X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"אני לא פקיד של הבנק", הצהרתי בפניו, "אני מבקש יחס של לקוח ולא זלזול" פעם הייתה סיסמה לבנק: "הוא לא רק בנק הוא גם ידיד"
▪  ▪  ▪
פועלים. לא עונים [צילום: איתמר לוין]

בזמן האחרון כמה מהבנקים הגדולים צמצמו את כוח האדם שלהם. רוצים עוד רווחים. בעיתונים הכלכליים מצאתי שרווחי הבנקים דווקא עלו. צימצום מספר העובדים שיפר את מצבת הרווח. מה קרה ללקוחות? הנסיון שלי דווקא לא היה טוב. יש לי חשבונות בשני בנקים - דיסקונט והפועלים. למה שניים? ככה טוב לי. אבל השירות שאני מקבל - גרוע בשניהם כאחד. אינני מרגיש כמו לקוח, שבעלי עסק צריכים לשאת בכבודו. אני מרגיש שמזלזלים בי. זו לא רק הרגשה לא טובה, זה גם פוגע מעשית.
אתחיל בבנק דיסקונט. קבלתי הודעה מבן משפחה המשרת באמריקה, שהוא מבקש לעשות שינוי קל בחשבונו בארץ. משהו שמצריך שיחה של שתיים-שלוש דקות. האיש סיפר לי שבגלל הבדלי השעות בין ישראל ואמריקה, הוא קיבל צלצולים באמצע השינה. כאשר ניסה לצלצל לארץ - לא נענה. "הצילו", פנה אלי. ו... צדק. התקשרתי לסניף הבנק פעמים אחדות בשעות הקבלה. שמעתי את הטלפון מצלצל. המתנתי, לפעמים חצי שעה, לפעמים שעה. שמעתי את הטלפון מתנתק וחוזר לצלצל. הבנתי, שמישהו משחק בטלפון אבל תשובה לא קיבלתי.
אחרי ארבעה ימים, התעקשתי ו... הצלחתי. הקלקתי על הכפתורים והחלטתי להמר על מחלקת המשכנתאות והיא אומנם ענתה. הפקידה העבירה אותי, לבקשתי, אל מנהל הסניף. אני לקוח של הסניף לפחות ארבעים שנה, אמרתי לו. "לפני שאני נולדתי", השיב וסיפר לי שהוא מנהל חדש בתפקיד. שלושה שבועות בלבד. פעם הייתה סיסמה לבנק דיסקונט: "הוא לא רק בנק הוא גם ידיד". אז היום הוא כבר לא ידיד וגם את הסיסמה לא זוכרים.
"אני לא פקיד של הבנק", הצהרתי בפניו. "אני מבקש יחס של לקוח ולא זלזול". האיש היה מנומס והבטיח לי שהוא פועל להגדיל מחדש את מספר פקידי הסניף. בסופו של דבר, אחד הפקידים סיכם איתי את הבעיה בתוך שלוש דקות. שיחה, שלא יכולתי להסדיר במייל, נפתרה בשיחה קצרה.
לפני ימים אחדים פניתי אל "ידיד" אחר - סניף בנק הפועלים. ביקשתי להסדיר עניין בחשבון שלי שם ו... לא הצלחתי לקבל תגובה בטלפון. גם שם, אני יודע, סגרו עמדות ופיטרו פקידים. השירות - רע. חשבתי לעזוב את הסניף ולעבור אל בנק שנותן שירות ללקוחותיו. אבל מכר שלי שמכיר מישהו בהנהלת הבנק, ניצל את קשריו ולמחרת קבלתי צילצול מפקידת הבנק. כלומר, אם יש לך קשרים, אתה לא צריך פרוטקציה. נראה לי שהחלטת בנק ישראל להקל את המעבר בין סניפי בנקים תזכה להצלחה אצלי.
אימרה (מתוך גנזים)
אמר הסופר אברהם שלונסקי: מהו שעמום? כשאתה יושב בהרצאה, מציץ בשעונך בשעה 12 ונדהם לראות שהשעה רק עשר.

תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
אידיאולוגיה? מזמן אאוט    אמור לי מי החבר ואומר לך הכל כשר! תשאלו את בנט את רוזין    בנט יצא קרח מימין ומשמאל    ולקינוח פסוקו
איתן קלינסקי
מצער, שאיננו מקדשים בצום את רצח יצחק בן נחמיה ורוזה רבין, ראש ממשלה בישראל, שמדיניותו לא נראתה בעיני אדם אחד בשם יגאל עמיר
מרדכי ליפמן
הבחירות האחרונות נסתיימו, אדון יונתן, ובהן, מה לעשות, הליכוד, ובראשו נתניהו, זכה ב-30 מנדטים    האם אתה באמת סבור כי 30 מנדטים הם "שלטון יחיד", כהגדרתך הילדותית?
יוני בן-מנחם
ארגוני הטרור מציינים עשר שנים לביצוע "עסקת שליט" ונערכים לקראת עסקת חילופי שבויים חדשה עם ישראל. "עסקת שליט" גרמה נזק לביטחון ישראל וקבעה תקדים מסוכן שמעודד טרור, ישראל חייבת לאמץ כללים חדשים לכל עסקה חילופי שבויים עתידית
דן מרגלית
ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נשא נאום מזהיר כדרכו    איני משוכנע כי במקום הנכון    יש הרבה הערות וניתוח וביקורת לכל שלושה הנאומים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il