חברת פאוזה שרותי קפה, משווקת לוואצה בישראל, עולה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אי אנד אם יעלה בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט המובילים למשך כשלושה שבועות, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
קמפיין זה יוביל את המסר - "לוואצה מגיעה אליכם למשרד עם חווית הקפה המושלמת". במסגרת הקמפיין, יוצעו מגוון מכונות אספרסו משרדיות מבית לוואצה, בשיטת הקפסולה הייחודית, המעניקה לצרכן את חווית הקפה המושלמת גם במקום העבודה.
אודי צ'ציק, מנכ"ל פאוזה מציין כי "איכותה של פינת הקפה הינה כיום פקטור משמעותי בעולם משאבי האנוש ורווחת העובד. פאוזה משקיעה רבות ביצירת חווית הקפה המושלמת ותופרת לכל לקוח את פתרון הקפה המושלם בשבילו, תוך התחשבות בגודל החברה, מס' העובדים וכו'. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות קפה איכותיים לבר המשרדי, החל ממכונות הקפה הייחודיות של לוואצה, אותן אנו משווקים באופן בלעדי, ועד למוצרים מפנקים כגון תה וסוכר".
הקמפיין הנוכחי יתקשר גם מבצע, אשר במסגרתו כל המצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל סט כוסות פורצלן מהודר וערכת טעימות במתנה.