X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הרוח היהודית האיתנה אשר עמדה אל מול גלי שנאה חיצונית ופנימית היא רוח של עוצמה, רוח שיכולה בהחלט למגר את גידולי המים המרקיבים המנסים לעטוף בחמר של שנאה ובבוץ של איבה את המדינה היהודית
▪  ▪  ▪
הגיע היום [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

בחסות המאבקים הפוליטיים, השנאות, החרמות, השיסוי וההתנכרות לאידאולוגיות, השינוי, האיחוי והריפוי, מתנהלת מלחמה אחרת, הרסנית וקשה. המאבק על דמותה של מדינת ישראל החל זמן רב טרם הקמת המדינה. מאבק על אופיה וצביונה של המדינה היהודית הדמוקרטית לא הוכרע מעולם ונדמה כי בטלטלת העיתים הפוליטית הוא נע ממדינה יהודית אורתודוקסית דמוקרטית למדינת כל אזרחיה עם מתן זכות שווה למיעוט היהודי על-ידי הרוב הישראלי.
המאבק הניטש הוא בין זכותנו המוחלטת על ארץ ישראל באופן הברור והטבעי אל מול רוחות עזות המבקשות לקעקע את עצם הזכות הבסיסית של העם היהודי השב אל ארצו. הוא המאבק בין אנשי גידולי המים לאנשי השורשים והגזע האיתן. גידולי המים המתרבים ואוחזים בעמדות השפעה פועלים כמכונה משומנת, רבת זרועות כשמטרתם אחת היא, כרסום הזהות היהודית של מדינת העם היהודי, מגינת ישראל היהודית דמוקרטית.
כוחות אלה, הנתמכים על-ידי ממשלות זרות, על-ידי ארגונים הנושאים את שם זכויות האדם, צדק, שוויון לשווא, כוחות שהוחדרו בעורמה ובמרמה למסדרונות השילטון, לאקדמיה, למערכות המשפט, לבתי הספר, ואפילו בקרב מיעוט רבני, הם קולות השרים במקהלה אחת שיר הרס למדינה היהודית ומצופפים שורות למען הרעיון הקורם עור וגידים, למימוש המטרה המרכזית להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה.
אל מול הרוחות הרעות העזות, הרוחות המייללות הדתה, כפייה, חופש מדומה, צדק מעוות, מוסר חלול, הומניזם מדכא וליברליות בזויה, אל מול רוחות רעות ועזות אלה חייבת להתייצב היהדות הנאמנה במלא עוזה ועוצמתה. חייבת להתעורר קואליציית החילוניים והדתיים, הימנים והשמאליים, קואליציית היהודים, קואליציית השורשים, העומדים איתן אל מול רוחות גידולי המים התלושים, הרואים עצמם במקרה הטוב כישראלים ובמקרה הפחות טוב כאירופים שנולדו במקרה לאם יהודייה לה הם מתנכרים.
גידולי המים מתפשטים ומאיימים ממש על הרחבת השסע בעם היהודי. האוטו אנטישמיים שונאי עמם ומולדתם בקרב העם היהודי הם אינם זן חדש, הם תמיד היו אך השפעתם הרעה לא הייתה משמעותית. אלא שבשנים האחרונות חלק מהממשלות האירופיות, 'אוהבות מדינת ישראל', המזדהות עם יהודים, בעיקר כשהאחרונים עולים על המוקד או נשרפים באש הכבשנים, הגבירו את ההשקעות הכספיות בארגוני כזב אלה ויצרו רצף אלים עטוף בצלופן וספון בצמר גפן נעים ורך כדי לקעקע את הזהות היהודית של המדינה ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה.
המלחמה הגדולה
הרוח היהודית האיתנה אשר עמדה אל מול גלי שנאה חיצונית ופנימית היא רוח של עוצמה, רוח שיכולה בהחלט למגר את גידולי המים המרקיבים המנסים לעטוף בחמר של שנאה ובבוץ של איבה את המדינה היהודית. הגיע היום, הגיעה העת בו נדרשת היהדות הנאמנה על כל גווניה לעמוד כצוק איתן אל מול מליציות פירוק המדינה היהודית מזהותה אל מול פלנגות השנאת היהדות, אל מול לגיונות המאסת היהדות, אל מול יחידות החיסול הממוקד של היהדות.
הגיעה העת והגיע היום להיאבק בידיים חשופות מול התועמלנים, אנשי התקשורת המשתפי"ם של פירוק הזהות היהודית, אל מול אנשי האקדמיה המחרימים את מדינת העם היהודי ונוטעים רעיונות קוסמופוליטיים שמטרתם אחת היא לקעקע עד היסוד את הזהות היהודית. הגיע היום והגיעה העת לעמוד כחומה בצורה אל מול הרפיון היהודי שאחז בחלק מאנשי המשפט אשר יותר ויותר הופך למשפח, יותר ויותר מצמיח באושים.
הגיעה העת והגיע היום לעמוד איתן מול הממשלות הזרות אשר החדירו את שליחיהם לעמדות השפעה בכל תחומי העם בישראל, להסיר את מסכות המימון ולחשוף בעוז ובאומץ את מטרתם האחת, היות מדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה. הגיע היום והגיעה העת לברור את הבר מן התבן ולהקיא קרנות מחוללות רע בגופי מדינה מצה"ל דרך השירות הציבורי ועד הפוליטיקאים.
הגיעה העת והגיע היום להזכיר ולזכור שרובו המכריע של העם היהודי היושב בציון נאמן לעמו, למולדתו, לערכיו היהודים ולאהבת האדם והארץ. עם זאת הרוב המכריע של העם טרם השכיל להבין כי יש לפעול בכל דרך חוקית ודמוקרטית כדי להביס את השואפים להפוך את מדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה, לנצח אותם במלחמה הגדולה על הזהות היהודית של המדינה, להאיר את עיניהם שמדינה יהודית הינה מדינה דמוקרטית המושתתת על חרות, שוויון, צדק, מוסר, ליברליזם, נאורות, חופש וערכים יהודים שייצא העם היהודי לעולם כולו.
הגיע היום והגיעה העת בו כל ילד יהודי בגן טרום חובה ידע כי הוא יהודי, שמדינתו היא מדינת העם היהודי, שערכיו הם ערכים יהודים, כל כך פשוט כל כך ברור. רק אם נאמין בכל ישותנו, כי המכנה המשותף שלנו מושתת על הרוח היהודית לגווניה השונים, נוכל לנצח במלחמה מול החפצים להפוך את מדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה עם רוב ישראלי ומיעוט יהודי.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  27/12/2021   |   עודכן:  27/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
להתחיל שמות: על גלות וגאולה ומה הקשר לבריאת העולם?    ולקינוח הפרשה - קצר ולעניין    הנושא המרכזי של הספר הוא גלות מצריים והגאולה ממנה. שיאו של הספר בטקס קבלת התורה בהר סיני הוא המעמד הדרמטי ההיסטורי המרומם ביותר בתולדות היהדות שזכה לו העם היהודי
עליס בליטנטל
הצגת אלוהי הקטל שכתבה יסמינה רזא זוכה בקאמרי להפקה רזה ופחות מסעירה מהפקות קודמות שלה, בארץ ובעולם    על בימה חפה מתפאורה, האמורה להיות סלון ביתם של זוג בורגנים, כשרק ארבעה כסאות וערימת ספרים על הרצפה מהווים את ה"תפאורה" - מתרחשת העלילה
מאיר חוטקובסקי
אם לא יקרה דבר בלתי צפוי, השידור הקהילתי שמופעל על-ידי מאות מתנדבי הגיל השלישי, עשוי לסיים את ימיו בזמן הקרוב
יוסי אוחיון
ההיסטוריה מלמדת כי לאורך כל השנים והתקופות, אויבי ישראל, למדו והתעמקו בתורת ישראל, במנהגיהם ובתרבותם כדי לדעת כיצד להילחם ולפגוע בהם
רבקה שפק-ליסק
עבאס הכיר במדינת היהודים    לו המנהיגות הערבית ב-1947-9 הייתה שמה בראש סדר העדיפות את מצבם של ערביי ארץ ישראל היא הייתה מסכימה לחלוקת הארץ ואז הייתה קמה מדינה ערבית/פלשתינית לצד ישראל ובישראל היה נשאר מיעוט ערבי/פלשתיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il