X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שחרור קטלני: הקלות הבלתי נסבלת של שחרור חולי נפש מסוכנים הכל פוליטיקה - חום יולי: סער חזור הביתה ובחר בי! סילמן מציגה: ראיתי עידית עוטפת יאיר ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
סילמן. עוטפת עור הצבי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

איפה הפסיכיאטרים?
שוב לאחרונה רצח אדם חולה נפש, ששוחרר לא מכבר מאשפוז במוסד פסיכיאטרי, את אמו, אם לתריסר ילדים בבית שמש. למרבה הצער אין זו הפעם הראשונה שחולי נפש המשוחררים לביתם, רוצחים את בני משפחתם או אנשים אחרים בסביבתם ובחלקם מתאבדים. הכרוניקה הפלילית יודעת לספר על לא מעט מקרים כאלה.
ואני שואלת: כיצד ייתכן שלמרות הרקורד הרצחני העשיר, חולי נפש מסוכנים עדיין משוחררים מבתי חולים פסיכיאטריים? איפה הפסיכיאטרים? מדוע הם אינם מאבחנים כיאות את מסוכנותם של המטופלים לעצמם, למשפחתם או לסביבתם? מדוע הם מתנערים מכל אחריות עקיפה למקרי הרצח ומדוע הלקח לא נלמד עד כה? האם פה קבור הכלב?
ראוי שהפסיכיאטרים המלומדים יחזרו לחבוש את ספסלי הלימודים בפקולטה לרפואה כדי לחדד ולשנן מאפייני מסוכנות גלויים וסמויים של מטופלים, ואולי יעברו קורס מזורז - ואפילו קורסים תקופתיים - לרענון הנושא הקריטי. ואולי מעבר להכשרה יש צורך במיון קפדני ומקצועי יותר של הפסיכיאטרים, ובכך למנוע את הרצח המיותר הבא. כי בנפשנו הדבר. לתשומת לב שר הבריאות.
יולי קורץ לסער
כולם אומרים שסער קורץ ליולי אדלשטיין להצטרף לקואליציה. והאליבי: ההכרזה הרשמית של יולי המתמודד ראש בראש מול ביבי על ראשות הממשלה. לכאורה בדיוק המסלול שעשה סער, אשר לאחר שנכשל בהתמודדות מול ביבי, נטש אותו ואת הליכוד.
אולם מראיון עיתונאי עם יולי בגלי ישראל עולה תמונה הפוכה. יולי קורץ לסער וןלאלקינים למיניהם ושות' וקורא להם: בואו הביתה! חיזרו לביתכם הטבעי(?) לליכוד. לא, לא מאהבתם אותם ולא מאהבת הליכוד או ממניעים אידיאולוגיים הוא פוצח בקריאה נרגשת זו. הסיבה היא שקופה וברורה, ולא צריך להיות פוליטיקאי משופשף או פרשן פוליטי כדי להבין זאת.
היא נעוצה כולה במניעים אישיים ונובעת מאינטרסים פוליטיים מובהקים. יולי, שועל פוליטי ותיק, הלוטש עיניו לראשות הממשלה, מטעם הליכוד (האיש מספיק חכם, מחושב ומנוסה כדי לא לחזור על הכשל הנכלולי של בנט) רוצה להגדיל אלקטורלית את מספר התומכים בו לתפקיד הנחשק בקרב הבייס ובלבד לכבוש את הכיסא של ביבי. הכל פוליטיקה כבר אמרנו?
הכל פוליטיקה
אז מה היה לנו? אחרי גניבת הקולות השערורייתית של נפתלי בנט ושות' במטרה לכבוש את הממשלה, קבלו את יו"ר הקואליציה עידית סילמן.
אם היינו צריכים עוד הוכחה שסיעת 'ימינה' חפה מכל אידיאולוגיה, וכל לידתה וקיומה הוא בכיבוש כסאות עור הצבי בכנסת ובממשלה, קיבלנו אותה הפעם בדמות סילמן. לאחר שהבינה שעתידה הפוליטי לוט בערפל, לאן חותרת יו"ר הקואליציה, שהתפקיד גדול עליה לפחות בכמה מספרים? עוד לא ניחשתם? פניה כפי שפורסם למפלגת עתיד השמאלנית של יאיר לפיד. נו, מה לא עושים למען הכיסא? והכל כמובן בהתחזות אידיאולוגית, איך לא, ובמסווה של שליחות ציבורית.
ועל כך אקדיש לך שורת שיר:
" ראיתי עידית עוטפת עור הצבי, והיא עוטה בשלל צבעי הקשת הפוליטית.
ראיתי עידית עוטפת יאיר".
על כך כבר אמרו חכמינו "מצא מין את מינו", לא?
נ"ב: אל תלכו שולל אחר הכחשותיה של סילמן. עיין ערך הכחשות הבוסים: בנט את שקד. כקליפת השום-כלום כבר אמרנו?
פסוקו
חרד לחרדים: בנט מציג נומרוס קלאוסוס...
מתן כהנא מציג רפורמת הכשרות: לא כשר
לא הכל זהב(ה) - גלאון מציגה גזענות פשיסטית לשמה
בקטנה
מי שלא מתנצל, לא ראוי להיות ראש ממשלה!
לתשומת לב הראש בנט.

תאריך:  26/10/2021   |   עודכן:  27/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
חשיפת התיאטרון הקאמרי את תפריט הצגותיו לעונה החדשה, היא בבחינת אור באפילה    אחרי כמעט שנתיים של תרדמת מאולצת, חוזרים כל כוכבי הקאמרי בסערה למיגוון הצגות שתהיינה סיבה טובה לחזור לחוויות שיעניקו
יעקב קורי
רק אישים דגולים ועמים לא מקובעים יש בהם את תעצומות הנפש להשתחרר מטראומות העבר ולפעול למען עתיד טוב יותר
אלי אלון
לפני 54 שנים ב-21 באוקטובר 1967, כארבעה חודשים לאחר מלחמת ששת הימים, טובעה משחתת חיל-הים הישראלית אח"י אילת מול פורט סעיד, מירי של טילי ים-ים שנורו לעברה מספינת טילים מצרית    47 מתוך 199 אנשי צוות שהיו על סיפונה נהרגו, עשרות רבות נפצעו
רועי אורן
לפי ההגדרות המדעיות, אור יום מהווה גירוי חזק ביותר לשעון הביולוגי שלנו, ובאופן טבעי האור קבע את שעות השינה והיקיצה של בני אדם מאז ומעולם
רחלי בן-צור
התחילה עם כאב ראש ומאז אנו מתקשים לנשום    תעתעת, מטעה, גורמת נזקים ונסוגה    מדמה עצמה לכתר, ולמעשה היא מחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il