X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ההכרזה על ששת הארגונים הפלשתינים כ"ארגוני טרור" המשתייכים לחזית העממית היא הישג ביטחוני חשוב שמשרת את ישראל ואת הרש"פ כאחד. אסור לישראל להיכנע ללחץ הבינלאומי והיא חייבת להבהיר לקהילה הבינלאומית כי לא תתפשר על ביטחון אזרחיה
▪  ▪  ▪
החזית העממית [צילום: חסאן ג'די, פלאש 90]

ההכרזה של שר הביטחון בני גנץ להכריז על 6 ארגונים פלשתינים כארגוני טרור הינה החלטה נכונה המבוססת על עבודת מטה ביטחונית ומשפטית במערכת הביטחון, השב"כ וגורמים נוספים בנו תיק מודיעיני עשיר מאוד שכולל ראיות חותכות ובהן סרטונים, צילומים, קבלות, העברות בנקאיות ועדויות הקושרות לכאורה בין הארגונים האלה לבין ארגון החזית העממית לשחרור פלשתין. מהחומר המודיעיני עולה בבירור כי מדובר ב"ארגוני קש" שמציגים את עצמם כארגונים אזרחיים לכל דבר.
מדובר בארגונים הבאים: ארגון "אל-חק" לזכויות האדם, מרכז "ביסאן", התאחדות ועדות האישה הפלשתינית, ארגון "א-דמיר", התאחדות ועדות העבודה החקלאית ו"התנועה העולמית להגנה על ילדים-סניף פלשתין." הארגונים האלה מציגים את עצמם כלפי חוץ כארגונים של החברה האזרחית הפלשתינית אך למעשה הם מהווים זרוע חשאית של הנהגת הארגון, בנוסף לזרוע הצבאית הנקראת "גדודי אבו עלי מוצטפא", הם נשלטים על-ידי בכירי החזית העממית ומעסיקים פעילים רבים של הארגון, כולל כאלה שמעורבים בפעילות טרור, בתפקידי שטח וניהול.
הזרוע הזו היא חשאית מסיבות ביטחוניות, הנהגת החזית העממית חוששת מפני צעדים של ישראל נגדה ומצעדים של ארגוני מודיעין אחרים ברחבי העולם. ההכרזה עליהם כארגוני טרור היא חשובה היא תצמצם את פעילותם באופן משמעותי, על-פי גורמי הביטחון בישראל הארגונים האלה קיבלו סכומי כסף גדולים ממדינות אירופה ומארגונים בינלאומיים שמימנו את פעילות ארגון החזית העממית, הכספים הועברו בין היתר לתשלומים למשפחות מחבלים ו"שהידים", משכורות לפעילי החזית העממית, גיוס פעילים לשורות הארגון,קידום פעילות טרור והתעצמות, תמיכה בפעילות החזית העממית בירושלים והפצת התעמולה של הארגון.
הנה כמה דוגמאות לקשר בין הארגונים האלה לבין הנהגת החזית העממית, כזכור, ראש ארגון החזית העממית אחמד סעאדאת, מרצה עונש של 30 שנות מאסר בכלא הישראל על שורה של פעולות טרור כולל תכנון רצח השר רחבעם זאבי (גנדי) ז"ל, מפעיל את הארגונים האלה באמצעות קרובי משפחתו, רעייתו עבלה סעאדאת עובדת בארגון התאחדות ועדות האישה הפלשתינית ובתו,צומוד סעאדאת עובדת בארגון "א-דמיר".
בראש ארגון "א-דמיר" עומדת ח'אלדה ג'ראר שהחליפה את אחמד סעאדאת כראש הארגון בפועל לאחר מעצרו.
במרכז "ביסאן" עובד עובאי עאבודי שתכנן פיגוע התאבדות ב"יד לשיריון" בלטרון ב-2005 וגייס פעילים לתשתית החבלנית שרצחה את רנה שנרב ז"ל. הצעד של שר הביטחון בא באיחור רב,נראה כי הסיבה לעיכוב הייתה הצורך להשיג מספיק ראיות מודיעיניות לפעילות הטרור שלהם כדי שניתן יהיה לתמוך במהלך מבחינה משפטית, החקירה המאומצת של השב"כ, שחשפה את התשתית החבלנית של החזית העממית שביצעה את הפיגוע בעין בובין שבו נרצחה הנערה הישראלית רנה שנרב ז"ל, סייעה לשפוך אור על פעילות הארגונים האלה, ראש חוליית הרצח, סאמר אלעבראביד, הינו האחראי על הכספים בהתאחדות ועדות העבודה החקלאית, אחד מששת הארגונים שהוכרזו כארגוני טרור ע"י שר הביטחון.
חובתה של ישראל להגן על ביטחונה ועל שלום אזרחיה,גם לארה"ב יש "רשימה שחורה" של ארגונים ופעילי טרור בכל רחבי העולם המסכנים את ביטחונה של ארה"ב ואזרחיה, היא לא נרתעת מלהטיל עליהם סנקציות ומדי כמה חודשים היא מעדכנת את הרשימה.
ארגונים אזרחיים אמורים לפעול למען החברה ורווחתה, אבל אצל הפלשתינים הם משמשים כזרוע חשאית של ארגון טרור ופועלים לגיוס כספים ופעילי טרור נגד ישראל, חלקם פועל בשם "זכויות האדם" והם רואים בפעילות הזו חלק מה"מאבק הלאומי" של הפלשתינים נגד ישראל, לכן, ברגע שמדובר בהסתה ובטרור ישראל חייבת להתגונן בכל האמצעים שעומדים לרשותה.
אין זו הפעם הראשונה, וכנראה גם לא האחרונה, שישראל מכריזה על ארגונים פלשתינים כארגוני טרור ומוציאה אותם מחוץ לחוק,למשל ארגוני צדקה של תנועת החמאס או ארגונים של הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל וארגוני המוראבטין והמוראבטאת הפועלים בהר-הבית.
הצעד המתבקש בעקבות ההכרזה על 6 ארגוני החזית העממית כארגוני טרור הינו מעצרם של כל הפעילים של הארגונים האלה המעורבים בפעילות הטרור, מעצר מנהלי או מעצר לקראת העמדה לדין, ייתכן שהלחץ הבינלאומי המופעל כרגע על ישראל יעכב את המעצרים כרגע אך מדובר בצעד בלתי נמנע.
פעילות נגד הרש"פ
ארגון החזית העממית פועל גם נגד הרש"פ ולא רק נגד ישראל, לכן הפעילות הישראלית משרתת גם את האינטרסים הביטחוניים של הרש"פ,ארגון החזית העממית משתף פעולה עם ארגון חמאס נגד הרש"פ, מנגנוני הביטחון של הרש"פ עוצרים מדי פעם בשטחי הגדה פעילים של החזית העממית שפועלים נגד שלטון הרש"פ, באחרונה היה ארגון החזית העממית פעיל מאוד בפעילות המחאה וארגון ההפגנות נגד הרש"פ על-רקע הריגתו של הפעיל ניזאר בנאת על-ידי אנשי הביטחון של הרש"פ. גם יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס פועל נגד ארגון החזית העממית, לפני יותר משנתיים הוא הפסיק את ההקצבה הכספית השנתית לארגון מקופת ה"קרן הלאומית" של אש"ף שמממנת את פעילות כל הפלגים החברים באש"פ.
מאז מחרים ארגון החזית העממית את השתתפותו בישיבות הוועד הפועל של אש"פ.
יו"ר הרש"פ הודיע על יציאה למאבק בזירה הבינלאומית נגד החלטת שר הביטחון להכריז על הארגונים האלה כארגוני טרור אך מדובר ב"מס שפתיים" בלבד, בסתר הוא בוודאי איננו מצטער על הפעילות של ישראל נגדם.
ההכרזה על 6 ארגוני החזית העממית כארגוני טרור היא שלב חשוב במלחמה נגד הטרור, מדובר בהישג של השב"כ שהצליח לפצח את התשתית החשאית של ארגון הטרור החזית העממית שפועלת בשטחים כבר שנים רבות. אסור לישראל להיכנע ללחץ הבינלאומי, ללחץ של ממשל ביידן וללחצים של האיחוד האירופי והאו"ם, ולבטל את ההחלטה להכריז על 6 הארגונים הפלשתינים כארגוני טרור, יהיה זה תקדים מסוכן שיכבול את ידיה של ישראל במאבק נגד הטרור. העולם חייב להבין שישראל לא תאפשר פגיעה בביטחונה ופגיעה באזרחיה בשם "זכויות האדם" כביכול, הממשלה חייבת לגלות עמדה תקיפה, לא להתקפל ולתת גיבוי מלא להחלטת שר הביטחון בני גנץ.

תאריך:  27/10/2021   |   עודכן:  27/10/2021
+מיכאלי על אישור 3,100 יח"ד ביו"ש: "גנץ לא רבין"
16:28 27/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פורום התכנון הישראלי העניק אישור לבנייתן של יחידות דיור חדשות בהתנחלויות  ▪  מזכיר המדינה האמריקני מחה בפני השר גץ ואמר כי הדבר אינו מקובל על ביידן  ▪  גינויים לשר הביטחון גם משותפיו לקואליציה בעבודה ובמרצ

בנייה בהתנחלות ברוכין [צילום: אריאל שליט/AP]
+הבעיה של המערב-אי הכרת העובדות (חלק א)
09:00 27/10/21  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה

המערב אימץ את האג'נדה הפלשתינית הקובעת שהם אדוני הארץ, תושביה הוותיקים, והיהודים גזלו מהם את אדמתם ונישלו אותם  ▪  אבל, העובדות ההיסטוריות מפריכות את הטיעונים הללו

סרבני שלום [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יעקב קורי
רק אישים דגולים ועמים לא מקובעים יש בהם את תעצומות הנפש להשתחרר מטראומות העבר ולפעול למען עתיד טוב יותר
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מאבד את סבלנותו וקורא לממשל ביידן לפתוח מחדש את הקונסוליה האמריקנית בירושלים ואת משרדי אש"ף בוושינגטון. גורמים בפתח אומרים כי מחמוד עבאס כינה את ראשי ממשל ביידן במילה "שקרנים" והוא מאוכזב ומתוסכל מממשל ביידן ומממשלת בנט
איתן קלינסקי
האירועים שבמהלכם נעקרו כ-80% מהפלשתינים ממולדתם ומבתיהם, פירקו את החברה הפלשתינית, שנפוצה לכל עבר    ערים גדולות כמו: אשדוד, אשקלון ובאר שבע היו בעבר ערים פלשתיניות והיום אף לא משפחה ערבית אחת גרה שם
יוני בן-מנחם
הרש"פ מנסה לקבל סיוע ממדינות באירופה ואף פנתה לממשל ביידן בבקשה שילחץ על מדינות ערב לחדש את הסיוע בגלל מצוקתה הכספית. מדינות בעולם מסרבות להעביר כספים לרש"פ בגלל תופעת השחיתות, סירובו של מחמוד עבאס לערוך רפורמות והפרות זכויות האדם
איתן קלינסקי
אני מעלה מתוך הפירוט וההרחבה האפית את דמות אברהם שלי    אברהם המתנהל בכבוד עם אלו שחיים כאן    תבונתו מבססת השקפת עולם מוסרית, הנובעת ממציאות, לפיה הוא זה שבא למקום בו ישנם אנשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il