה השונא, אך מעבר לזעזוע ביכולתו של נפתלי בנט לחולל שינוי מציאות. אם ראש הממשלה מבקש עוד קורטוב זעזוע אשר יוכל להאיץ את החלטתו להתערב במציאות עגומה זו הרי היא לפניו. האוניברסיטה העברית מעניקה במסגרת תוכנית 'עמית זכויות אדם' מלגות ונקודות זכות לסטודנטים המשתתפים בקורס 'זכויות אדם והחברה הישראלית' קורס אותו מובילה מייסדת ארגון 'בצלם'. במהלך הקורס מחויבים הסטודנטים להתנדב בארגוני זכויות אדם רדיקליים וקיצונים כמו 'המוקד להגנת זכויות הפרט', 'האגודה לזכויות האזרח', האם זהו תפקידו של מוסד ציבורי הממומן בכספי הציבור לגייס מתנדבים לארגונים התומכים וחלקם אף מייצגים מחבלים ורוצחי יהודים?
אדוני ראש הממשלה נפתלי בנט: בכוחך וביכולתך לגייס את הקואליציה שלך, ללא המתנגדים, ואת האופוזיציה למען החלת הקוד האתי על מרצים באקדמיה, להגנה על מאות אלפי סטודנטים מושתקים מאימת המרצים מפיצי הרעל והשנאה למדינת ישראל היהודית והדמוקרטית.
הקוד האתי הועלה על המוקד לפני ארבע שנים בגלל שאז סומנת, אדוני ראש הממשלה כימני פנטי, חשוך, איש המערות המהווה סכנה לדמוקרטיה. סומנת כסותם פיות ומחריב חופש הביטוי האקדמי, היית ממש סכנה מהלכת, קומיסר, או כפי שניסח זאת במשפט אחד, פרופסור אסא כשר: "הבעיה של השמאל עם הקוד האתי נקראת נפתלי בנט".
היום ברוך הוא וברוך שמו, נפתלי בנט הוא האורקל, האורים ותומים, יקיר התקשורת, יקיר השמאל, יקיר השמאל הקיצוני הרדיקלי, יקיר ערביי ישראל, ראש ממשלת ישראל בממשלה בה חברים הימין המתעב את בנימין נתניהו, ערביי ישראל, השמאל והשמאל הקיצוני. לנפתלי בנט, ראש הממשלה יהיה היום בוודאי הרבה יותר קל לממש את חזונו הצודק ולאשרר את הקוד האתי באקדמיה. בהצלחה אדוני ראש הממשלה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  18/10/2021   |   עודכן:  18/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה הזמן לאשר את הקוד האתי באקדמיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
סוף טוב: ושבו מחבלים נמלטים לכילאם    וההשלכות?    יום הכיפורים מן התורה - לידיעת הבור ג'וניור לפיד    לידיעת המוחות הקרימינליים: הפשע לא משתלם, עיין מקרה גור    ולקינוח פסוקו
רון בריימן
די למורשת פרס, זו שחשפה קולט אביטל וזו שגררה את מדינת ישראל, ואת יצחק רבין ל"שלום" הזוי    פרס הקים מפעלים רבים הראויים לכל שבח, אבל פגע במו ידיו בזכרו ובמורשתו כתוצאה מהרפתקת אוסלו
רחלי בן-צור
...לא מצאו חן אותם החרדים לדבר השם: "לבושם היה משונה    מאכליהם מוזרים, שמותיהם מצחיקים, מתנגדים בעוז לחינוך היווני הנאור, ומלמדים בעצמם את ילדיהם בשפת אבותיהם את קורות עמם ועל איזה אליל מוזר בשם "אלוהים" שאין לו לא דמות ולא מראה, ויתרה מכך, נוהגים בבוז בפסלי האלילים היפים שטרח להציב בכל כיכרות הערים, והכי מרגיז, הם מקפידים לעשות שביתה כל יום שביעי    יש להם כינוי מוזר ליום הזה: "שבת", הם מכנים אותה
איתן קלינסקי
קשה להשלים עם מהלך פוליטי בלתי מוסרי, שהסתיים בכך שחמשת ילדיה יהיו מוקעים בהר, נופלים מומתים, ולדוד מלך ישראל יש יד בכך
יוסף קנדלקר
התפללתי על הבנות שלי שלא יחוו שום פגיעה - לא בנפש ולא בגוף    שיזהרו בעלייתן במדרגות, עם כל התיקים הכבדים האלו    שיספיקו לאכול את ארוחת הבוקר והצהרים שלהן מבלי שמישהו ייקח להן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il