X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חוזרים לחיים [צילום: משה שי/פלאש 90]
חשיפה מגרה
חשיפת התיאטרון הקאמרי את תפריט הצגותיו לעונה החדשה, היא בבחינת אור באפילה אחרי כמעט שנתיים של תרדמת מאולצת, חוזרים כל כוכבי הקאמרי בסערה למיגוון הצגות שתהיינה סיבה טובה לחזור לחוויות שיעניקו

בתוך שלושה חודשים מאז שהסגרים והאיסורים להופיע נעלמו, הצליח התיאטרון הקאמרי להחזיר לעבודה את מלוא הסגל התיאטרלי והעובדים בתיאטרון. מה שכלל מאמץ לא רגיל של ההנהלה ואגודת ידידיה ותומכיה. והעיקר - שהתיאטרון שהיו לו כשנתיים לתכנן ולעבוד על התוכנית – מגיש לקהל הצמא כל כך להצגות, את המיטב שבמיטב.
שתי ההצגות שתהיינה שיאים של קלאסיקה ודרמה תהיינה הצגת "אודיסיאוס" עם הכוכב בהא הידיעה – עמוס תמם, כשלצידו קרן מור ומרים זוהר. בימויו של עירד רובינשטיין, שכל הפקה שלו היא חוויה, יעשה מהקלאסיקה היוונית מותחן קצבי ומורט עצבים. יש למה לחכות. כך תהיה גם ההפקה החדשה של "מותו של סוכן" מאת ארתור מילר, הצגה שהרלוונטיות שלה לא פגה.
רבים יזדהו עם דמותו של הסוכן שאיבד את מטה לחמו במשבר הכלכלי, בגילומו של רמי ברוך המופלא. בטוחני שמשחקו כווילי לומן לא יישכח, כשם שהפקת המחזה בברודווי ב-1999 לא נמחקה מזכרוני עד היום. כה עוצמית הייתה הופעת השחקן אז, בראיין דנהי, זוכה פרס הטוני, ופרס אוליבייה בלונדון. כך גם רמי ברוך יקרע את הבמה במחזה זה.
מאד מרגש היה לצפות בווידאו עם איתי טירן, שהיה הסמל של הקאמרי עד שעזב את הקאמרי לטובת בימוי בגרמניה, וסיפר על עיבודו ובימויו לקאמרי את מחזהו של צ׳כוב, הדוד ווניה. טירן, כיוצר כה מוכשר, לבטח יצוק תכנים חדשים בסיפור של הרופא הרוסי, שידע כה טוב להתמקד בטרגדיות של האדם בפרובינציה, החולם לשווא על מעבר לבירה הרוסית. ההצגה הזו כמו אלו שנזכרו לעיל ותהיינה ודאי שיאה של העונה החדשה.
המנהלים הצעירים והתוססים של הקאמרי – רן גואטה המנכ"ל, וגלעד קמחי המנהל האמנותי, הקימו קבוצת שחקנים צעירים חדשה, איתם יצליחו להגיע לשכבות צעירות בנוסף לקהל הוותיק של שוחרי התיאטרון. הם כבר הוכיחו זאת בהפקת הצגת הקאלט "רינגו", שתמשיך להלהיב. כשם שהמחזמר החדש בבימויו של גלעד קמחי הכה יצירתי – פיטר פן ימשוך מבוגרים, ילדים וצעירים כאחד. מה גם שלדמות פיטר לוהק אלון סנדלר, הכוכב העולה של סדרות הנוער וכן בהצגת "הבן" שממשיכה לרתק את הקהל. ההפקה החדשה תציג פיטר פן חדש, רב יכולות ופעלולים, כך גם גישתו הרעננה של הבימאי המחונן גלעד קמחי לעיצוב שאר הדמויות תפתיע מאוד את הצופים. עוד הישג בתפריט הצפוי.
בצד הדרמות והקלאסיקות, הקאמרי פותח פתח להצגות מקוריות חדשות שתפתענה את הצופים, שכה אוהבים מחזות הנובעים מהקורות את כולנו כאן ועכשיו. כמו המחזמר "חווה", עם מיה דגן ועירית קפלן על סיפורה של חוה יערי שרצחה יחד עם אביבה גרנות את הקשישה האמריקנית – בעבור חופן דולרים. כמו-כן תעלינה מבחר קומדיות עם כל שלל כוכבי הקאמרי האהובים. הרשימה מאוד מגוונת, ומגרה את הדמיון ואת הרצון לראות כבר את ההבטחות מתממשות.

אלון סנדלר ומיה לנסדמן [צילום: עליס בליטנטל]
תאריך:  26/10/2021   |   עודכן:  28/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב קורי
רק אישים דגולים ועמים לא מקובעים יש בהם את תעצומות הנפש להשתחרר מטראומות העבר ולפעול למען עתיד טוב יותר
אלי אלון
לפני 54 שנים ב-21 באוקטובר 1967, כארבעה חודשים לאחר מלחמת ששת הימים, טובעה משחתת חיל-הים הישראלית אח"י אילת מול פורט סעיד, מירי של טילי ים-ים שנורו לעברה מספינת טילים מצרית    47 מתוך 199 אנשי צוות שהיו על סיפונה נהרגו, עשרות רבות נפצעו
רועי אורן
לפי ההגדרות המדעיות, אור יום מהווה גירוי חזק ביותר לשעון הביולוגי שלנו, ובאופן טבעי האור קבע את שעות השינה והיקיצה של בני אדם מאז ומעולם
רחלי בן-צור
התחילה עם כאב ראש ומאז אנו מתקשים לנשום    תעתעת, מטעה, גורמת נזקים ונסוגה    מדמה עצמה לכתר, ולמעשה היא מחלה
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מאבד את סבלנותו וקורא לממשל ביידן לפתוח מחדש את הקונסוליה האמריקנית בירושלים ואת משרדי אש"ף בוושינגטון. גורמים בפתח אומרים כי מחמוד עבאס כינה את ראשי ממשל ביידן במילה "שקרנים" והוא מאוכזב ומתוסכל מממשל ביידן ומממשלת בנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il