X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
משרד הפרסום ימזג את פעילות החברה הבת GPS עם פעילות פובליסיס אריאלי העסקה תחזק את מעמד המשרד מול מקאן אריקסון
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי נמצא במשא-ומתן למיזוג פעילות אריאלי פובליסיס עם החברה הבת GPS. סוכנות הפרסום הבינלאומית פובליסיס מחזיקה 95% מפובליסיס אריאלי. אם תצא העסקה לפועל תהפוך פובליסיס העולמית לשותפה של אדלר חומסקי.
איל חומסקי, מבעלי המשרד, נסע לפני כשלושה שבועות לסוכנות פובליסיס בפריז על-מנת לדון איתם בפרטי העסקה המתגבשת. יוסי ירקוני, מנכ"ל משרד הפרסום אריאלי, ביקר אף הוא במשרדי פובליסיס בפריז בשבוע שעבר.
מיזוג אריאלי לתוך חברה-בת של אדלר חומסקי הגיוני לאור העובדה שמעמד אריאלי ירד בשנים האחרונות והמשרד מדורג נכון להיום במקום ה-12. מוריס לוי, העומד בראש פובליסיס, אמר בעבר בראיון שנתן ל-TheMarker: "לפני כמה שנים החלטנו שצריך לחזק את הכוחות שלנו כאן ולהשקיע בשוק הישראלי, גם בימים הטובים וגם בימים הקשים. אני מאמין שאנחנו צריכים נוכחות בישראל באמצעות יותר סוכנויות פרסום השייכות לנו".
זאת אינה הפעם הראשונה בה פובליסיס מנהלת מגעים מסוג זה: הסוכנות הבינלאומית ניהלה בעבר מגעים עם אדלר-חומסקי ובאומן בר ריבנאי - שני המשרדים היחידים בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל שסוכנות בינלאומית לא רכשה חלק מהם ומחזיקים בהסכם ייצוג בלבד. עם באומן בר ריבנאי ניהלה פובליסיס מגעים שלא הבשילו לכדי עסקה ב-2004. אז דובר על עסקה במסגרתה פובליסיס תרכוש את הבעלות על באומן בר ריבנאי ותמזג לתוכו את פובליסיס אריאלי.
כפי שנחשף ב-TheMarker לפני כחודשיים, פובליסיס העולמית החלה בחיפושים אחר יו"ר מקומי לקבוצה. מדובר בהגדת תפקיד חדשה, במסגרתו תנסה פובליסיס לחזק את מעמד הקבוצה בארץ. הצורך בתפקיד החדש, נובע גם מרצונה של פובליסיס העולמית להתרחב ולקנות משרדי פרסום ומשרדי אינטראקטיב נוספים בארץ. בזמנו, גורם מקורב אמר ל-TheMarker כי על הפרק עומדת גם האפשרות למזג את פעילותן של החברות שבבעלות פובליסיס בארץ - אריאלי פובליסיס, משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק וחברת הקידום מכירות והאירועים סופר-פוש. כמו כן, דובר על מיזוג אפשרי בין גלר נסיס ואריאלי פובליסיס אולם מדובר במיזוג בעייתי, שכן הם מטפלים בלקוחות בעלי ניגודי אינטרסים בתחומים רבים.
עבור אדלר חומסקי מדובר בהמשך העסקות שמקיים המשרד מאז הונפק בבורסה של תל אביב לפני כחודשיים לפי שווי של 225 מיליון שקל. מאז הספיק אדלר חומסקי לרכוש 50% ממשרד הפרסום בורודה קפלן ולחתום על הסכם לשיתוף פעולה עם אופציה לרכישת מחצית ממשרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים". במקביל, כפי שנחשף ב-TheMarker, מנהלת החברה משא-ומתן לרכישת חברת האינטראקטיב "רד הד" של גיא פורה ועופר רושה.
פובליסיס העולמית הינה סוכנות הפרסום הרביעית בגודלה בעולם במונחי הכנסות, לאחר אומניקום, WPP ואינטרפבליק. לסוכנות אחזקות במספר חברות פרסום בארץ: משרד הפרסום גלר-נסיס בו היא בעלת השליטה מאז 2006, אז רכשה סוכנות הפרסום הבינלאומית ליאו ברנט, השייכת לקבוצת פובליסיס, 51% במשרד הפרסום; פובליסיס אריאלי ממנו רכשה פובליסיס העולמית 95%; פובליסיס הינה בעלת השליטה, עם 51%, גם במשרד הפרסום המקוון אידיאולוג'יק, הנמצא גם בבעלות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, מאז 2001; בחברת קידום המכירות והאירועים סופר-פוש שהוקמה ב-1986 על-ידי מי שמשמשת כיום כיו"ר החברה דפנה בסטר, מחזיקה פובליסיס במלוא המניות. בנוסף, פובליסיס היא מבעלי סאצ'י&סאצ'י איתם יש לבאומן-בר-ריבנאי הסכם ייצוג ובעלת הסכם ייצוג עם זניט מדיה. פובליסיס מחזיקה גם ב-100% במשרד האינטראקטיב ווב אימאג'.

תאריך:  13/01/2008   |   עודכן:  13/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדלר-חומסקי במו"מ להשלטות על אריאלי פובליסיס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת "סרט"
שני מאורעות, שתי חגיגות, לשני אנשים שמלווים האתר כבר תקופה לא קצרה
דין אלמס
מוקדמות גביע העולם בכדוריד: חניכיו של שלמה הופמן לא התקשו מול היריבה החלשה, וניצחו 21:31    גל אברהם: "שידעו שהכדוריד הישראלי חי ובועט"
הישראלי ניצח את סקוביל ג'נקניס בסיבוב המוקדמות האחרון וקבע שיא של משתתפים מטעמנו בהגרלה הראשית: 7    יריבו של לוי בגרנד-סלאם: ספי האיטלקי
גיא בן זיו
בית"ר הפסידה 1:0 לסכנין בטדי    בעלי בית"ר על העונש שספגה קבוצתו מההתאחדות: "הם פועלים מתוך האינטרסים הטפשיים שלהם"    גיל לבנוני: "יש דברים שאינם ראויים לתגובה
איציק וולף
יהלומנים ישראלים נהרגו בהתרסקות מטוס קל סמוך לבירת נמיביה    צוות ישראלי בראשות שגריר ישראל בדרום אפריקה הגיע למקום כדי לזהות את הגופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il