X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בעיצומה של המגפה, ניצן הורוביץ, שר הבריאות ויו"ר סיעת מרצ במערך רע"ם/מרצ, חושף שוב ושוב עד כמה הוא האיש הלא נכון במקום הלא נכון. הדחיינות מבית מדרשו עלולה לעלות בקורבנות רבים ומיותרים
▪  ▪  ▪
השר ניצן הורוביץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

דווקא בעיצומו של משבר קורונה התיישב בלשכת שר הבריאות אדם זחוח ומנותק, אשר מקשה על ראש הממשלה לנהל מדיניות סבירה נגד הנגיף המשתולל ומול ציבור סרבני החיסון המסכנים את האזרחים האחראים. ניצן הורוביץ הגדיל להתבטא בתחום מומחיותו - הזחיחות והניכור - בראיון בערב השבת שעברה (19.11.21) בערוץ 11 אצל גאולה אבן-סער, ובהתבטאויות שונות לפני הראיון ואחריו. להלן פנינים אחדות שבקעו מפיו מפיק המרגליות:
  • "הירידה (בתחלואה) שהייתה עקבית שבועות ארוכים (רבים) קצת נעצרה. הגל הרביעי מאחורינו ..... אנחנו לא בתחילתו של גל נוסף". האומנם? היא לא "קצת" נעצרה, היא הפכה לסכנה מאיימת. והגל הרביעי אומנם מאחורינו, כי הנחשול החמישי מתחיל להכות, ומגיע אלינו ביבוא שאנן ומסוכן. הדחיינות בטיפול בנגיף עלולה לעלות בקורבנות רבים ומיותרים.
  • "אנשים מקפידים פחות על ההנחיות .......". ומה עושה השר בעניין אכיפת ההנחיות והבהרתן לציבור? השר הפופוליסטי משלים עם שאננות הציבור ומגלה לה הבנה, סלחנות והשלמה.
  • "אין צורך לזרוע בהלה ..... לא נעשה סגר ..... למה ללכת לתרחישי יום הדין .... לתרחישי תבהלה .....". באמת למה? אבל לשם בדיוק הורוביץ מוביל. כל הופעה שלו בתקשורת משדרת לציבור שנושא הבריאות נתון בידי שר זחוח, ששתי ידיו שמאליות.
ובמקום להתרכז בענייני משרדו - כזכור, הורוביץ נושא בתואר שר הבריאות - הוא מרבה לעסוק בעניינים אחרים. דוגמאות:
  • בעיצומה של המגפה, יו"ר סיעת מרצ במערך רע"ם/מרצ מוצא זמן לעלות לרגל אל מכחיש השואה מרמאללה.
  • בעיצומה של המגפה, האיש מנבל את פיו כלפי נוער הגבעות, אלה שעם כל חסרונותיהם ומעשים מגונים שלהם, יש להטות אוזן גם אליהם ולא רק אל מי שמפרים ברגל גסה את כל חוקי הבנייה בארץ, וזוכים לגיבוי של מערך רע"ם/מרצ.
  • בעיצומה של המגפה, הדמוקרטור הדגול נחלץ להגן על פרופסור שקורא להחרים אוניברסיטה בארץ ישראל. במצב של מחסור ברופאים בארץ, שר בריאות סביר היה תומך בהתפתחותה ובהרחבתה של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל, מה שלא עושה "שר הבריאות" הנוכחי, החוזר ומטפטף את הרעל - שקר הכיבוש - ושוכח מי הוא הכובש האמיתי בארץ ישראל.
  • בעיצומה של המגפה, יו"ר סיעת מרצ במערך רע"ם/מרצ מעלים עין מהתבטאויות מתלהמות וקיצוניות של חבריו לסיעה, ולמעשה מסכים להן.

תאריך:  28/11/2021   |   עודכן:  28/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר הזחיחות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל כך נכון ! ל"ת
תל-אביבי  |  28/11/21 16:41
2
נזם זהב...אינו הולם את כולם... ל"ת
וינטר הניה  |  29/11/21 13:37
 
- למה התכוונה המשוררת?
יהודי מפוכח  |  30/11/21 08:24
3
אפילו ליצמן עדיף על הורוביץ ל"ת
יהודי מפוכח  |  30/11/21 08:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
המחזמר בו מופיעים שחקנים וזמרים מעולים מעלה על קצה המזלג את הסוגיה אם השירה היא אישית-פרטית או יכולה לעמוד גם לרשות ולשרות האומה
אהרן פאפו
מה עוד מפריע לנו להתייחס לממשלת ישראל כאל ממשלה פוסט-ציונית - אם היא שולחת שר ערבי לייצג את עמדתה להגדלת התרומות לרשות הפלשתינית?
רפי לאופרט
נוער הגבעות הוא "סטיית תקן" כפולה של מחדלי מדינת ישראל ביישוב א"י ובהגנה על אזרחיה, לצד כשל חינוכי בחיבוק נוער אובד דרך, לצד הבנת מניעיו ושגיאותיו. מי שחזון התקומה היהודית בארץ ישראל מתמצה אצלו בעיקר בשיפוט חד-צדדי של מעשי "נוער הגבעות" - כאילו הם אינם חלק מהאירוע - אינו חי במציאות ואינו ראוי להטיף מוסר לזולתו
יוני בן-מנחם
הרש"פ נתקלת בהתנגדות חמושה של ארגון הג'יהאד האיסלאמי למבצע הצבאי שבו החלה להחזיר את המשילות שלה בעיר ג'נין. ישראל וארה"ב עוקבות בדאגה אחר המבצע, גורם ביטחוני בכיר אומר כי הרש"פ ניצבת בפני אתגר ביטחוני גדול שיש לו השלכות גם על קרב הירושה
עמנואל בן-סבו
אפשר לנצח את החושך, אפשר לכבות אותו, כמו שאפשר לנצח מגיפות עלומות בעקשנות, ובהתמדה    אפשר לנצח גם את האנטיוכוסים החדשים, את המתייוונים, את גוזרי הגזרות על יהודים, את המבקשים להעבירנו מעל פני האדמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il