X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשנה הקרובה הכוכב שמביא איתו אתגרים ומוכר בשמו סטורן יימצא בבית החברים השנה הקרובה תהייה מבורכת בגלל העובדה שבית העבודה עומד להיות מופעל על-ידי כוכב השפע
▪  ▪  ▪
להכין מפה [צילום: סנג טאן/AP]

טלה
שפע - בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית תת-המודע שלכם וייתן לכם מענה לכל בעיותיכם הרגשיות, כך שתוכלו להרגיש הקלה. התרחשות זו תוכל להתקיים רק אם תהיו מוכנים לפתוח את סגור ליבכם ולדבר על דברים שבאמת מעסיקים ומטרידים אתכם. נצלו תקופה זו לפתרון הקונפליקטים שנשארו לכם עם הסביבה במעגל הראשון של חייכם.
אתגר - בשנה הקרובה הכוכב שמביא איתו אתגרים ומוכר בשמו סטורן יימצא בבית החברים והמעמד החברתי שלכם ועל כן, תמצאו את עצמכם דנים בנושא החברות שוב ושוב כיוון שתרצו לייסד חברויות על בסיס אמיתי ובאותה מידה תרצו לשדרג את מערכות היחסים האישיות והחברתיות שלכם ולהגיע למקום גבוה יותר על-ידי השתלבות עם חברים חדשים וראויים יותר.
שור
שפע - כוכב יופיטר מגיע אחת ל-12 שנים לבית החברים והמעמד החברתי שלכם ולכן חשוב מאוד שבפרק זמן זה תצאו מהקליפה הטבעית שלכם ותצאו כמה שיותר כדי שתוכלו לקדם את עצמכם ואת המעמד האישי שלכם בחברה. סביר להניח שתמצאו גם את האנשים המתאימים שיעזרו לכם לפתח ולהתקדם בחייכם, ליעדים אליהם כיוונתם.
אתגר - כוכב הקושי המאתגר המוכר בשמו סטורן, כבר נמצא אצלכם כשנה בבית הקריירה ומביא לכך שבכל החודשים האחרונים אתם עסוקים מצד אחד בניסיון לבסס את מעמדכם המקצועי ומצד שני חשוב לכם מאוד להראות שאתם מוצלחים ויכולים להצליח בכל התחום הקרייריסטי שלכם, למרות הקשיים שמנסים להערים עליכם בדרך.
תאומים
שפע - זוהי השנה שלכם בכל נושאי הקריירה של חייכם, אליהם התכוונתם להגיע. כוכב יופיטר יביא איתו את ההזדמנויות הנדרשות עבורכם על-מנת להתקדם בחייכם ובמידת הצורך אם תעמדו בפני אפשרויות שונות, נכון יהיה עבורכם לעבור ממקום למקום על-מנת להתקדם ולהתפתח כפי שאתם רוצים. אל תפספסו את ההזדמנויות שייקרו על דרככם.
אתגר - זוהי שנה שבה תמשיכו לעשות שינוי משמעותי בדפוסי החשיבה שלכם, כיוון שכוכב סטורן הקרוי המורה הגדול, נמצא אצלכם במקום שמקובל לקשר אותו עם תפיסת עולם ולימודים. זה הזמן שלכם לנסות ולשדרג את מעמדכם האישי והמקצועי וייתכן שתאלצו לשם כך לנסוע למקומות חדשים על-מנת ללמוד, להתפתח ולהגיע למטרותיכם.
סרטן
שפע - נראה שבשנה הקרובה תהיו מאוד מחוברים אל נושאי חו"ל ותהיו בקשר מתמיד עם חברים וקרובי משפחה החיים מעבר לים, או שיש להם קשר רצוף ואישי אל אחרים החיים מעבר לים. למרות תקופת הקורונה אם תרצו, יש לכם יכולת לבקר בחו"ל אצל היקרים לכם ולעזור להם אם תתבקשו לכך. הדקו את הקשרים האישיים שלכם איתם.
אתגר - אתם צפויים לקשיים כלכליים למרות שאתם סומכים על כך שאנשים הקשורים אליכם יעזרו לכם. כספים שציפיתם להם לא יגיעו ונראה שאתם לומדים בדרך הקשה שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם ולא על הבטחות של אנשים אחרים. מאחר שתחושו אכזבה, נראה שעובדה זו תדחוף אתכם להעמיק יחסים אישיים יותר על בסיס חברתי ופחות אינטימי.
אריה
שפע - הפעם כוכב השפע יבקר אתכם במקום המחובר אל היכולת שלכם לקבל עזרה כלכלית ומעשית מאחרים בעת הצורך. נראה שיש לכם מזל, כיוון שבכל פעם שאתם מרגישים שאתם נופלים או קרובים אל הקצה, תמיד יקרה משהו שיעזור לכם לצאת מהמלכודת אליה הרגשתם שאתם נופלים. כשדברים לא מסתדרים תדעו שהם הנכונים עבורכם לאותו הזמן.
אתגר - בבית השותפויות שלכם נמצא כוכב מאוד משמעותי ומאתגר את כל הנושא הזוגי שלכם ואמור לשנות לכם את תפיסת החיים, על-מנת שתבינו שעד היום כנראה שלא התנהלתם מספיק טוב וייתכן שבגלל עובדה עדיין זו לא הגעתם למקומות אליהם אתם שואפים. לילידי המזל, תהייה זו שנה של למידה משמעותית מהם מערכות היחסים הנכונות לכם.
בתולה
שפע - בית הזוגיות והשותפויות שלכם עומד ליהנות השנה ממעברו של כוכב השפע במקום זה ועל כן חשוב מאוד שתלמדו לקחת את ההזדמנויות שעומדות להגיע אליכם בשתי הידיים. אלה מכם שמצויים בקשרים עם שותפים לעסק יוכלו ליהנות משיתוף פעולה ומטרות חדשות. אלה מכם שאינם בקשרים אישיים, יוכלו השנה למצוא את החצי השני שלהם.
אתגר - בשנה זו תהיו עסוקים בעבודה קשה בניסיון להוכיח לסביבה ומעל לכל לעצמכם, שהאמון שנתנו בכם הינו נכון ואתם יכולים לעמוד בציפיות. כדי להצליח, תאלצו לבנות דפוסי חשיבה חדשים בנוגע לאנשים קרובים אליכם וחשוב מאוד שתהיו יותר פתוחים לתפיסת עולם חדשה שתכיל גם את הקרובים לכם בכל תוכניותיכם.
מאזניים
שפע - השנה הקרובה תהייה מבורכת בגלל העובדה שבית העבודה עומד להיות מופעל על-ידי כוכב השפע ולהעניק לכם הרבה אפשרויות חדשות לקידום והתחדשות. זה הזמן שלכם לדרוש העלאת שכר ולשאוף להתקדם במעלה הסולם. אלה מכם שזקוקים להתחדשות קוסמטית זו השנה המתאימה כיוון שגם בית הבריאות עומד להיות מופעל לטובה.
אתגר - ייתכן מאוד ובשנה זו תצטרכו להעניק יותר תשומת לב לאנשים חדשים שסמוכים אליכם וייתכן אפילו צעירים מכם. בשנים האחרונות הייתם מאוד מרוכזים בעצמכם ולכן ייתכן שפחות שמתם לב לאלה שזקוקים לכם וליותר זמן איכות אתכם. בשנה הקרובה תאלצו לעבוד הרבה יותר קשה ועובדה זו עלולה לגבות מכם מחיר ולכן חשוב שגם תלמדו לנוח.
עקרב
שפע - שנה זו עומדת להיות יצירתית במיוחד בגלל העובדה שכוכב השפע עומד לבקר במקום המקושר עם על החלק הרגשי שלכם שמתבטא החוצה על-ידי יצירה ועיסוק באומנות. זוהי בהחלט דרך טובה להתפרק ומאוד חשוב שתשתפו בכך גם אנשים שקרובים לכם ואם אפשר גם כאלה שצעירים מכם, אך מאוד חשוב להם להיות איתכם בזמן איכות.
אתגר - בית המשפחה שלכם וכל הקשור למעגל האישי הקרוב לכם ידרוש התייחסות נוספת וזאת על-מנת לפתור קונפליקטים שנוצרו מזמן ושאתם אינכם יכולים לסיימם לבדכם. ייתכן שתיאלצו לקבל עזרה חיצונית על-מנת לפתור בעיות ובמיוחד עד לתחילת שנת 2022, זמן בו תרגישו שהקושי מתעצם עבורכם. אך זכרו שכל קושי הוא בסיס להתקדמות.
קשת
שפע - בשנה הקרובה אתם עומדים ליהנות מכל פירות השקעתכם עד לעצם היום הזה בכל הנגע לתחום המשפחתי של חייכם. נראה שאתם עומדים ליהנות מההשקעה שהשקעתם לאורך שנים בניסיון ליצור יחסים טובים ובריאים בין בני המשפחה והשנה תוכלו לפתור בעיות רגשיות שהצטברו ונסחבו במשך השנים. זה הזמן לפתוח ולפתור אותם.
אתגר - אתם נמצאים בקונפליקט משמעותי כיוון שאתם מנסים ליצור לעצמכם קן חדש במקום שאתם חיים בו ואולי אפילו סביבה חדשה. זה בדיוק הזמן עבורכם להשקיע ביצירה ולימודים שיעזרו לכם לבנות ולעצב לעצמכם את דעתכם בצורה מקצועית. מי מכם שחפץ לעבור דירה, זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת עכשיו ובמיוחד עד למחצית שנת 2022.
גדי
שפע - כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר עובר הפעם לבית הסביבה הקרובה שאתם חיים בה ומטבע הדברים לא ממש השקעתם זמן ואנרגיה לחשיבה אם כדאי ונכון לכם לשפץ את סביבת המגורים שלכם ואכן - הגיע הזמן. חשוב מאוד שתקיפו את המקום בו אתם נמצאים באופן קבע באנרגיות טובות וכך ייהפך לנעים עבורכם ועבור הסובבים אתכם.
אתגר - כוכב סטורן נמצא כבר שנה בבית הכספים שלכם וגורם לכם לחוש לעיתים קרובות חסרון כיס ואתם עלולים להיות מתוסכלים בגלל העובדה שאינכם יכולים להוציא כספים כמו שהיתם רוצים. אולם בגלל שאתם מזל נחוש באופיו לא נראה שיימצא הכוח שיכול להזיז אתכם מתוכניותיכם ותצליחו במטרותיכם בתנאי שתעשו זאת בחוכמה ולא באימפולסיביות.
דלי
שפע - זוהי אמורה להיות השנה שלכם כיוון שכוכב השפע נכנס לבית הכספים שלכם ויביא לכם הזדמנות להרוויח כספים מהעיסוקים שלכם וגם ייפתחו בפניכם שערי ההזדמנות להצליח. זוהי תקופה נפלאה שמגיעה אחת ל-12 שנים ולכן חשוב מאוד שתנצלו כל אפשרות שתיקרה על דרככם. זה הזמן לפתוח תוכניות ולרענן אפשרויות להשקעות וחיסכון.
אתגר - זוהי שנה מבלבלת במידה מסוימת כיוון שכוכב השפע וכוכב הקושי הגיעו אליכם יחדיו ונתנו לכם הזדמנויות חדשות, אך כל זה קרה בעקבות מאמצים גדולים מאוד שלכם ושום דבר שאתם עוברים לא הגיע אליכם בקלות. למעשה, יהיה זה תפקידו של סטורן בשנה הקרובה לתת לכם את הדחיפה קדימה וגם הזדמנויות אך דרך עבודה קשה.
דגים
שפע - השנה היא שנת המזל שלכם כיוון שכוכב יופיטר המביא איתו מזל הגיע לבקר אצלכם למשך שנה ולתת לכם תחושה של רווחה ושדברים מסתדרים בחיים בדיוק כמו שרציתם. מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים, חשוב מאוד שתנצלו את ההזדמנויות כיוון שחיים רק פעם אחת וביקורו של כוכב זה יגיע בעוד שנים רבות ולכן חשוב לחיות גם את הרגע.
אתגר - כוכב סטורן נמצא כבר שנה בבית תת-ההכרה שלכם ומחבר אתכם לתת המודע שלכם בכל דרך שהיא. מאחר שכוכב זה מעמת את האדם עם כל החששות והפחדים, הרי שקיימת ההזדמנות להיפטר מכל מה שמעכב אתכם מלהצליח, אך תצטרכו לעבור דרך כל אותם חששות שאתם לעיתים קרובות מסרבים להיפתח מהם כי לא נוח לכם להתעמת איתם.

על-מנת לקבל תחזית פרטית, מומלץ להכין מפה אישית אסטרולוגית. מומלץ לשלב בקריאה את מזל האופק.
תאריך:  26/12/2021   |   עודכן:  26/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שנתית אסטרולוגית לשנת 2022
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרטין שרמן
יתכן שניתן לדמיין תרחיש מוטרף יותר מאשר שר בממשלת ישראל, שפועל נמרצות לקדם גיוס כספים עבור אויב מושבע של מדינתו - אולם קשה להעלות אירוע כזה על הדעת
יוני בן-מנחם
סעודיה מנהלת שיחות פיוס עם אירן בתיווכה של עירק אך במקביל היא מייצרת טילים בליסטיים בסיועה של סין ומתכוננת לאפשרות שתתוקף צבאית ע"י אירן. יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן מנסה להחזיק את המקל משני קצותיו כדי לשמור על האינטרסים של ארצו, ממשל ביידן חושש שייצור הטילים הבליסטיים בסעודיה יסבך את שיחות הגרעין בווינה
עידן יוסף
אמירתו של השופט נעם סולברג ממנה משתמע כי בית המשפט העליון הושפע משיקול דתי בבג"ץ המרכולים בת"א מטרידה, ומסבירה מדוע לא נותן בג"ץ פסק דין בחלוף 5 שנים מהעתירה נגד שר הפנים
יוני בן-מנחם
בכירים במערכת הביטחון בעבר ובהווה ממשיכים בחשיפת חומר רגיש הקשור למאבק בסכנה האירנית ובדברי רהב כדי לפאר את עצמם וייתכן אף כהכנה לכניסה עתידית למערכת הפוליטית    יש לשים קץ לתופעה המסוכנת, לגבי הבכירים בצה"ל האחריות מוטלת על הרמטכ"ל כוכבי והגיע העת שיטפל בהם משמעתית
יאיר נבות
השיטה: לחקות את סין    המטרה: לחנוק את ענקיות הטכנולוגיה בהם משתמשת האופוזיציה ברוסיה נגד פוטין וממשלו    גוגל נקנסה ב-98 מיליון דולר; פייסבוק ב-30 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il