X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - החוגג והמפוטר, גועל-נפש, מהיקרות בעולם, אשפה, חרם ומחזירים "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת ואושר חנוכה שמח
▪  ▪  ▪
משא ומתן [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

גורל עיתונאי
לירן לוי חשף לפני כשלוש שנים את העובדה, כי חיילות בשירות חובה נשלחו לענג אסירים ביטחוניים (בלשון תקינה, מחבלים) בכלא גלבוע. סליחה - בלשון תקינה נאמר, "סרסרו בהן". עפרה קלינגר הייתה אז נציבת שב"ס. "תחילה שלחה את הדובר שלה להכחיש ולומר שזה שקר, אחר כך הבטיחה לסוהרות, שתעמוד לצִדן, אך הפנתה להן את הגב", צייץ לוי בטוויטר, ולא שכח להוסיף, כי קלינגר "התבשמה [באותו הזמן] בשכר חודשי של 93,981 שקל על חשבון הציבור".
עכשיו עולים במשטרה על גונדר-משנה פרדי בן-שטרית, מפקד כלא גלבוע, שחשף את הפרשה מחדש בפני ועדת החקירה לעניין בריחת ששת האסירים. ובכל אופן, הוא טרם נחקר לגבי הפרשה. כנראה, למרות פרצי הברות נרגשות של בר-לב, שר הבט"פ, תתמוסס הפרשה, ותיעלם אל תהום הנשייה. כזכור, היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה לא עשו דבר בעניין הממצאים החמורים של לירן לוי. לדעתי, החמיצו במחדלם הזדמנות זהב לתפור את התיקים הכבדים 15000-5000 נגד בנימין נתניהו.
לוי היה אז כתב מתחיל בערוץ 20, וכעת הוא כתב לענייני משטרה בוואלה. הסקופ שלו, ככתב מתחיל, היה אדיר, אך הרבה לא האמינו לו, ומלבד זה - מי בתקשורת (מ)פרגן לערוץ 20?!
לירן לוי: "היום בו סגרו את התיק היה יום קשה. לשמוע את הסוהרות אומרות שהפרקליטות לא מאמינה להן, לראות שהציבור לא מגיב לזה, שזה לא מקבל הד תקשורתי... הרגשתי אחריות עליהן, כי איש לא התייחס אל הבנות האלה והן סובלות. אני רואה את המצב הנפשי שלהן ואני מנסה לזעוק את הזעקה שלהן ואני לא מצליח".
דרך אגב, ארגוני הפמיניסטיות - לרוב, גופים צרחניים מאוד - לא השמיעו ציוץ ואפילו לא בדל ציוץ בנושא. כנראה, מרוב דאגתן לרווחת המחבלים הכלואים.
לעומת לוי החוגג את הצלחתו, פוטר מאור צור, כתב לענייני פלילים בערוץ 13, שחשף לפני כחודשיים את פרשת הפדופילים, שנפלו ברשתו של צייד פדופילים, שבאופן תמוה הולך לכלא בעוון סחיטה. על שמותיהם של הפדופילים ובהם בכירים מעולם הרפואה, החינוך, הפוליטיקה ועוד, הוטל צו איסור פרסום. זה מה שקורה כשערוץ מתמסר להיות שופר התעמולה של ממשלת הזדון. ובעצם, צור היה צריך לדעת, שבפרקליטות (שערוץ 13 רתום לעגלתה המקרטעת), שאמונה על שוויון בפני החוק - אין דין סוהרים כדין בכירים ואנשי עלית. כך מתנהלים הדברים בסדום.
יתייקרו
הלולנים דורשים לייקר את הביצים, למרות שכבר כעת נמצאת הביצה הישראלית בקבוצת הביצים היקרות ביותר בעולם. בנוסף, הם דורשים להגביל את ייבוא הביצים, ולהמשיך במשטר הדורסני של מכסות, שגורם למחסור בביצים. האמינו לי, הם יקבלו את מבוקשם במשא-ומתן ביניהם לבין הממשלה, כמובן, על חשבוננו, כדי להרגיע את הלובי החקלאי, שמתנגד לרפורמה בחקלאות, שגזר חוק ההסדרים של ממשלת הזדון של בלּ"ע (בנט-לפיד-ליברמן-עבאס).
הלולנים גם דורשים במשא-ומתן החשאי, כדרכה של ממשלת בלּ"ע, חצי מיליארד שקלים לשדרוג הלולים בחמש השנים הבאות, למרות שלפי הסכם עמם, היה אמור השדרוג להסתיים כבר.
עתידות
פעם היו באריזות של מסטיק "בזוקה" פתקים עם סיפורון מאויר, ובתחתיתם עתידות, שהתממשו כמובן. כיוון שלא אהבתי אז מסטיק, ואני ממשיך לתעבו, לכן, הסתפקתי בקריאת עתידות של אחרים.
במכללת ספיר הייתה תערוכה, שנושאה חופש ביטוי אמנותי. אחד המוצגים בה היה מגעיל במיוחד כאשפה - חמסה, ועליה הכתובת, אטבח אל יהוד. בטוויטר פורסמה תמונתו של מי שיצר את הגועל נפש (משהו שאינו ראוי לצפייה שלוש שעות לפני ארוחה), ושאלו שאלה נבונה, מה היה קורה, לו נכתב על החמסה אטבח אל ערב?
מצייץ אחר חזה את עתידות ה"אמן": "... עוד מעט ונזכה לכתבה מפרגנת אודותיו בערוץ 12, שבה יספרו כמה האמן הזה דגול. יישלח בקרוב לייצג את ישראל בביאנלה בוונציה. מן הסתם יזכה למשרה עם קביעות לכל החיים בבצלאל. ובעודו אוחז במשרה זו הוא יקרא לחרם על ישראל. סופו - מועמד לפרס ישראל".
הזקן, הים והפּרעות
המשטרה סגרה לארבעים יום את מסעדת "הזקן והים" של מחמוד דאוד בנמל יפו (יש מסעדה, הנושאת את השם הזה ברחוב קדם ביפו) - אחת ממסעדות הדגים הגדולות והמהוללות ביפו, לאחר ההתפרעות במסעדה כששוטרים באו לעצור שוהה בלתי-חוקי (שב"ח), שהועסק והולן בה. המשטרה טוענת, שמחמוד דאוד הלין שב"חים, והעסיקם בניגוד לחוק. בתגובה למעצר השב"ח, התפרעו ערבים ביפו.
המסעדה עלתה לכותרות לאחר פרעות תשפ"א, כשהמשטרה האשימה את אחמד, בנו של בעל המסעדה, בזריקת בקבוק תבערה, שפגע בנער ערבי, ועצרה את אביו לחקירה על חלקו בהעלמת הראיות לפשע. כתב האישום נגד אחמד דאוד כולל סעיף של ניסיון רצח ממניע לאומני. הוא מציין, כי אחמד וחברו פעלו ממניע לאומני "כדי לעורר פחד או בהלה בקרב הציבור היהודי ביפו", וכן סיכמו לרצוח יהודים על-ידי הצתת בתיהם.
מאז פרעות תשפ"א המסעדה ריקה יחסית, כיוון שיהודים וערבים מחרימים אותה. לפני הפרעות, בימים רגילים, הייתה המסעדה מלאה עד אפס מקום. מחמוד דאוד, מעשירי יפו, הוא נדבן ידוע, ומחזיק כמעט בכל העסקים בנמל יפו. בעבר הודיע, כי הוא תורם מהכנסות המסעדה לפלג הצפוני של תנועה האיסלאמית, שאינו מכיר בזכות הקיום של ישראל, והוצא אל מחוץ לחוק.
שמש ומים
בעקבות הזעם הציבורי בירדן - ממלכה, שמתקיימת רק בזכותנו - על ההסכם למכירת חשמל, שתפיק מקולטים שממירים אור שמש לחשמל, לישראל תמורת מים - במימון איחוד האמירויות - הוצע בטוויטר לבטל את ההסכם. ירדן תחזיר לנו את המים שקיבלה, ונחזיר לה את השמש.

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין להם ביצים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שמש ומים במקום שטח בערבה
שמעון מהצפון  |  30/11/21 11:36
2
ההסכם עם ירדן מזכיר לי בדיחה
בני בנקר  |  1/12/21 12:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
חמאס יוצאת למאבק משפטי כדי לנסות ולבטל את החלטת בריטניה להכריז על התנועה כארגון טרור. האתר הסעודי "אלערביה נט" חושף את תמנון גיוס הכספים של חמאס
דן מרגלית
ישראל תמיד ידעה שהיא נזקקת למשפט העמים    רק לעתים נדירות פעלה על דעת עצמה    בעצם, פעמיים    כאשר דוד בן-גוריון הכריע להפוך את ירושלים המערבית לבירת המדינה וכשנתן חסותו להקים את הכור הגרעיני בדימונה
יוסי אחימאיר
בטון סמכותי מנסה בנט להוכיח שהוא חזק לפחות על האומיקרון. אבל לא רחוקה שעתן של הבעיות האמיתיות לצוץ: הלחץ האמריקני, קונסוליה לפלשתינים בירושלים, המאבק בגרעין האירני, הסחיטות של רע"ם. ליאיר גולן אין סיבה לדאגה יתרה. כבר עתה רואים תזוזה של "ימינה" שמאלה
ציפי לידר
בנט מציג: 10 מעלות ימינה? 100% שמאלה!    מיהו הכובש המשחית? קבלו את פתח החותר לחסל את ישראל    ולקינוח פסוקו
דן מרגלית
ממש כפי שבנימין נתניהו סירס את מוסד מבקר המדינה עם המינוי של מתניהו אנגלמן, כך הממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד מוטטה מוסד חיוני לבלימת שחיתות ופרוטקציה שנקרא ועדת האיתור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il