זוג על סף פירוד,
נטע גרטי ו
נדב נייטס (שני שחקנים דרמטיים מעולים עם רקורד מוכח), מגיעים למלון קורונה כדי להיות בבידוד של שבועיים. ההתכנסות שלהם בלית ברירה בחדר סגור במלון, גורמת לסיר הלחץ של יחסיהם להגיע לידי רתיחה. אך הפלא ופלא, הסוף מוכיח שדווקא התכנסות בדלת אמות - היא מה שהיו זקוקים לו כדי לפקוח את עיניהם ולהבחין מה באמת חשוב בחיים ובאהבה. משחקם מושלם ונוגע ללב.
מה שמשותף לכל שלושת הסיפורים/הסיטואציות שמוצגים בהצגה, הוא התרחשות כל השלושה בתוככי חדר במלון לבידוד מקורונה. עיצוב הבמה המפואר לפרטיו של
ערן עצמון מעניק לאווירה בכל סיפור נופך נוסף, ומעשיר את הסיטואציה. בימויו של הרעיונאי במקרה זה והבימאי הכה מחונן
עירד רובינשטיין, ממחיש עד כמה רחב כשרונו - שטווח עבודותיו רחב מקצה אל קצה. מדרמות וקלאסיקה אל קומדיות כמו זו, ויכולתו לתפעל את השחקנים שהם כמריונטות בידיו - היא אדירה. מובן שכשרונות השחקנים בהצגה גם הם חלק מובנה ממנה. כמו כשרונה ויכולותיה של
קרן מור, קומיקאית פאר אכסלאנס, לשחק זונה עם שפת דיבור וולגרית, אך עם הבנת נפש לקוחותיה לאור הנסיון והוותק שלה בעבודתה. ומאידך-גיסא - להיות בסיפור אחר - שרה לענייני כלום, שהשתן עלה לה לראש, והיא דורשת מהגבר שהגיח לחדרה בתחפושת, לפנות אליה כל העת בתואר "כבוד השרה...". מה שמהווה ביקורת חדה כחץ למתרחש כיום. היא הבונבון בחלק הקומי שהקהל רווה ממנה נחת.
נדב אסולין, עם הרקע העשיר שלו בתיאטרון ועל המסך, מוכיח יכולת קומית במשחקו הריאליסטי הכנה, וכובש את הקהל בהופעתו. כך גם
נדב נייטס, שחשיפת גופו החטוב תהעירום לא משאירה אדישה את ה"שרה לענייני כלום". חשיפת גופו מזכירה את הופעתו המרשימה בעירום מלא בהצגת "אדם גייטס" בתיאטרון תמונע. מה שכנראה דבק בו, בנוסף לכשרון הדרמטי ויכולותיו במהלך הקריירה המגוונת שלו. גם לו מגיע שאפו על משחקו בשתי סיטואציות שונות.
עיצוב התנועה של עמית זמיר כה מרנין ומכניס את הקהל בצירוף המוזיקה הקיצבית שערך רועי ירקוני (מלהקת "נקמת הטרקטור"), לאווירה חיובית ומהנה. כך שסך כל ההצגה, על שלושת פרקיה, היא מתנה לקהל שעצמו היה עמוס בסגרים ועוד מרעין בישין, וההנאה נזקפת לשמו של הבימאי והוגה רעיון ההצגה עירד רובישטיין. שמות כותבי המיני-מחזות הם: בת חן סבג, ג׳ייסון דנינו הולט, יואב שוטן גושן, עירד רובינשטיין, גור קורן ונועה לזר קינן. מסקנת הצופים שכה נהנים בהצגת "אהבה ומגיפה" היא שבכל רע טמון גם טוב.