X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מדובר באישיות בעייתית, מורכבת, לא שגרתית ומתריסה, כנגד נורמות חברתיות עתיקות יומין, כנגד ערכים ומסורת, כנגד נכסי צאן וברזל של האנושות כולה ואף כנגד היהדות
▪  ▪  ▪
מיכאלי. אישיות בעייתית [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

כהרגלי בקודש ובשל קיומם של מלעיזים וחורשי רעה המתנפלים על כל כותרת על-מנת לסלף את כוונת מנסחה אקדים ואומר: אין בכותרת ו/או בדברים שייכתבו כאן כדי להסית מאן דהוא לפעול חלילה נגד מרב מיכאלי, ובוודאי שאין בדברים קריאה לנקיטת פעולות כלשהן, נגדה או נגד כל מי שאוחז בדעותיה המשובשות בתכלית השיבוש.
כן תמצאו כאן ביקורת נוקבת על דעותיה, ערכיה המשובשים, מעשיה המקולקלים, הנהגותיה ואפילו על השפה אותה היא "מחדשת" עלינו ועל החברה כולה באופן שהמתקרנפים והמתבטלים בפני הפוסט מודרנה (המיוצגת לא רע בכלל על-ידי הנ"ל) סרים ל"מרותה", מצייתים ומשבשים כל חלקה טובה.
במה נתחיל... בעבר הרחוק כיכבה מיכאלי בעולם הבידור והבוהמה של מדינת תל אביב, הסתופפה בצל ידוענים, הופיעה בתוכניות רדיו ואט-אט החלה רוכשת לה מעמד משל עצמה. לאורך חייה הססגוניים השכילה לייצר תדמית של לוחמת למען זכויות האישה, פעילה ליבראלית ודעתנית וכזו שחייה הם משנה סדורה של "שוויון", "חופש", "כבוד לכל אדם באשר הוא" וכיוצא באלה.
אלא שהמתבונן ב"פנינים" אותן ייצרה ואותן פיזרה לכל עבר במהלך חייה עד כה יתברר עד מהרה שמדובר באישיות בעייתית, מורכבת, לא שגרתית ומתריסה, כנגד נורמות חברתיות עתיקות יומין, כנגד ערכים ומסורת, כנגד נכסי צאן וברזל של האנושות כולה ואף כנגד היהדות, זו הקיימת אלפי שנים ששורשיה באבות האומה, המשכה בשבטי ישראל, עברה ועתידה בחזון הנביאים ובדברי וחכמת חז"ל והמשכיותה בנצח ישראל ובגאולה השלימה.
ניגע ברשותכם בכמה מה"פנינים" הללו: בעבר הופיעה מיכאלי בפני קהל במופע בו היא מרצה את משנתה בעוד היא נחזית כמתבשמת מדבריה שלה ומדושנת עונג מהם. בין היתר "הודיעה" מיכאלי: "אנחנו צריכים לבטל את (מוסד - ב.ש.) הנישואים" ובהמשך - "אני רוצה לבטל את עצם הרעיון של נישואים".
בפאנל בו השתתפה מיכאלי (כמדומני בטלוויזיה האוסטרלית) קבעה מיכאלי (בפנים חמורות סבר) כדלקמן: "המשפחה הגרעינית, לרוע המזל, כפי שאנו מכירים אותה, היא המקום הכי פחות בטוח לילדים". בקטע בו צפיתי ב"יוטיוב" נצפו כמה הבעות פנים של אנשים מהקהל - אלה שיקפו (באופן טבעי לגמרי) אי-הסכמה שלא לומר יותר מכך... נוכח הדברים ה"מוזרים" הללו אותם השמיעה כמשנה סדורה מי שמכהנת כיום כשרה בממשלת ישראל.
בשידור בגלי צה"ל (במסגרת חגיגות ששים שנה לתחנה הצבאית) הביעה מיכאלי את עמדתה: "אני חושבת שנשים לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא, כשהשלטון בישראל לא עושה מאמצים... הן צריכות להפסיק להיות מוכנות לשלוח את הילדים לצבא בלי חשבון" (הדיון היה בהקשר לגלעד שליט). תגובת מיכאלי לביקורת ששטפה אותה בהמשך הייתה: "הדברים נאמרו בשאיפה לשלום, ועד שנשים - הן ישראליות והן פלשתיניות - לא יתחילו לשים את האימהוּת שלהן לפני הלאומיות שלהן, הן ימשיכו לשלוח את ילדיהן להילחם ולסכן את חייהם משני הצדדים".
מזה זמן מקדמת מיכאלי סדר יום פמיניסטי קיצוני, כזה המתיימר לשנות סדרי עולם. חלק מהמאמץ שלה מושקע בביטול ההיגדים הנוהגים בחברת בני אדם, לרבות למשל את העניין המגדרי. הבולט מבין השינויים אותם היא מצליחה לאסוננו להנחיל ואף להטמיע בקרב רבים מדי הוא אופן ההתייחסות לכלל בציבור. בעוד שבמשך דורות רבים היה ציבור מכונה בלשון זכר וכך גם כל התייחסות לקהל מעורב בו נשים וגברים, מטיפה מיכאלי ואף מדגימה כיצד "צריך" לדבר לשיטתה.
הדברים הגיעו לידי אבסורד כזה שכיום תמצאו ניסוחים מעיקים, מסורבלים וטרחנים כגון דוגמית זו המובאת לקמן: "אנו חושבות/ים שכולנו צריכות/ים ללכת לבושות/לבושים באופן שהולם את הבנות/הבנים ומחמיא לגופן/ם ובכך ינעים את מראן/ם על כל רואיהן/ם באשר תלכנה/ילכו". רבותי, זה לא מצחיק, במרחבי החברה האנושית ובעיקר בקרב מעצבי דעת קהל ותקשורת מוטת פוסט מודרנה - ה"דיבור" הזה תופס אט-אט מקום ובקצב גובר והולך.
בתפקידה היום כראש מפלגת שמאל רדיקלית (המתיימרת להיות ממשיכת דרכם של מייסדי המפלגה ואבותיה) נותנת מיכאלי מקום של כבוד לשמאל הכי קיצוני שיש, לערבייה שהתבטאה בעבר בביטויים קשים נגד המדינה ולמדיניות אותה הייתי מגדיר כאנטי יהודית ופוסט ציונית. מיכאלי היא בין המובילות במאבק להפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה, דוחפת בכוח לאיון המדינה ממאפייניה היהודים (קדושת השבת למשל...) טוענת שצריך "לשחרר את הכותל" ולאפשר ל"יהדות המתקדמת" לחלוק אותו ולשלוט בנעשה בו ועוד ועוד...
לאור הדברים שמקצתם הובאו לעיל הנכם מוזמנים לקבוע לעצמכם אם מיכאלי אכן מסוכנת למדינת היהודים ובאם היא אכן מסכנת את המשך קיומה ככזו.
לנוחיותכם תמצית "העולם לפי מיכאלי":
ביטול מוסד הנישואים.
העברת ילדים מהמשפחה הגרעינית (המקום הכי מסוכן עבורם).
המלצה לאימהות שלא לשלוח את ילדיהם לשרת בצבא הגנה לישראל.
הטירוף המגדרי שתואר בתמצית לעיל.
המסע נגד קדשי ישראל - השבת, הכותל, מעמד הרבנות, מעמד הכשרות ועוד...
אני לעצמי כבר הכרעתי.

תאריך:  22/11/2021   |   עודכן:  22/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרב מיכאלי נגד מדינת היהודים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
סינדרום החיפוש אחרי הדגל
באום  |  22/11/21 17:06
 
- שכחת את הגנים - קסטנר !!! ל"ת
זוכר ולא שוכח  |  23/11/21 13:25
2
מוטציה לאומנית חרדלית וחשוכה
רוזן  |  28/11/21 11:14
 
- תשובה
בעז ש  |  28/11/21 15:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק-ליסק
החזון הציוני הוא אנטי-תזה של החזון החרדי    התנועה הציונית קמה כריאקציה לדמות היהודי הגלותי של היהדות האורתודוקסית במטרה לעצב אדם יהודי חדש פרודוקטיבי ולהקים מדינה יהודית ליברלית ודמוקרטית
אלון קוחלני
הרגולטור הבריטי המפקח על דיווח כספי ה-FRC פרסם הנחיה חדשה המגדירה מהם הפרמטרים בהם פירמות הביקורת צריכות לעמוד כדי להבטיח שהביקורת שהן עורכות בתאגידים טובה
ירון פרידמן
החוק הבריטי אמור להחשיב בשבוע הבא את הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור, מה שיחסום את מקורותיה הכלכליים בבריטניה, כך יש לקוות. חשיפה בתקשורת הערבית מגלה את מקורותיה הכלכליים של חמאס בבריטניה בפרט ובאירופה בכלל. כיצד תשפיע סגירת הברזים הכלכליים של חמאס בלונדון על הארגון?
רחלי בן-צור
בממשלה, שאת שותפה לה, התומכת ברעיון הנפלא של "מדינת כל אזרחיה", מצאי גם עבורנו מקום במדינתך כדי שנוכל ליטול בה חלק שווה בשווה ונזכה כולנו להיות שותפים לחזון "מדינת כל חמוריה"
הרצל חקק
סקירה על ספרה של שרה שטרסברג דיין, "נהר הזרם: דפי חיי"    כשקוראים את מסכת חייה, מבינים, שלא קל להחליף גולה במולדת    שרה שטרסברג כותבת את חייה, כשמשל העץ הנעקר מלווה אותה דף אחר דף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il